Groothandel in LED

Groothandel in LED werkt onder de namen:
- www.groothandelinled.nl
- www.ledlampaanbiedingen.nl
- www.ledlampgrosshandel.de

Wij zijn gespecialiseerd in LED verlichting voor zakelijk en particulier gebruik. Ons assortiment bestaat onder andere uit; LED Panelen, Led Tubes, LED Spots, LED Bollampen, LED Filamenten en meer.. Wij leveren 90% van onze producten direct uit eigen voorraad voor de scherpste prijzen van Nederland. Kijk snel op één van onze website's en profiteer vandaag nog van de voordelen van LED verlichting
2.486 klantbeoordelingen
Filter 2094 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2093 met beschrijving

• B Brand

Prima geregeld

• A V Beek

Netjes zoals het hoort

• Hoe beoordeel je Groothandel in LED?

• H. Stiegheuver
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

Prima afhandeling van de bestelling

• Peter Verheijden
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

Werd goed op de hoogte gehouden, snelle en correcte levering.

• @M

• B Huibers
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

Snelle en goede levering voor een goede prijs.

• M. van de Weerd

Uitstekende service.

• Ben Salemans

Snelle levering, goede lampen

• J.P. Ridderhof

snelle levering

• J Prummel
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

De omschrijving klopte niet helemaal. De voet van de plafondlamp zou 10 cm in doorsnede zijn en precies over de plafonddoos passen. De doorsnede was 9 cm en we moesten iets anders bedenken om die plafonddoos te bedekken, want de punten kwamen er onderuit.
    We hebben hierover geen contact gehad met de klantenservice want de bestelling was al anderhalve maand eerder gedaan en geleverd.

• h scholten

zeer snel en ok

• Karel Geusen

perfect

• Remko
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

Snelle levering en mooie kleur

• rené jansen

snelle levertijd

• Lei Blomen

10+++

• Marc Berat
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

Snel en correct. Goed verpakt.

• Aad Brizee

• P Fruyt van Hertog
    Geverifieerde klant van Groothandel in LED

Prima product en snelle service.

• John Matthijssen

Aangepast op 15-01-2023:
    Groothandel in LED had een verkeerde e-mail verstuurd over de verzending. Daardoor was er onduidelijkheid over de levertijd. De klantenservice heeft de onduidelijkheid goed opgelost en inmiddels heb ik mijn bestelling naar volle tevredenheid mogen ontvangen. Ik kan Groothandel in LED aanraden.

Antwoord van Groothandel in LED

Beste John Matthijssen,

Ik heb uw bestelling erbij gepakt en zie dat hier iets fout is gegaan in het magazijn!
    U heeft per ongeluk een tracking code ontvangen terwijl uw bestelling nog niet is ingepakt. Omdat het door u bestelde artikel een levertijd heeft van +- 7-10 werkdagen wordt u bestelling morgen verwacht om verstuurd te worden.
    U geeft aan een email toegestuurd te hebben over de status van uw zending. Helaas kan ik deze niet terugvinden, misschien heeft u een verkeerd emailadres gebruikt? Anders hadden wij u uiteraard over uw bestelling geïnformeerd!

Wij zullen uw bestelling naar verwachting morgen verwerken en versturen. U ontvangt hierover een bericht zodra dit is gebeurt.

Nogmaals onze excuses voor de gemaakt fout! En hopen uw bestelling alsnog met tevredenheid te kunnen leveren!

• R Wessel

Troep

Antwoord van Groothandel in LED

Beste R Wessel,

Jammer om te vernemen dat iets niet naar wens is.
    U heeft al enkele keren dit aan ons doorgegeven, zonder maar te vermelden wat u precies bedoelt.
    Het kan altijd voorkomen dat u iets anders had verwacht dan u nu heeft ontvangen. Bij de productinformatie vermelden wij duidelijk waarvan het artikel gemaakt is.

Met vriendelijke groet, Groothandel in LED