Goudenschatkist.com

Goudenschatkist.com

Wekelijks worden er nieuwe sieraden en juwelen toegevoegd in de webshop. Wij verkopen in Nederland en de rest van Europa.

Onze collectie gouden vintage, antieke, sieraden staat online. Wat online staat, is op voorraad.

De klantenservice van Goudenschatkist staat altijd voor jou klaar!

Je kunt ons bellen, mailen of een appje sturen.

Kijk gerust rond, heeft u vragen dan vernemen we dat natuurlijk graag.
WhatsApp: +31 (0)6 28411093. 7 Dagen per week bereikbaar.

• Jasper
    Review voor Goudenschatkist.com

Snelle verzending, een mooie armband voor een schappelijke prijs.

Antwoord van Goudenschatkist.com

Hallo Jasper. Dank je wel voor je beoordeling. Heel veel plezier ermee en misschien tot een volgende keer.

• Ljubi
    Review voor Goudenschatkist.com

Net mijn mooie goude hanger ontwangen. Heel tevreden. Snelle levering en uitsekend verzorgd. Van mij zeker 5*. Ik zal aan iedereen aanraden!

Antwoord van Goudenschatkist.com

Daar ben ik blij om. Heel veel plezier ermee en misschien tot een volgende keer.

• Hoe beoordeel je Goudenschatkist.com?

• Hanke
    Review voor Goudenschatkist.com

Kreeg een mooie ring met prachtige blauwe steen met gouden spikkeltjes erin..

GoedemorgenHanke.
    Daar ben ik blij om heel veel plezier ermee en misschien tot een volgende keer.

• Wilma
    Review voor Goudenschatkist.com

Snelle veilige levering. Prima service.
    Voor de tweede keer een prachtige ring gekocht. De eerste met amethyst en dit keer een met aquamarijn.

Dank je wel voor de complimenten. Misschien tot een volgende keer. Mvgrt René

• Wilma
    Review voor Goudenschatkist.com

Heel mooie met amethyst gekocht.
    Ik hou van sieraden met een geschiedenis en ze kosten ook veel minder dan nieuwe
    Snelle levering en keurig verpakt.

• Kees
    Review voor Goudenschatkist.com

Mooie en duidelijk omschreven sieraden op de website.
    Zeer duidelijke foto's en je krijgt wat je ziet.
    Snelle en fijne communicatie.

Hallo Kees.
    Dank je wel voor uw complimenten. Heel veel plezier ermee en mischien tot een volgende keer. René

• SvI
    Review voor Goudenschatkist.com

Super service! Snelle verzending en de ring is prachtig!! Ik kom heel graag weer terug!

Antwoord van Goudenschatkist.com

Dank je wel voor de complimenten. Heel veel plezier ermee en misschien tot een volgende keer.

• Sonja
    Review voor Goudenschatkist.com

Mooie prijzen en goede service

Hallo Sonja.
    Veel plezier met uw sieraad en misschien tot een volgende keer.

• d.b
    Review voor Goudenschatkist.com

Mijn inziens gewoon opgelicht...kreeg een holle schakelarmband waarvan de schakels binnen afzienbare tijd in elkaar gedeukt waren. Heb contact gezocht met de eigenaar maar gekocht=gekocht is zijn motto. Heel jammer, geen klantenservice.

Antwoord van Goudenschatkist.com

Geachte mevrouw. We vinden het jammer dat u ons zo beoordeeld. We hebben u een nieuw product geleverd. U hebt van ons 14 dagen bedenktijd en omruilgarantie gehad. U was heel tevreden. Helaas na bijna 5 weken neemt u contact met ons op dat de armband slecht is. We hebben u toen ook duidelijk verteld dat wij niet weten wat u met de armband hebt gedaan. U bent destijds akkoord gegaan met onze voorwaarden. We hebben hier ook inderdaad aan voldaan. Dat u nu de schuld bij ons neer legt vinden we niet terecht. U was namelijk zeer tevreden in de aankoop periode. We betreuren het zeer dat u dat zo voelt maar we hebben volgens de voorwaarden, waar u mee akkoord bent gegaan, gehandeld. Mvgrt Goudenschatkist.com.

• Mulder
    Review voor Goudenschatkist.com

Goede service en toen ik wat vragen had, kon ik gewoon appen. De ring lijkt bijna nep, zo mooi is de staat waarin deze verkeert

Antwoord van Goudenschatkist.com

Goedenavond. Dank je wel voor de complimenten. Heel veel plezier ermee en misschien tot een volgend keer.

Mvgrt René