Grow Dutch
Grow Dutch levert hoogwaardige kweek producten tegen scherpe prijzen. Het is een moderne Gardenshop met gemak voor de klant als doel.
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Jan De Wacht

Goede service

• John Kooijman
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Duidelijke communicatie, snelle levering.

• Hoe beoordeel je Grow Dutch?

• Reier Groot
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Snelle levering en anoniem!!!

• Remi Tibben

Snel geleverd!

• Geek
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Goede service telefonisch goed bereikbaar , ik kon met een telefoontje mijn bestelling aanpassen . 👍

• Markus
    Review voor Grow Dutch

Uitstekende kwaliteit en service, mooi systeem, goede montage instructies. Snelle levering en reactie van klantenservice.

Antwoord van Grow Dutch

Dankuwel Markus! voor de mooie woorden, wij zijn erg blij over uw postieve ervaring bij GrowDutch! ^___^

• Ed
    Review voor Grow Dutch

Super goede klantenservice. Super snel geholpen en vragen beantwoord en top producten.

Antwoord van Grow Dutch

Goed om te horen dat U uitermate tevreden bent met de klantenservice, en wat fijn dat de producten U bevallen ^____^

• Iara Silva
    Review voor Grow Dutch

Heb de Sanlight kast besteld, die is helemaal in orde aangekomen! De klantenservice is erg goed en waren heel vriendelijk. Ik raad de webwinkel zeker aan!

Antwoord van Grow Dutch

Ik ben blij dat je tevreden bent met de Sanlight-kast Iara! Hartelijk bedankt voor je compliment, en we zien je snel weer terug!

• Tom Maes
    Review voor Grow Dutch

Dienst naverkoop doet hun best

Antwoord van Grow Dutch

Dankjewel Tom voor je eerlijke review :)

• Dd
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Zeer goede service en goede kennis van zaken. Aftersales uitstekend op orde.

Antwoord van Grow Dutch

Wat fijn dat U de zeer tevreden bent over de aftersales!