Gooise Tafel
Maaltijdservice aan huis in het Gooi, Wijdemeren, Weesp, Baarn en Soest

• RMNWK
    Geverifieerde klant van Gooise Tafel

Goede porties eten en wanneer er een calamiteit ontstaat doen zij niet moeilijk en denken met je mee. De website is aangepast en ook duidelijk overzichtelijker.

Antwoord van Gooise Tafel

Goedendag,
    Hartelijk dank voor uw (positieve) review. Wij zijn U graag van dienst en blijven met ons team u graag gezonde maaltijden bezorgen.

Met smakelijke & gezonde groet,
    Team Gooise Tafel

• G. Edelenbos
    Review voor Gooise Tafel

Sinds een aantal weken bestel ik eten voor mijn vader. I.v.m de feestdagen een week over het hoofd gezien. Werd keurig gebeld en kon alsnog een bestelling voor de "vergeten" week plaatsen. MEER dan alleen GOED eten!!!

Antwoord van Gooise Tafel

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw complimenten!
    Met smakelijke en gezonde groet,

team Gooise Tafel

• Hoe beoordeel je Gooise Tafel?

• Ineke Graamans
    Review voor Gooise Tafel

Het was heerlijk! I love Gooise Tafel!

• Monique
    Review voor Gooise Tafel

Mijn vader heeft genoten van de maaltijden terwijl hij best kieskeurig is. De Gooise tafel verzorgt de maaltijden met veel liefde en de bezorger is uiterst zorgzaam en behulpzaam. De beste maaltijdservice die je kunt bedenken! Fijn dat jullie er zijn.

• Ruud van der Woude
    Review voor Gooise Tafel

Wat een verademing zeg .... ik heb diverse aanbieders uitgeprobeerd..... Je kunt er diverse kwalificaties aan geven, van smakeloos (dus alles smaakt hetzelfde) tot platgekookt.
    Ik neem voortaan de maaltijden van de Gooise Tafel, van kakelvers tot niet-ingevroren. En de aardige bezorgers brengen de maaltijd tot in de keuken ....
    Ik kan het iedereen aanbevelen ... een topbedrijf met oog voor detail en individu ...

• Jan van der Meer
    Review voor Gooise Tafel

Heerlijke maaltijden. Sinds het overlijden van mijn vrouw heb ik alles wel geprobeerd: van supermarktmaaltijden tot (het grootste dieptepunt) de diepvriesmaaltijden maar niets kan aan deze maaltijden tippen. Vers, voldoende groente. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik wil niet anders meer.

• Martijn Schouten
    Review voor Gooise Tafel

Heel erg tevreden! Voor mijn moeder maaltijden besteld...erg vriendelijke en behulpzame chauffeurs volgens haar en het eten is 'puik'! (Zegt zij)

• Hans Visser
    Review voor Gooise Tafel

Heerlijke maaltijden. Echt vers, veel groente en meer dan voldoende voor mij. Ik moet op doktersvoorschrift zoutarm eten en ondanks dat kan ik bij de Gooise Tafel gewoon alles kiezen wat ik lekker vind want bij hen is het standaard vet- en natrium beperkt. En lekker dat het is ... echt niet flauw. Ik mis de zout niet eens. Ik kan het iedereen aanraden.

• Margreet de Vries
    Review voor Gooise Tafel

Enorm tevreden over deze organisatie. Wat een top bedrijf. Mijn moeder geniet weer van haar avondeten. Verse groente, portie is voldoende en de vaste bezorger neemt alle tijd voor mijn moeder. Ik heb een drukke baan, een gezin en woon niet vlak bij mijn moeder om de hoek maar Gooise Tafel Maaltijdservice ontzorgt mij volledig. Echt heel tevreden.