Green Bubble
Green Bubble is de online winkel voor planten van de allerhoogste kwaliteit. Supervers en direct van absolute topkwekers!
9,0

• Eefje
    Review voor Green Bubble

Geven de klant de mogenlijkheid om via What’s app een aantal foto’s te krijgen om vervolgens de juiste plant uit te kunnen kiezen.

• Bart
    Review voor Green Bubble

Hele goede en vlotte service, supermooie grote Strelitzia.

• Hoe beoordeel je Green Bubble?

• Jaqui
    Review voor Green Bubble

Special customer service - we ordered beautiful olive trees and when we asked for them to be delivered into our garden, not to our front door as per usual, Green Bubble Olive went the extra mile …. We love our olive trees!!! They complete our courtyard garden 🤗🤗🤗

Dear Jaqui,

Thank you very much! We are very happy to hear that you are satisfied and we really appreciate your feedback.
    Enjoy the olive trees and hope to see you soon!

Kind regards,

• Ilse C.
    Review voor Green Bubble

De planten zijn duurder dan bij andere websites wat ik in mijn enthousiasme niet meteen gezien had. Mijn grote Monstera deliciosa kwam met twee afhangende stengels toe, dus niet echt mooi nu. Mijn olijfboompje stond ook scheefjes in de pot, dus ook niet echt mooi als hij op mijn terras staat. De twee Calathea's waren wel heel mooi, maar zoals in het begin gezegd elders een stuk goedkoper te vinden. Levertijd was bovendien ook langer dan bij andere webwinkels, plus niet duidelijk gecommuniceerd wanneer er geleverd zou worden. Er hing een trackinnummer doorgestuurd worden, maar was niet vermeld in de mail betreffende de verzending.
    Uiteindelijk is alles goed opgelost door de klantendienst, dus wat dat betreft een dikke 10/10!

Hi Ilse,

Bedankt voor je review! Wij vonden het erg vervelend om te horen hoe de levering is verlopen en dit is uiteraard niet onze bedoeling en gaan wij hier zeker even bespreken. We zijn erg blij te horen dat alles naar wens is opgelost en wensen je heel veel plezier met de planten :)

• Tessa
    Review voor Green Bubble

Ik kreeg een palmboom geleverd met allemaal lelijke plekken erop, maar omdat volgens de winkel hij niet officieel ziek was, mocht ik hem niet gratis retourneren. Zeer zonde voor een palmboom die zeker niet goedkoop is!

• Daphne
    Review voor Green Bubble

Na een week wachten op mijn bestelling zelf maar even gevraagd hoe het zit. Blijkt de bestelde plant niet leverbaar te zijn. Komen met een zeer slechte oplossing. Dit is al de tweede keer dat het niet goed gaat met een bestelling en ze lossen het erg slecht op. Mijn vorige bestelling werd kapot geleverd.

• Jochem Maas
    Review voor Green Bubble

Prijs/kwaliteit verhouding niet concurrerend, zeg maar gerust bijna 2x duurder dan bij andere zaken (totaal 150 euro te veel bataald voor 2 palmen). Na het melden hiervan zijn ze mij niet tegemoet gekomen nadat ik mijn slechte ervaring deelde via mail. Al met al een slechte nasmaak overgehouden. Ik ga in het vervolg naar de Coppelmans of een andere zaak!

• Anthony
    Review voor Green Bubble

Zeer snelle leverig en zeer mooie gezonde planten/ boom

Beste Anthony,

Wat leuk om te horen dat u tevreden bent met uw bestelde planten, dit maakt ons erg blij.
    Wij wensen u heel veel plezier met de planten en een fijne dag!

• Daphne Engel
    Review voor Green Bubble

Snelle bezorging en een super mooie plant!

Beste Daphne,

Bedankt voor je lieve review! Wat leuk om te horen dat je blij bent met de bestelde plant.
    Heel veel plezier ermee en geniet ervan. Hopelijk tot snel!

• Lieven Rooryck
    Review voor Green Bubble

reeds lang klant, altijd correcte service, nu slechte batch orchideeën ontvangen die duidelijk per origine slecht waren( uitgedroogd, onstabiel) maar wel correct verstuurd - vragen ze dan nog foto's ook.. niet correct

Beste Lieven,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons wat betreft de orchideeën, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest.
    Echter vragen wij altijd even om foto's zodat wij dit intern kunnen laten zien aan het depot en de kweker. Op deze manier kunnen wij kijken waar het mis is gegaan en naar een oplossing met u zoeken.