Groen op Maat

Groen op Maat

Groen op Maat is dé specialist in gemakkelijk en comfortabel tuinieren.

Door ons brede pallet aan ergonomisch tuingereedschap en groenbenodigdheden wordt tuinieren geen inspanning maar ontspanning. Of je nu op zoek bent naar een ergonomische bezem, verticale plantenwand of een mobiele tuingereedschap wagen, bij Groen op Maat vind je altijd een passend product.

Kortom: tuinieren met een glimlach!

• R van Loon
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

Mooie prijzen en goed assortiment

• Hildegard Steenbrink
    Review voor Groen op Maat

de Felco 12 snoeischaar met rolhandgreep snoeit echt met veel minder kracht: heel fijn als je wat last krijgt van je handen!
    de ergonomische bezem veegt heel goed schoon met weinig moeite en je kunt gewoon rechtop blijven staan. Rustig de bezem het werk laten doen. Als je haast hebt en wild gaat vegen dan wiebelt de steel wat: rustig aan doen dus.
    de ergonomische bladruimer werkt heel handig voor los groenafval. Je hoeft niet te bukken en pakt het gemakkelijk op en zeker met hulst etc. is dat heel fijn. Ook hierbij moet je geen haast hebben: niet teveel ineens willen pakken want dat til je teveel boven je macht. Het laatste restje zand veeg je terug de border in.

• Hoe beoordeel je Groen op Maat?

• stef beunk
    Review voor Groen op Maat

Deskundig en prettig advies van een gepassioneerde tuinman. Accu grasmaaier gekocht die maait als een scheerapparaat. Heerlijk

• Ans en Carel ten Have
    Review voor Groen op Maat

Een persoonlijke benadering en oprechte betrokkenheid.

• Henny van Kleunen
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

Doordat het bovenblad van het kastje tijdens vervoer was beschadigd, kreeg ik binnen 2 dagen een nieuw bovenblad. Ik werd telefonisch meteen te woord gestaan en het was geen enkel probleem. Zeer klant vriendelijk en goede service ik ben heel tevreden :)

• Corry Ebbe
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

De bezorgdatum was later dan verwacht, maar hier werd ik keurig over geïnformeerd.

• Sonja van Dongen
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

Besteld lang gewacht maat perfect geleverd, en prima grasmaaier

• william drost
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

geweldige service! goed telefonisch contact, omdat het artikel wat later kwam en aardige mensen.

• M.
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

Website en levering, dik in orde. De stang van de bestelde gazonbeluchter liet bij eerste gebruik al los.

• Natasja
    Geverifieerde klant van Groen op Maat

Snelle levering en mail ontvangen. Netjes verpakt alles ontvangen.