Goudenschatkist.com

Goudenschatkist.com

Wekelijks worden er nieuwe sieraden en juwelen toegevoegd in de webshop. Wij verkopen in Nederland en de rest van Europa.

Onze collectie gouden vintage, antieke, sieraden staat online. Wat online staat, is op voorraad.

De klantenservice van Goudenschatkist staat altijd voor jou klaar!

Je kunt ons bellen, mailen of een appje sturen.

Kijk gerust rond, heeft u vragen dan vernemen we dat natuurlijk graag.
WhatsApp: +31 (0)6 28411093. 7 Dagen per week bereikbaar.

• Sonja
    Review voor Goudenschatkist.com

Mooie prijzen en goede service

• d.b
    Review voor Goudenschatkist.com

Mijn inziens gewoon opgelicht...kreeg een holle schakelarmband waarvan de schakels binnen afzienbare tijd in elkaar gedeukt waren. Heb contact gezocht met de eigenaar maar gekocht=gekocht is zijn motto. Heel jammer, geen klantenservice.

Antwoord van Goudenschatkist.com

Geachte mevrouw. We vinden het jammer dat u ons zo beoordeeld. We hebben u een nieuw product geleverd. U hebt van ons 14 dagen bedenktijd en omruilgarantie gehad. U was heel tevreden. Helaas na bijna 5 weken neemt u contact met ons op dat de armband slecht is. We hebben u toen ook duidelijk verteld dat wij niet weten wat u met de armband hebt gedaan. U bent destijds akkoord gegaan met onze voorwaarden. We hebben hier ook inderdaad aan voldaan. Dat u nu de schuld bij ons neer legt vinden we niet terecht. U was namelijk zeer tevreden in de aankoop periode. We betreuren het zeer dat u dat zo voelt maar we hebben volgens de voorwaarden, waar u mee akkoord bent gegaan, gehandeld. Mvgrt Goudenschatkist.com.

• Hoe beoordeel je Goudenschatkist.com?

• Mulder
    Review voor Goudenschatkist.com

Goede service en toen ik wat vragen had, kon ik gewoon appen. De ring lijkt bijna nep, zo mooi is de staat waarin deze verkeert

Antwoord van Goudenschatkist.com

Goedenavond. Dank je wel voor de complimenten. Heel veel plezier ermee en misschien tot een volgend keer.

Mvgrt René

• P. Janssen
    Review voor Goudenschatkist.com

Ik heb hier onlangs een 3e ring gekocht. Opnieuw: een geweldige vondst, wat een pracht exemplaar! Deze ring draag ik bijna iedere dag, met trots. Ik kan iedereen van harte aanraden om eens een kijkje te nemen in de webshop. Veel moois, veel keus; dat alles voor een nette prijs. Eigenaar René geeft prima informatie én doet wat hij belooft; ik had vóór de aanschaf van deze ring een andere besteld. Deze bleek toch te klein te zijn en heb ik geretourneerd. Binnen een aantal dagen stond het geld weer op mijn rekening. Dat geeft een goed gevoel. Niets dan lof voor René. Ik ga zeker weer terugkomen bij de Gouden schatkist.

Antwoord van Goudenschatkist.com

Dank je wel voor de complimenten. En blij dat je tevreden bent met mijn producten. Misschien tot een volgende keer. Mvgrt René

• Frank Luyckx
    Review voor Goudenschatkist.com

Eerlijke prijzen, snelle levering en goede communicatie.

Antwoord van Goudenschatkist.com

Dank je wel voor de complimenten.

• M. Terlouw

Geweldige service

Antwoord van Goudenschatkist.com

Dank je wel voor de complimenten

• Lisa
    Review voor Goudenschatkist.com

Geweldige sieraden snelle levering en zeer fijn contact met de eigenaar.

• Theddy Geijsen
    Review voor Goudenschatkist.com

Ziet er heel erg goed en verzorgd uit hrt groet theddy Geijsen Haarlem

Antwoord van Goudenschatkist.com

Dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier met het aangeschafte sieraad en misschien tot een volgende keer. Mvgrt René

• Rutger
    Review voor Goudenschatkist.com

Uniek aanbod, prettige service en snelle levering! Zeker een aanrader!

Antwoord van Goudenschatkist.com

Dank je wel voor je beoordeling. Misschien tot een volgende keer. Mvgrt Goudenschatkist.com.

• J. Burkin
    Review voor Goudenschatkist.com

Friendly, quick response and reassuring.