Green Bubble
Green Bubble is de online winkel voor planten van de allerhoogste kwaliteit. Supervers en direct van absolute topkwekers!

• k.
    Review voor Green Bubble

Al reeds een week geleden een plant besteld maar nog steeds niet aangekomen, heb contact gezocht via de chatfunctie maar krijg geen reactie.

• Floor
    Review voor Green Bubble

Klantenservice is niet zo goed en communiceerde ook niet vriendelijk. Naast dat het lang duurt voordat de plant verstuurd wordt. Ik heb een plant van 50 euro gekocht. Echter was de plantje 25 cm kleiner dan op de website vermeld. De klantenservice geeft aan dat dit heel normaal is meer dat 1/3 van de plant pot is en deze wordt meegerekend in de cm. Echter staat dit niet vermeld op hun website.

• Hoe beoordeel je Green Bubble?

• Marianne
    Review voor Green Bubble

Door te leveren wat besteld is, of als niet geleverd kan worden contact opnemen en geld direct terugstorten.

• Gianna
    Review voor Green Bubble

Goeie service en hele mooie plant!! Zou hem zelf niet beter kunnen kiezen

• Amanda

Everything was perfect

• Bart
    Review voor Green Bubble

Ondanks de drukte snel mijn planten ontvangen! Erg blij mee en netjes ingepakt met een leuk tasje erbij

• Indra Moelans
    Review voor Green Bubble

Onbeschofte klantendienst met loze beloftes en beschadigde planten.
    Na 2 fantastisch mooie planten te hebben ontvangen heb ik in totaal een order van 700 EUR geplaatst. Helaas was de tweede levering niet zoals de eerste. De planten waren beschadigd en bruin. Hoorde zo volgens hun, stond zo in de beschrijving.

Telefonisch en via Whatsapp geen contact mogelijk, maar wel reactie na een mailtje. Lang verhaal kort. Het was mijn verantwoordelijkheid om foto's en beschrijvingen te bekijken (klopt - zeker gedaan en zelfs advies gevraagd via de chat en op hen aanraden de plant in kwestie gekocht). Ik kreeg zelfs het verwijt dat ik het moest vergelijken met een Iphone te willen kopen maar na advies toch een Samsung kocht en nu klaag dat het geen Iphone is. Terwijl hun familie omschrijving op de site foutief was.

Ik zou de volgende ochtend een telefoontje krijgen met een oplossing. Maar het bleef mijn eigen fout. Nog niets vernomen.

Paar weken verder. Nog steeds geen fatsoenlijke opvolging van de klacht en vervangen planten waren nog in ergere staat.

Nooit meer! Totaal geen klantenservice en al zeker geen respect voor hun klanten.

Antwoord van Green Bubble

Hoi Indra!

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Door extreme drukte en onderbezetting kunnen we niet de service verlenen die we normaal verlenen, dit is natuurlijk verder geen goed excuus!

We hebben het bedrag van de plant volledig geretourneerd waar je niet tevreden mee was, ook hebben we nieuwe plantjes opgestuurd die beschadigd geraakt zijn tijdens transport. We hopen zo een goede oplossing te hebben gevonden

• Tom
    Review voor Green Bubble

Mijn product was kleiner dan initieel beschreven en had minder bladeren dan op de foto. Daarentegen is de klantenservice vriendelijk, snel en ze reageert!

• Sandra
    Review voor Green Bubble

Zeer ontevreden. Bladeren waren gescheurd en door de levering was er eentje geknakt wat zeer jammer is voor deze prijs! Ik bestel zeker geen 2de keer hier!

• Kenneth Yap
    Review voor Green Bubble

Ik vind erg jammer dat ik een slechte review moet schrijven, bij de hoeveelheid goede recensies, maar in verband met een slechte service heb ik geen andere keus. Recentelijk de Strelitzia besteld incl witte pot voor 140 euro. De levering was prima en snel. Heb daar niks op aan te merken. Bij het openmaken van de doos viel mij meteen op dat de plant beschadigingen had. Specifiek één blad had een bijzonder grote beschadiging. Een deel van het blad was helemaal afgescheurd. Gekeken in de doos, maar daar zat geen restant in van het blad (wat zou kunnen suggereren dat de beschadiging door het vervoer was gekomen). Vervolgens contact opgezocht. Op whatsapp reageerde niemand, dan maar via de chat. Vrij snel werd ik geholpen door Cas. Cas vroeg of ik de foto's wilde opsturen. Heb ik gedaan. Hij legde uit dat beschadigingen specifiek bij de plant hoorde, maar gaf wel toe dat die ene blad wel een opvallende beschadiging had en dat hij daarvoor een 10 euro waardebon wilde geven. Daarop antwoordde ik dat ik daarmee niet instemde, omdat ik simpelweg ontevreden ben en ik nooit zou hebben gekozen voor deze plant met zijn beschadigingen en daarvoor 140 euro zou hebben neergelegd. Vervolgens gevraagd of er naar een betere oplossing gezocht kan worden, waarop ik vervolgens geen reactie meer heb gekregen. Vervolgens de hele situatie ook uitgelegd door te mailen naar info@green-bubble.com, maar ook hier geheel geen reactie op gekregen. Ik vind dat green bubble onprofessioneel handelt door niet meer te reageren op ontevreden klachten. Dat er niet ingestemd wordt met een oplossing, daar zou ik mee kunnen leven, want dat is tenminste een reactie. Het helemaal niet meer reageren vind ik uitermate slecht.

Antwoord van Green Bubble

Hoi Kenneth!

Destijds zijn we gelukkig alsnog tot een goede oplossing gekomen! Onze excuses voor de nalatige service, door drukte kunnen we op dit moment niet altijd een goede service verlenen.