Goudverzekerd
Bij Goudverzekerd koop je fysiek goud, zilver, platina én palladium tegen de scherpste prijs van Nederland. Wij verkopen bekende beleggingsmunten zoals de Canadian Maple Leaf, de Krugerrand en Gouden Tientjes maar ook diverse exclusieve verzamelmunten. Onze prijzen zijn gebaseerd op de actuele koersen van goud, zilver, platina en palladium die elke 60 seconden worden ververst. Uw orders worden altijd volledig verzekerd en anoniem verzonden. Daarnaast kunt u uw bestellingen ook gratis afhalen bij een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven.
Filter 417 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 266 met beschrijving

• Stephen Hakse
    Geverifieerde klant van Goudverzekerd

Snelle levering en goede service mbt communicatie.

• S. Landkroon

Super service!

• Hoe beoordeel je Goudverzekerd?

• juan Aliaga

Geweldige service!

• adrianus.f.w. verweij
    Review voor Goudverzekerd

zeker een geweldige service ,en een heleboel geduld ,ik ben jullie daar heel dankbaar voor ,probeer maar eens iemand uit te leggen hoe je met een computer om moet gaan die totaal niet van computers afweet ,of geleerd heeft ,nou het is jullie gelukt .nogmaals hartelijk dank! gr. afw verweij.5

• R. Knaack
    Geverifieerde klant van Goudverzekerd

Het versturen duurde wel even maar alles kwam op z´n pootjes terecht, goed gedaan.

• Marouan Berkhli
    Geverifieerde klant van Goudverzekerd

Fijne service! Goed meegedacht en nuttige informatie gekregen voor het aanschaffen.

• A K
    Geverifieerde klant van Goudverzekerd

Geweldige service totaan de deur

• Tameem Zaaiter
    Geverifieerde klant van Goudverzekerd

Definitely recommended. competitive prices and great customer care

• Jesse

Goed advies, persoo