Goudsmederij Bommel

Goudsmederij Bommel

U bent op zoek naar Trouwringen? Gefeliciteerd met uw aanstaande huwelijk! Samen met u kunnen wij er voor zorgen dat u een onvergetelijke dag hebt en dat begint met het uitzoeken van de ringen.

Wij zijn dé specialist van Nederland met de grootste collectie trouwringen. Ook kunnen wij geheel naar uw wens een ring vervaardigen, dit betekent dat al jullie specifieke wensen tot uiting gebracht kunnen worden.

Naast onze eigen By Bommel collectie verkopen wij ook nog trouwringen van o.a. de merken: Insignety, Gerstner, Mathisse, Saint Maurice, Breuning, Collection Ruesch, Heideman, Peter Heim, Cardillac, Vincent van Hees en nog veel meer!

Graag willen wij u nog wijzen op een aantal bijzonderheden:
- Uw ringen worden gratis gegraveerd
- Gratis verzending van onze trouwringen
- Als u meer dan € 1000,= aan trouwsieraden koopt, krijgt u op uw trouwdag een GRATIS trouwauto te leen (vraag naar de
voorwaarden).
- Al onze trouwringen zijn ook los verkrijgbaar
- Ook trouwringen combineren onder de diverse merken is mogelijk.

In onze webshop vindt u een selectie van onze trouwringen collectie, in onze winkel vindt u nog veel meer!
  • Marjolein
    Review voor Goudsmederij Bommel

Wat een top winkel! Mijn verloofde en ik kwamen binnen om trouwringen uit te kiezen. Goudsmederij Juwelier Bommel heeft alle tijd voor ons genomen en ons op de beste manier geholpen. Nadat we ringen hadden uitgekozen hebben ze samen met ons stap voor stap alles doorgenomen. Ook mochten we een trouwauto uitkiezen om gratis te lenen voor onze trouwdag. Dus toekomstige bruiden en bruidegommen, ga zeker naar Goudsmederij Juwelier Bommel. Service is top!

• Raoul van Neerrijnen
    Review voor Goudsmederij Bommel

Zeer vriendelijk personeel, erg goed geholpen. En ik kan altijd terugkomen voor evt. Aanpassingen aan mijn sieraad.

• Hoe beoordeel je Goudsmederij Bommel?

• Anton Dankers
    Review voor Goudsmederij Bommel

Nieuwe ketting gekocht. Super bediening en goede prijs. Zijn al heel lang klant. We blijven er komen voor aankopen en reparaties omdat de kwaliteit en service erg goed zijn.

• S. Kikkert
    Review voor Goudsmederij Bommel

Bij bezoek aan een trouwbeurs n in Eindhoven de stand van Bommel bezocht en hier ringen gezien die we allebei mooi vonden. Uiteindelijk geen mooiere ringen meer gevonden en Goudsmederij Bommel via e-mail benaderd omdat we zelf in de kop van noord-holland wonen. Al communicatie is via email verlopen. Ook kostenloos pet post een doos met pasringen ontvangen ivm de grote reisafstand. Op een gegeven moment toen de ringen klaar waren zijn de ringen onze kant op gekomen met een klant uit Veldhoven die vaak bij ons in de regio kwam.

• Angelique en John Zeguers
    Review voor Goudsmederij Bommel

We kwamen helemaal uit Maastricht en bij toeval terecht bij .Goudsmederij Bommel. Onze ervaring is; de warme en hartelijke ontvangst, het goede advies met rust en aandacht voor de klant, maar ook het vakmanschap. Een oprechte aanrader......!

• Marthe & Anthony
    Review voor Goudsmederij Bommel

2weken geleden onze trouwringen opgehaald. Super aardige mensen die de tijd voor je nemen (bij uitkiezen en ophalen).

• Laura & Lori
    Review voor Goudsmederij Bommel

Vandaag onze trouwringen opgehaald. Goede service en advies gehad, zowel tijdens het uitzoeken als bij het ophalen. We bevelen Bommel dan ook zeker aan!

• Paul
    Review voor Goudsmederij Bommel

Als verassing de Engelse taxi gehuurd voor t bruidspaar. Ze waren zeer aangenaam verrast. Een groot succes.

• Ton Geubbels
    Review voor Goudsmederij Bommel

Vandaag een prachtige Engelse taxi gehuurd voor de bruiloft van mijn moeder. Alles was tip top verzorgd!
    Hartelijk bedankt!

• N. Groenendijk
    Review voor Goudsmederij Bommel

Super fijne winkel, vakkundig personeel. Nemen echt de tijd voor je, en wat een collectie! Zeer uitgebreid en mochten ze het niet hebben, dan bestellen ze het vrijblijvend voor je. Goudsmederij Bommel, super bedankt voor jullie top service iedere keer weer!