Green Bubble
Green Bubble is de online winkel voor planten van de allerhoogste kwaliteit. Supervers en direct van absolute topkwekers!

Lidmaatschap per 14-08-2022 stopgezet

8,7

• Mariska
    Review voor Green Bubble

Wij hebben een Strelitzia besteld bij de Green Bubble. Bij aankomst bleek deze met bruine plekken te zitten en veel kleiner te zijn dan aangegeven op hun site. Natuurlijk gelijk een mail.over gestuurd: hun antwoord: daar is niks mis mee dat is 'weelderig'. Ik noem dat gewoon dode bladeren. Bovendien geeft Green bubble op Instagram aan dat de planten altijd knettervers zijn. Ze doen zichzelf (en de planten) dus mooier voor dan de werkelijkheid. We konden 10 % korting kriigen. Wij willen gewoon een nieuwe plant die waar is voor hun geld.

• Bas schellekens
    Review voor Green Bubble

Palm gekocht. Bij ontvangst bleek hij 30 cm kleiner dan wat besteld was. Stam was helft zo dik.
    Deze kwam overeen met een palm voor de helft van de prijs.
    Meerdere fotos moeten sturen. Ze konden me 10% korting geven haha
    Kansloos bedrijf. Geen zaken mee doen

• Audrey Leurquin
    Review voor Green Bubble

Zeer slecht klantenservice. Ik heb al 4 mails gestuurd met photos en alle nodige informatie! Begin het echt beu te zijn. 243€ betaald voor een beschadigde plant (bovenstuk kapot door transport) en de aarde was veeeel te nat. Ik heb onmiddelijk de plant moeten verpotten om wortelrot to voorkomen. Ik wacht nog steeds op een antwoord. Meer dan 2 maanden geleden! Ik zal een procedure opstarten.

• Linda
    Review voor Green Bubble

Plant van €180,- besteld. Binnen een week na aankomst valt het blad mega uit. Ik meldde dit op dag 10 (wat inmiddels bijna een jaar geleden is) en geen enkele tegemoetkoming gekregen. Ik had het binnen 7 dagen moeten melden. Ik word in de maanden die volgen steeds afgescheept met tips zoals "zet hem vol in de zon", maar dat staat hij al vanaf het begin. Inmiddels is de plant helemaal kaal en zit er geen enkel blad meer aan. Ik heb het opgegeven met de klantenservice maar ik koop hier NOOIT meer een plant. Ik heb ook nog nooit een slechte review geschreven, omdat ik een organisatie nooit wil benadelen, maar ik vind het bizar slecht hoe ze bij Green Bubble met hun klanten omgaan en daar wil ik graag andere kopers die bereid zijn om best wat uit te geven aan een plant graag voor waarschuwen.

• Marleen
    Review voor Green Bubble

Ik heb de plant via bol.com gekocht maar kon van te voren met green bubble contact opnemen om een foto te zien van de plant die ik ging ontvangen. Ik had keuze en de heb de juiste plant ontvangen. De plant was goed verpakt in een doos die er voor is gemaakt. communicatie via whatsapp verliep uitstekend

• Cedrique van Minnen
    Review voor Green Bubble

XL plant gekocht. Helaas is deze in slechte staat geleverd. Bijna alle bladeren hebben bruine beschadigingen, alle punten zijn kapot en twee takken zijn aan het afsterven.

Het is echt gewoon een lelijke en ongezonde plant, erg zonde van het geld.

• lieke frielink
    Review voor Green Bubble

Het bestellen en verzenden ging prima en snel. Maar als bedrijf krijg ik het al WEKEN niet voor elkaar om een correcte factuur van mijn bestelling te ontvangen. Hun btw-nummer is Nederlands, maar de btw op de factuur Duits. Ik kan het dus niet verwerken in mijn kwartaalaangifte. De correspondentie hierover is echt tergend. Dit duurt nu al 6 weken

• Gabriele Weimbs
    Review voor Green Bubble

die Pflanzen sind schnell und gut erhalten angekommen.

