Gordijnenhuis.nl

Gordijnenhuis.nl

Verkoop van op maat gemaakte raamdecoratie via internet webshop.
Specialist in op maat gemaakte rolgordijnen, houten jaloezie├źn, en vouwgordijnen.
6,0

• Linda
    Review voor Gordijnenhuis.nl

Nog geen jaar geleden vonden wij de goedkope gordijnen bij Gordijnenhuis in Waalwijk. Na lang wachten waren we eindelijk aan de beurt om in ons hele huis rolgordijnen te laten monteren.

1e keer; fabriek had niet alles juist geleverd
    2e keer; in ieder geval één gordijn was niet goed gemeten en paste niet, een ander gordijn bij het zolderraam kon niet dicht
    3e keer; na veel op en neer mailen werden de problemen 'opgelost'

Na een tijdje wilden we het draaikiepraam in de slaapkamer open doen. Dat ging niet meer omdat daar een stukje rolgordijn voor zat. Na 3 keer afspreken kwam Lex eindelijk opdagen om het te maken. Het probleem was niet opgelost, maar we waren het zo beu dat we het zo hebben gelaten.

Nu 5 maanden later.. valt één van de gordijnen op de slaapkamer helemaal naar beneden, hangen de spandraden van de gordijnen op de draaikiepramen zo slap dat er 10 cm tussen raam en gordijn zit en is het gordijn bij het slaapkamerraam nog steeds niet gemaakt.. het raam staat nu altijd open.

Kortom: waardeloze service van amateurs. Vriendelijke mensen, slechte service, kwaliteit en volledig gebrek aan vakmanschap. Slechte communicatie en ik ben er helemaal klaar mee!!

• Joan en Erna Berentschot
    Review voor Gordijnenhuis.nl

Prima service bij het Gordijnenhuis.nl
    Ruime keuze en uitstekende kwaliteit .
    Wij zijn bijzonder tevreden.

• Hoe beoordeel je Gordijnenhuis.nl?