Grootmeesters
Het merk Grootmeesters staat voor elegante handgeschilderde kunst van hoge kwaliteit. Wil je een handgeschilderde replica kopen? Al onze schilderijen zijn handgeschilderd door ervaren artiesten met grote vaardigheid, meesterlijke penseelstreken en aandacht voor alle details.
Handgeschilderde Schilderijen, Handgeschilderde Moderne Kunst, Handgeschilderde Klassieke Kunst
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• P. NETO
    Review voor Grootmeesters

Alles verliep zoals afspraak. Prima contact.
    Mooie assortiment aan met de handgeschilderde schilderijen.
    Zeer tevreden !

Antwoord van Grootmeesters

Hi P. Neto, wat fijn dat je zeer tevreden bent over ons contact en ons mooie assortiment aan handgeschilderde schilderijen! Het is ons doel onze klanten blij te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is! Groeten team Grootmeesters

• Leo

Levertijd zoals vooral toegezegd

Antwoord van Grootmeesters

Hi Leo, dankjewel voor je mooie review! Wij doen altijd ons best om de levertijd zo kort mogelijk te houden. We zien je graag snel terug, groeten team Grootmeesters.

• Hoe beoordeel je Grootmeesters?

• Sven
    Review voor Grootmeesters

Snelle levering, goed verpakt. Schilderij kwam overeen met de afbeelding op in de webshop.

Antwoord van Grootmeesters

Hi Sven, dankjewel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan Sven. Hopelijk tot snel! Groeten, team Grootmeesters

• Rita Rosseeuw

Zeer tevreden .echte kunstenaars .top

Antwoord van Grootmeesters

Dank u voor deze beoordeling Rita. We wensen u nog vele jaren plezier met uw schilderij!

• Frederique G.
    Review voor Grootmeesters

TOP bedrijf met zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

• Henk S.
    Review voor Grootmeesters

Heel mooi geschilderd. En netjes opgespannen op het houten frame. Aanradertje.

• Alexander
    Review voor Grootmeesters

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe schilderij van Picasso!! Duurde Ff maar dan heb je ook wat. Jullie krijgen van mij een dikke 10 !!!