Green Bubble
Green Bubble is de online winkel voor planten van de allerhoogste kwaliteit. Supervers en direct van absolute topkwekers!
8,9

• Peggy

Excellente service!
    Snelle levering en prima verzorgde Kentia Palm πŸ‘Œ
    SUPER tevreden.
    Hoogte KENTIA palm 2.30m, deels in omvang ‘opgebonden’ volgens gewenste vorm. Prima doenbaar!

• Daniël
    Review voor Green Bubble

De bloempotten zijn niet waterdicht! Dit zouden ze er op zijn minst bij moeten vermelden. Heb nu voor €260 een plant gekocht die ik niet normaal water kan geven zonder mijn houten vloer te verpesten. En ik kan hem niet retourneren omdat ik de pot al in gebruik heb.
    Mijn advies: zoek een vakman!

• Hoe beoordeel je Green Bubble?

• Rebecca
    Review voor Green Bubble

De Calathea White Fusion die ik binnen kreeg had allemaal gaten de bladeren. Toen ik hierover mailde vertelde ze mij dat dit bij de plant hoorde en dat ik de plant wel kon retourneren, maar dan op eigen kosten. Ik besloot de plant een kans te geven en het te houden, maar ik heb er erg spijt van. Ik zou deze site niet aanraden.

• Jeroen Verwolf
    Review voor Green Bubble

Er wordt geadverteerd met 'knettervers', terwijl ik voor veel geld een ficus ontvang met veel bruine bladeren. Vervolgens krijgen we het advies om de plant in een omgeving met veel licht te zetten. "Dan komt het vanzelf goed" Ik wil een plant die vanaf dag 1 er netjes uitziet. Knettervers dus allerminst.

• R. Bakker
    Review voor Green Bubble

Twee XL planten aangeschaft. Deze zijn snel en goed verpakt geleverd. Mooie kwaliteit van de planten.

• Marco Croese
    Review voor Green Bubble

Binnen 3 maanden na levering zat deze plant onder de wolluis (deze zat er vanaf het begin op terwijl ik niet wist wat het was) en waren de bladeren vervormd. Na advies van een kweker te hebben ingewonnen en op google gezocht te hebben kreeg ik in de mailwisseling met Green Bubble alleen maar adviezen die haaks stonden op de info die ik al had ingewonnen en werden mijn argumenten gebagatelliseerd. Ik kreeg uiteindelijk slechts 20% korting als ik een nieuwe plant bij hen zou kopen, terwijl ik vroeg om een nieuwe plant of mijn geld terug omdat de plant onherstelbaar beschadigd was. Een zeer slechte en onprofessionele klantenservice dus.

• Eefje
    Review voor Green Bubble

Geven de klant de mogenlijkheid om via What’s app een aantal foto’s te krijgen om vervolgens de juiste plant uit te kunnen kiezen.

• Bart
    Review voor Green Bubble

Hele goede en vlotte service, supermooie grote Strelitzia.

• Jaqui
    Review voor Green Bubble

Special customer service - we ordered beautiful olive trees and when we asked for them to be delivered into our garden, not to our front door as per usual, Green Bubble Olive went the extra mile …. We love our olive trees!!! They complete our courtyard garden πŸ€—πŸ€—πŸ€—

Antwoord van Green Bubble

Dear Jaqui,

Thank you very much! We are very happy to hear that you are satisfied and we really appreciate your feedback.
    Enjoy the olive trees and hope to see you soon!

Kind regards,

GreenBubble

• Ilse C.
    Review voor Green Bubble

De planten zijn duurder dan bij andere websites wat ik in mijn enthousiasme niet meteen gezien had. Mijn grote Monstera deliciosa kwam met twee afhangende stengels toe, dus niet echt mooi nu. Mijn olijfboompje stond ook scheefjes in de pot, dus ook niet echt mooi als hij op mijn terras staat. De twee Calathea's waren wel heel mooi, maar zoals in het begin gezegd elders een stuk goedkoper te vinden. Levertijd was bovendien ook langer dan bij andere webwinkels, plus niet duidelijk gecommuniceerd wanneer er geleverd zou worden. Er hing een trackinnummer doorgestuurd worden, maar was niet vermeld in de mail betreffende de verzending.
    Uiteindelijk is alles goed opgelost door de klantendienst, dus wat dat betreft een dikke 10/10!

Antwoord van Green Bubble

Hi Ilse,

Bedankt voor je review! Wij vonden het erg vervelend om te horen hoe de levering is verlopen en dit is uiteraard niet onze bedoeling en gaan wij hier zeker even bespreken. We zijn erg blij te horen dat alles naar wens is opgelost en wensen je heel veel plezier met de planten :)

GreenBubble