Golf Backyard
Golf Backyard is de specialist in golfnetten, golfmatten, golfsimulators, en golf trainingsmiddelen! Golf Backyard helpt golfers met het verkrijgen van de juiste materialen om hun golfspel te verbeteren of zelfs een flinke boost te geven! Er komt best wat kijken bij het aanschaffen van een golfnet of golfsimulator. Echter biedt Golf Backyard voor ieder type golfer de beste kwaliteit producten en wordt er mee gedacht bij specifieke wensen. Daarnaast focust Golf Backyard op het leveren van betaalbare producten die jarenlang mee zullen gaan en zeer gebruiksvriendelijk zijn. Het streven is een zo scherp mogelijke prijs te bieden en er wordt continue gezocht naar nieuwe artikelen die een betere golfervaring bieden.
Golf, Sport
Filter 182 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 144 met beschrijving

• Frits Donkersloot
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Goed op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden. Die was vlot en zonder problemen.
    De golfmat (Wellputt) van sublieme kwaliteit.

• Ellen Jans

Goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Golf Backyard?

• Jan Elema
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Snel en correct geleverd en nog goedkoop ook.

• Stefan Verhulst
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Bestellen en leveren ging super vlot!
    Ik ben zeer tevreden van de werking en communicatie met deze jonge firma.
    Van zodra alles binnen was (en dat ging zeer vlot) kon ik alles opzetten en direct beginnen oefenen in mijn ruimte
    Ik ben een zeer tevreden man :)

• Ingrid Kempers
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Doos is geopend geweest en provisorisch dicht getapet. Aankoop is een verjaardagscadeau, dus sowieso niet leuk om het product zo te geven.

Antwoord van Golf Backyard

Hoi Ingrid, ik vind het veel vervelend om te lezen dat je een minder prettige ervaring hebt gehad. Ik kan je verzekeren dat ieder pakket wat de deur uit gaat ongebruikt is. Helaas is niet ieder golfnet even aantrekkelijk aan de buitenkant, maar ik had hem met alle plezier willen inpakken! Inmiddels heb ik je een extra cadeautje opgestuurd en ben ik ervan overtuigd dat de ontvanger veel plezier zal hebben van zijn/haar golfnet! Vriendelijke groet, Sam.

• Robin Heringa
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Fijne, vriendelijke organisatie, snelle levering!

• Mo Biglari
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Goede Service, Goede Kwaliteit en Sne!

• Liesbet

Alles perfect verlopen!

• Filip Bastiaanssen
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Na telefonische navraag duidelijke uitleg en correcte en snelle levering

• Chris
    Geverifieerde klant van Golf Backyard

Ik ben heel tevreden. Uitstekend assortiment voor de ambitieuze thuisgolfer, snelle levering en direct antwoord op een door mij gestelde vraag. Nu nog tussen de grote jongens, maar Golfbackyard.com kan snel zelf een hele grote speler worden online. Carry on!