Goud999
Goud999. Puur vermogen.
Grootste en meest betrouwbare online aanbieder van goud en zilver in de Benelux.
Veel voorraad en de scherpste prijzen.
Veilige en volledig verzekerde verzending. Tevens opslag in Zurich of London.
  • Johan

Snel, goed geregeld!

• Birgitta
    Review voor Goud999

Accuraat, Klantvriendelijk, Goede communicatie en uiteraard goede prijs in de markt!

• Hoe beoordeel je Goud999?

• Roy
    Review voor Goud999

Goede service, ook na een kleine hapering in levering. Dit is snel opgelost met goede communicatie

• Kim
    Review voor Goud999

Hele fijne persoonlijke service. Ook nadat de order reeds geleverd is. Top!

• Ricardo
    Review voor Goud999

Onlangs heb ik voor het eerst een online bestselling gedaan bij goud999.nl. Direct vanaf het eerste contact had ik een goed gevoel bij deze partij en werdt ik adequaat geholpen bij al mijn vragen. Ook prijstechnisch komt goud999.nl bij mij als beste uit de bus. Prijs/kwaliteit is voor mij belangrijk en als het vertrouwen er eenmaal is gaat de volgende bestelling ook met een gerust geveoel. Zoals ook persoonlijk bij de heren aangegeven, groot compliment voor de professionaliteit en helderheid.

• Dirk
    Review voor Goud999

Mooi assortiment en binnen paar dagen bezorgd. Helemaal top.

• Maike Gortworst

Zeer vriendelijk te woord gestaan. Snelle levering. Prima verpakt. TOP

• Cynthia
    Review voor Goud999

Zo blij met hun service! Eerste keer dat ik goud en zilver heb gekocht en ben zeer tevreden.

• Gijs
    Review voor Goud999

Werd goed telefonisch geholpen. Tot en met de levering werd alles verder uitstekend gecommuniceerd. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

• Sam
    Review voor Goud999

Bijzonder snelle levering, eigenlijk zoals altijd. Perfecte service