Green Basic

Green Basic

Leverancier van technische producten, natuurlijke en kunstmatige materialen (ook op maat) voor met name het onderwijs.
Filter 386 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 262 met beschrijving

• A.H. de Jonge
    Geverifieerde klant van Green Basic

Als in het bezit ben van een laser snijder, kun je hier terecht voor vlakke multiplex platen. Top

• Thamara Abrahams

.////

• Hoe beoordeel je Green Basic?

• herman ottolini
    Geverifieerde klant van Green Basic

makkelijk te vinden en goede omschrijving

• Maaike
    Geverifieerde klant van Green Basic

Goeie kwaliteit materialen en met zorg verpakt en verzonden

• Rumeysa Gunes
    Geverifieerde klant van Green Basic

Snelle levering, super klantenservice en goede producten met een lage prijs!

Beste Rumeysa Gunes,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie. Fijn dat u ons gevonden heeft voor het bestellen van uw materiaal. We zijn benieuwd wat u ermee gedaan heeft. U kunt altijd een foto sturen.
    Goed om te horen dat uw pakket snel in huis was. Bedankt voor de complimenten die u ons gaf. We zien u graag weer terug.

• Ad Plaisier
    Geverifieerde klant van Green Basic

Snelle levering , goede kwaliteit.

Beste Ad Plaisier,

Goed om te horen dat uw pakket snel geleverd was en dat u de kwaliteit goed vindt. We zien u graag weer terug.

• Naomi van Eick
    Geverifieerde klant van Green Basic

Goede service, netjes verpakt en goed materiaal.

Beste Naomi van Eick,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie. Fijn dat u ons gevonden heeft voor het bestellen van ijsstokjes. Goed om te horen dat u onze service en materiaal goed vindt.

• Wil Ligtvoet
    Geverifieerde klant van Green Basic

Leuke projecten, goed te doen voor de leeftijd, met goede beschrijving en hele leuke resultaat.

Beste Wil Ligtvoet,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie. Fijn dat u ons gevonden heeft voor het bestellen van onze robotjes. We zijn benieuwd hoe ze zijn geworden. U kunt altijd een foto sturen. Goed om te horen dat u onze projecten leuk vindt, dat de beschrijving goed is en dat u het resultaat leuk vindt.

• ER
    Geverifieerde klant van Green Basic

Ze zijn bereid om mee te denken. DHL wilde de zending niet opnieuw aanbieden, daarom opnieuw de bestelling verstuurd, super snel. Goede service!

Beste ER,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie. Fijn dat u ons gevonden heeft voor het bestellen van onze borstelrobotjes. We zijn benieuwd hoe ze zijn geworden. U kunt altijd een foto sturen.
    Bedankt voor het compliment over onze service. We zien u graag weer terug.

• Erwin Jonk
    Geverifieerde klant van Green Basic

Snelle levering, goede overzichtelijke site en goed assortiment

Beste Erwin Jonk,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie. Fijn dat u ons gevonden heeft voor het bestellen van uw materiaal. Goed om te horen dat de levering snel was, de site overzichtelijk en dat het assortiment goed is.