Grow Dutch
Grow Dutch levert hoogwaardige kweek producten tegen scherpe prijzen. Het is een moderne Gardenshop met gemak voor de klant als doel.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 29-09-2023 ingetrokken

8,0
Filter 205 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 154 met beschrijving

Taal

• Astrid burger
    Review voor Grow Dutch

Ich habe in Ihren Produkten und Dienstleistungen gefunden, was ich gesucht habe, und ich war zufrieden.

• sandra bolt
    Review voor Grow Dutch

Durch ihre Dienste habe ich einen gesunden und fruchtbaren Boden erhalten.

• Annemarie
    Review voor Grow Dutch

Ich habe die Sendung in gutem Zustand erhalten, genau wie ich es erwartet hatte.

• Marijke
    Review voor Grow Dutch

Dank ihrer Innovation bei der Verwendung ihrer Produkte habe ich die gewünschten Ergebnisse bei meinen Pflanzen erzielt.

• Fred
    Review voor Grow Dutch

Ich habe die Antwort bekommen, die ich gesucht habe, um das Land vorzubereiten.

• Jordy

Geweldige service!!!

• Sophia
    Review voor Grow Dutch

sehr schnelle Lieferung, sie halten die Fristen ein. Das Produkt ist kostengünstig und erfüllt seinen Zweck

• Han

uitstekende prijzen en kwaliteitsproducten

• Nienke Vianen
    Review voor Grow Dutch

VERSCHRIKKELIJK BREDRIJF. Klantenservice is absoluut geen service te noemen. Na weken lang iedere dag bellen krijg ik niets voor elkaar, antwoorden die ik kreeg zijn: er zijn geen andere collegas aanwezig, ik mag geen mail sturen of ik bel je vandaag echt terug hoor. Nooit iets van hun gehoort. Moest altijd zelf boos bellen en 20x mn verhaal uitleggen. Hoop dat dit bedrijf ooit de pan uit vliegt. Krijg nog steeds mn geld terug...

• Dominik

Perfect

• Leopold

Ausgezeichnete Lieferung und Service

• Adam
    Review voor Grow Dutch

Fast shipment, good service.

• R te Velthuis
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

snelle en goede levering vn het product

• janny de geus

zeker goed

• Bram
    Review voor Grow Dutch

Ben al 14 dagen aan het wachten op de verzending heb al op verschillende manieren contact proberen te zoeken krijg nergens reactie ik vrees er voor dat ik nog mijn bestelling nog mijn geld ga zien

• Brian Devriendt
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Goede service en snelle levering

• Tim

Zeer snelle verzending!

• Yves COGGE
    Geverifieerde klant van Grow Dutch

Prix attractif pour des produits de qualité ...

• Omar
    Review voor Grow Dutch

Ordered on May 7th and still haven’t received my order till today (August 26th) tried contacting them by email, website and WhatsApp but to no response whatsoever. Probably a scam.

• Frederik Franck
    Review voor Grow Dutch

01.08.23 besteld voor 320€, onmiddelijk betaald, aankoopbewijs toegekregen, en dat was het . , geen track&trace, ....afwachten dus , enkele dagen later, via mail proberen de t&t te krijgen, zonder resultaat, dan telefonisch proberen, krijg wel telkens iemand aan de lijn, ja meneer ik laat ze u zo gauw mogelijk terug contacteren ...... niet dus .nog maar eens gebeld, toen zeiden ze, uw bestelling is gisteren verstuurd . ik super blij,. week later . niets ontvangen, nog maar eens bellen, mailen, watsapp , alles geprobeerd, tevergeefs. geen reactie, ook niet op de vraag om men geld terug te storten , gewoon niks nen dikke vinger up yours . dat is de mentaliteit van grow-dutch . bestel hier niet, op zen zachtst gezegd, het zijn in mijn opzicht simpelweg oplichters .
    Oplichters dus. had ik maar eerst de reviews gelezen dan had ik geweten dat er iets niet juist loopt in dit webshopje. heb lang gewacht om deze negatieve review te plaatsen, maar als ze het zelfs vertikken om je een uitleg te geven. voor mijn part gooien ze deze boel plat. om nog meer gedupeerden te vermijden .