Gordijnenhuis.nl

Gordijnenhuis.nl

Verkoop van op maat gemaakte raamdecoratie via internet webshop.
Specialist in op maat gemaakte rolgordijnen, houten jaloezieën, en vouwgordijnen.
6,0

• Jack
    Review voor Gordijnenhuis.nl

Prijs kwaliteit shutters super, snelle levering. We zijn zeer tevreden.

• I winsveen
    Review voor Gordijnenhuis.nl

Ik heb twee aluminium jaloezieën bij deze firma gekocht die in eerste instantie incompleet waren en waarvoor ik zelf naar een bouwmarkt moest om schroeven te halen om deze hele slechte kwaliteit rommel van gordijnenhuis op te hangen. Toen het zaakje uiteindelijk ging dacht ik al wat lelijk. Bleek dat er een niet eens werkt blijkbaar de tuimelaar ofzo. Nou ik gooi deze twee bij t grofvuil. Hier niets bestellen want het zal een miskoop zijn 500 euro down the drain !!

Antwoord van Gordijnenhuis.nl

Deze klacht is bij ons gemeld. Wij hebben aangeboden de schroeven alsnog te versturen. Tevens aangeboden om ter plekke, thuis, het probleem met het tuimelmechanisme op te lossen. Hiervan wenste de klant geen gebruik te maken.

• Hoe beoordeel je Gordijnenhuis.nl?

• Linda
    Review voor Gordijnenhuis.nl

Nog geen jaar geleden vonden wij de goedkope gordijnen bij Gordijnenhuis in Waalwijk. Na lang wachten waren we eindelijk aan de beurt om in ons hele huis rolgordijnen te laten monteren.

1e keer; fabriek had niet alles juist geleverd
    2e keer; in ieder geval één gordijn was niet goed gemeten en paste niet, een ander gordijn bij het zolderraam kon niet dicht
    3e keer; na veel op en neer mailen werden de problemen 'opgelost'

Na een tijdje wilden we het draaikiepraam in de slaapkamer open doen. Dat ging niet meer omdat daar een stukje rolgordijn voor zat. Na 3 keer afspreken kwam Lex eindelijk opdagen om het te maken. Het probleem was niet opgelost, maar we waren het zo beu dat we het zo hebben gelaten.

Nu 5 maanden later.. valt één van de gordijnen op de slaapkamer helemaal naar beneden, hangen de spandraden van de gordijnen op de draaikiepramen zo slap dat er 10 cm tussen raam en gordijn zit en is het gordijn bij het slaapkamerraam nog steeds niet gemaakt.. het raam staat nu altijd open.

Kortom: waardeloze service van amateurs. Vriendelijke mensen, slechte service, kwaliteit en volledig gebrek aan vakmanschap. Slechte communicatie en ik ben er helemaal klaar mee!!

• Joan en Erna Berentschot

Prima service bij het Gordijnenhuis.nl
    Ruime keuze en uitstekende kwaliteit .
    Wij zijn bijzonder tevreden.