Grill Care B.V.

Grill Care B.V.

Grill Care B.V. biedt de grill liefhebber een topkwaliteit Kamado voor een eerlijke prijs. Wij hebben speciaal voor jou de beste Kamado's geselecteerd, waardoor u volop kunt genieten. Daarnaast hebben wij diverse accessoires voorgeselecteerd om direct te kunnen starten.
Filter 183 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 182 met beschrijving

• John Hagen

goed produkt

• Jetske
    Review voor Grill Care B.V.

Mega snelle en super goede service, einde van de ochtend besteld en begin van de middag geleverd.

• Hoe beoordeel je Grill Care B.V.?

• leo geerts
    Geverifieerde klant van Grill Care B.V.

stipt, uitstekende service en mooie prijs

• Richard van Dreumel
    Review voor Grill Care B.V.

Mooie Kamado, zeer snel geleverd (enkele uren na de bestelling al omdat ze "toevallig" in de buurt waren)! Na enkele maanden de aftersales nodig gehad voor een klein defect. Dit werd direct opgepakt, en er werd ook direct aangegeven dat ik me geen zorgen hoefde te maken en het opgelost zou worden. Dat is ook gebeurd, waarbij zelfs nog gezorgd werd dat ik geen enkele barbecuedag zou hoeven missen.

Erg fijne ervaring zowel in communicatie als in nakomen afspraken!

• Jan Bultinck
    Geverifieerde klant van Grill Care B.V.

Zeer vriendelijke chauffeur. Gaf direct de nodige uitleg. Enkele dagen vroeger geleverd dan voorzien.

• Miguel Carvajal Ortega
    Geverifieerde klant van Grill Care B.V.

Hele mooie stevige kamado bbq voor een goede prijs.
    Ook vriendelijk personeel en goede service.

• Erik Creemers

Gewoon super tevreden.
    Goed contact en geheel volgens afspraak.

Bbq inmiddels goed gebruikt en ook dat naar alle tevredenheid

• Hugo
    Geverifieerde klant van Grill Care B.V.

Vijfde bestelling, zelfde goede service.

• J Klein
    Geverifieerde klant van Grill Care B.V.

Door een fout bij DHL is het pakje kwijtgeraakt en was men bij Grill Care in de veronderstelling dat het geleverd was. De fout is door Grill Care meteen rechtgezet door een nieuw exemplaar te versturen en deze kreeg ik de volgende dag binnen. Tevens werden de verzendkosten teruggestort omdat het allemaal niet zo gegaan is zoals het had moeten gaan. Geweldige service dus en 5 sterren meer dan verdient

• Marco van Breugel

Snelle service