Groenovatie®
LEDshop Groenovatie. De goedkoopste, snelste en beste aanbieder van LED verlichting.
Onze webshops:
LEDshop Groenovatie
Lamp #1
8,7
Filter 4832 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2478 met beschrijving

• Strijbos
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Snel geleverd en kwaliteitsproduct!

• Hans Van Hoyweghen
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Exact wat ik wou, een hanglamp voor m'n keuken in zwarte kleur ... plafondkap is inbegrepen.

• Hoe beoordeel je Groenovatie®?

• Peter
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Zeer beleefde en vriendelijke mensen. Ben ook tevreden over mijn gekochte artikelen.

• Lambert
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Snelle zending vervangende lamp voor defect exemplaar! Prima service.

• Geen

snel en perfect

• Philippe HOUSIAUX
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Très rapide et matériel de Qualité.

• Frank Rood
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Ik had problemen met een bewegingsmelder te installeren heb hierover diverse malen gebeld om advies te krijgen diverse malen werd mij medegedeeld dat ik zou worden teruggebeld…..niet mogelijk alleen per e-mail leuk als je op klus bent.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Goed op de hoogte gehouden van de levering. Product voldoet aan mijn verwachting.

• Martijn
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Gewoon prima geregeld. Duidelijk overzichtelijke website en betalings systeem.

• Jan De Witte
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Hier is de keuze ruimer dan in een fysieke winkel! Snelle levering.

• Frank BRYS
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Snelle correcte levering aan correcte prijs

• Jan
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Snel geregeld en prima lamp met bewegingsmelder die ook door een glazen kap detecteert

• Dimitri Vlaeminck
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Er kwam geen tijdige feedback op een verkeerde bestelling waardoor er een retourzending nodig was. Telefonisch heel moeilijk bereikbaar en telkens de mededeling: "iemand zal u contacteren", quod non.

• Herma

Geweldig product!

• Dimitrova
    Review voor Groenovatie®

Slechte servies 2weeken wachten voor bestelling van Nederland naar Nederland. Ik heb gebeld ze zou me email sturen met hoe veer is mij bestelling. Niks gekregen .Weer bellen ze zou mij nog een email sturen ze kunnen zelf niet zien hoe veer is de bestelling. Beetje apart.2,5 week voor buitte lamp van uit Nederland. Geen aanrader .

• Martijn Keijzer
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Product zoals verwacht en snel geleverd.

• gvc
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Zeer goede service. Had drie armaturen plus bijhorende led lampen aangekocht. Deze laatste bleken niet te passen. Zonder bijkomende kosten zijn me passende led spots toegestuurd. Bedankt hiervoor.

• L.M.

snelle levering

• An Feliz Sana Rica De Roover

Blij met mijn aankoop

• Andre Ebbers
    Geverifieerde klant van Groenovatie®

Zakelijk een bestelling geplaatst omdat ik graag een factuur wilde hebben.
    Telefonisch contact gezocht omdat ik 10 minuten over de tijd van 20:00 was. volgens medewerker was het nog mogelijk dit de volgende dag te leveren. lampen kwamen volgende dag niet. privé betaald en vervolgens nu veel gezeur omdat het een zakelijke bestelling is. privé mocht ik ze retourneren, nu niet. Totaal niet klantvriendelijk zo.