Allereerst de print is heel mooi en daar ben ik blij mee. Maar dit is geen handgeschilderd schilderij, het is 100% geprint. Geen penseel streek te zien. Het is dan ook heel erg overpriced. Ik zou dit niet nog een keer bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvette
- MCA Lorier
Zeer tevreden, al twee schilderijen gekocht en vind het heel speciaal dat de kunstenaar ze op bestelling maakt. Ze zien er prachtig uit met veel oog voor detail. Ze kunnen naar wens ingelijst worden. Wat mij betreft grote aanrader
Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?
- Eduard Van Santfoort
Schilderij was slordig verpakt ,de verpakking was zelfs gedeeltelijk kapot Gelukkig was er aan de schilderij geen schade
- Frans Bos
Super mooi schilderij, volgens afspraak. Handgeschilderd!! Top
- Wim van den Tol
De kwaliteit van de geschilderde kopie is uitstekend en biedt wat je er van verwacht.
- Reint
Fantastisch resultaat! Heel blij mee.