• Manuela Henschen
    Review voor Green Bubble

Die Bestellung wurde nicht verschickt. Immer wieder wurde ich per Email nur vertröstet, dass sie bald die bereits bezahlten Pflanzen verschicken, aber das geschah nicht. Das Kundencenter antwortet schnell, aber die Auskünfte sollen nur beruhigend wirken.
    Die Qualität der Pflanzen kann ich nicht beurteilen. Meine Bestellung habe ich storniert. Mehr als drei Wochen sollte man nicht warten müssen.

• tim somers
    Review voor Green Bubble

Ik kreeg een veel kleinere plant dan wat ik besteld had. Ik moest de plant dan maar retourneren op mijn eigen kosten.
    Ik kreeg uiteindelijk 10% van de waarde terug alhoewel de plant van de grootte die ik kreeg eigenlijk 50% minder waard was.

• Kees
    Review voor Green Bubble

Goed produkt en juiste levering

• Gerda huibregtse
    Review voor Green Bubble

Mooie gezonde planten en uitstekende service

• Lea
    Review voor Green Bubble

Super Kundenservice, antwortet sehr schnell, haben sogar Fotos über WhatsApp erhalten und konnten uns die Pflanze aussuchen. Lieferung nach Deutschland ging sehr schnell und die Pflanze kam ohne irgendeine Beschädigung an, sieht super aus!

• Kristof
    Review voor Green Bubble

Super goede snelle service, vlotte communicatie. Verrassend snelle levering en werkelijk prachtige planten ontvangen. Meerdere bestellingen geplaatst en steeds tevreden

• Peggy

Excellente service!
    Snelle levering en prima verzorgde Kentia Palm 👌
    SUPER tevreden.
    Hoogte KENTIA palm 2.30m, deels in omvang ‘opgebonden’ volgens gewenste vorm. Prima doenbaar!

• Daniël
    Review voor Green Bubble

De bloempotten zijn niet waterdicht! Dit zouden ze er op zijn minst bij moeten vermelden. Heb nu voor €260 een plant gekocht die ik niet normaal water kan geven zonder mijn houten vloer te verpesten. En ik kan hem niet retourneren omdat ik de pot al in gebruik heb.
    Mijn advies: zoek een vakman!

• Rebecca
    Review voor Green Bubble

De Calathea White Fusion die ik binnen kreeg had allemaal gaten de bladeren. Toen ik hierover mailde vertelde ze mij dat dit bij de plant hoorde en dat ik de plant wel kon retourneren, maar dan op eigen kosten. Ik besloot de plant een kans te geven en het te houden, maar ik heb er erg spijt van. Ik zou deze site niet aanraden.

• Jeroen Verwolf
    Review voor Green Bubble

Er wordt geadverteerd met 'knettervers', terwijl ik voor veel geld een ficus ontvang met veel bruine bladeren. Vervolgens krijgen we het advies om de plant in een omgeving met veel licht te zetten. "Dan komt het vanzelf goed" Ik wil een plant die vanaf dag 1 er netjes uitziet. Knettervers dus allerminst.

• R. Bakker
    Review voor Green Bubble

Twee XL planten aangeschaft. Deze zijn snel en goed verpakt geleverd. Mooie kwaliteit van de planten.

• Marco Croese
    Review voor Green Bubble

Binnen 3 maanden na levering zat deze plant onder de wolluis (deze zat er vanaf het begin op terwijl ik niet wist wat het was) en waren de bladeren vervormd. Na advies van een kweker te hebben ingewonnen en op google gezocht te hebben kreeg ik in de mailwisseling met Green Bubble alleen maar adviezen die haaks stonden op de info die ik al had ingewonnen en werden mijn argumenten gebagatelliseerd. Ik kreeg uiteindelijk slechts 20% korting als ik een nieuwe plant bij hen zou kopen, terwijl ik vroeg om een nieuwe plant of mijn geld terug omdat de plant onherstelbaar beschadigd was. Een zeer slechte en onprofessionele klantenservice dus.