Zeer tevreden, al twee schilderijen gekocht en vind het heel speciaal dat de kunstenaar ze op bestelling maakt. Ze zien er prachtig uit met veel oog voor detail. Ze kunnen naar wens ingelijst worden. Wat mij betreft grote aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- MCA Lorier
- Eduard Van Santfoort
Schilderij was slordig verpakt ,de verpakking was zelfs gedeeltelijk kapot Gelukkig was er aan de schilderij geen schade
Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?
- Frans Bos
Super mooi schilderij, volgens afspraak. Handgeschilderd!! Top
- Wim van den Tol
De kwaliteit van de geschilderde kopie is uitstekend en biedt wat je er van verwacht.
- Reint
Fantastisch resultaat! Heel blij mee.
- Martin de Groot
Prachtig schilderij, stijlvol. fantastisch handgeschilderd!! Blij mee!