Grow Dutch
Grow Dutch levert hoogwaardige kweek producten tegen scherpe prijzen. Het is een moderne Gardenshop met gemak voor de klant als doel.
Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Roy
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Goede prijzen en snelle levering. Ik ben blij dat jullie er zijn!

• Darie
    Review voor Grow Dutch

Snellere geleverd dan de vermelde leveringstijd en dat zelfs tijdens de feestdagen. Snelle reactie op mails en vlotte communicatie, heel vriendelijk (zelfs vriendschappelijk). De tijd genomen om vooraf al mijn vragen te beantwoorden. Een upgrade gekregen zonder meerkost omdat wat ik wilde bestellen even niet op voorraad was. Eén stuk ontbrak en erg snel nageleverd met een cadeautje ter compensatie terwijl het onderdeel niet eens essentieel was voor de goede werking. Kortom, topservice tegen de beste prijs. Kunnen de meeste klantendiensten wel wat van leren 😊 Niet twijfelen dus.

Antwoord van Grow Dutch

Dankjewel voor de hele mooie review, dat doet ons goed. En eh.. als je nog vragen hebt: laat het ons zeker weten! :-)

• Hoe beoordeel je Grow Dutch?

• Luca
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Serious and professional people. Orders always arrived on time. Customer after-sales service has been very helpful with lots of good advices. Keep on growing!

• Ivo
    Review voor Grow Dutch

Snelle reaktie op vragen, geduldig. Nemen de moeite om zaken uit te zoeken. Prettig contact. Volgende keer weer ✌

• R.
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Goede prijzen en snelle levering.

• SD
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Prijs is goed aflevering perfect

• Marloes
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Precies wat ik nodig had en goede en snelle service toen ik de verkeerde maat filter had besteld. Snelle levering.

• Angelo

Snelle service