GooXboxSeries.nl

GooXboxSeries.nl

Wij bieden het grootste aanbod aan (tweedehands) producten voor de Xbox Series. Bij GooHoo geloven we dat tweedehands producten met de juiste aandacht en service een goed(koop!) alternatief vormen voor dure nieuwe producten. Daarom beheren wij webwinkels waarop je tweedehands games, accessoires, smartphones en tablets kunt kopen. Dit met een uitgebreide, snelle service en garantie van GooHoo!
8,7

• Patrick
    Review voor GooXboxSeries.nl

Prachtig, game disk krasvrij. Snelle levering.

• Jan
    Review voor GooXboxSeries.nl

2e hands series controller gekocht voor 32,00 euro. Zag er goed uit bij aankomts. Klein scheurtje bij het usb-c poortje. Opzich niet erg. Wat wel erg was is dat de aux poort defect is en dit niet was aangegeven in de beschrijving.
    Controller werkt 100% goed op de auxpoort na.

• Hoe beoordeel je GooXboxSeries.nl?

• Marravilhoso
    Review voor GooXboxSeries.nl

Prima prijs /kwaliteitsverhouding....enige minpuntje was dat de leveringsdatum enkele dagen onvindbaar was.

• Rick
    Review voor GooXboxSeries.nl

Heel tevreden met GooXboxSeries en aanverwanten. Gewoon goede spullen, snel geleverd. En ze zijn eerlijk over de kwaliteit. Soms zit er een krasje op, of er zit geen DVDbox omheen, maar als je dat van tevoren weet, vind ik dat geen enkel probleem.

• Age
    Review voor GooXboxSeries.nl

Goede kwaliteit, snelle levering, erg blije dochter 🎉

• Tolle
    Review voor GooXboxSeries.nl

Vaak iets gekocht en altijd tevreden, prijzen altijd leuk!

• John
    Review voor GooXboxSeries.nl

Xbox Series S gekocht, snelle levering, alles werkt perfect en ziet er nog heel goed uit. Top service en zo geven we producten nog een tweede (of derde) leven!

• Nathan

Erg entaus

• Nick
    Review voor GooXboxSeries.nl

Goede service. Snel geleverd en goede producten. Niets op aan te merken!

• Abdellah

Tevreden snel geleverd

• Kian
    Review voor GooXboxSeries.nl

Snel geleverd en top kwaliteit

• Pasquale
    Review voor GooXboxSeries.nl

Prima prijs voor een tweedehands Xbox series X, werkt naar behoren. Echter behoorlijk wat zichtbaar stof in de xbox, dus schoonmaak valt mij wat tegen bij een refurbished product. Daarnaast gaat DHL onzorgvuldig om met het pakketje (misschien buiten de invloed van GooHoo om), maar voor mij als consument gaat het om het totaal.

• Fred
    Review voor GooXboxSeries.nl

Snelle levering,goed verpakt, geen schade,ziet er helemaal nieuw uit
    Alles werkt fantastisch

• Michel
    Review voor GooXboxSeries.nl

Xbox Series S gekocht en het werkt prima!

• Bart
    Review voor GooXboxSeries.nl

Altijd goede service en de producten zijn helemaal top.

• Noah
    Review voor GooXboxSeries.nl

Goede prijs, kwaliteit en snelle verzending!

• André
    Review voor GooXboxSeries.nl

Snel geleverd, disk in orde, geen krassen of errors
    Top site/winkel

• Ies

Blij met mijn Xbox x

• Timothy
    Review voor GooXboxSeries.nl

Zeer correcte dienstverlening. Gemakelijk en juist mijn product kunnen terugsturen na miskoop en het correcte product snel en probleemloos kunnen verkrijgen. Ook goede communicatie bij de miskoop.

• Arno

Nette goedwerkende game