GooXbox360
GooHoo is dé online specialist op
het gebied van gebruikte maar
hoogwaardige producten.
8,8
3.634 klantbeoordelingen

• Chiara Wessels

Zeer goede service! Snelle levering

• doris
    Review voor GooXbox360

snelle levering, goede service !

• Hoe beoordeel je GooXbox360?

• John
    Review voor GooXbox360

Goede service goede artikelen was 1 cintroller die werkte niet goed heb gelijk een waardebon gekregen. Vaak hier gekocht altijd zeer tevreden.

• Jim

Helemaal top!

• Maike
    Review voor GooXbox360

Snelle service, goede kwaliteit met garantie. Gebruiken oude dozen om het milieu te sparen. Maar alles is wel stevig verpakt.

• Peter
    Review voor GooXbox360

Goede kwaliteit, betrouwbaar en goede nette en snelle levering g

• Wesley
    Review voor GooXbox360

Geweldige service helaas twee maal defect product ontvangen maar de service is uitmuntend de klantenservice is zeer vriendelijk en zorgen er voor dat het toch goed komt

• elisabeth
    Review voor GooXbox360

Goede service en snelle levering. Spullen keurig in orde!

• Rutger de Vos
    Review voor GooXbox360

De Kinect sensor voor de Xbox360 is echt een aanvulling. In het verleden was dit een duur accessoire en heb ik hem nooit gekocht. Nu in de aanbieding bij Goobox360.nl kon ik hem echt niet meer laten liggen. Het geeft spelen op een Xbox360 echt een nieuwe dimensie.

• Max van Strien
    Review voor GooXbox360

De levering was snel, de prijs was goed en het product verkeerde in fantastische staat. Al spelend hadden we tijd van ons leven, we hebben een zebra drumstel en een enorm gave gitaar. We hadden zelfs 100% op Beat It en meerdere keren de 5 sterren aangetikt. Al met al de aankoop van mijn leven. Bedankt GooXbox360! ♥️