Growfellas
Is Growfellas veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,4
Filter 433 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 432 met beschrijving

• Roelof Vonk

• G.A. van Mil

Zoals altijd perfect

• Hoe beoordeel je Growfellas?

• E.
    Geverifieerde klant van Growfellas

Kreeg per abuis een verkeerd product toegestuurd. Heb een mail gestuurd, kreeg heel snel reactie en alsnog het juiste product opgestuurd, gelijk opgelost dus! Heel fijn, alles goed geregeld, snelle levering ook.

• pascal Maesschalk

Artikel bsteld, na 2 weken heb ik het nog niet! 1keer besteld, nooit meer

• Frits Jansink
    Geverifieerde klant van Growfellas

Prima service alleen had de bestelling wel eerder verzonden mogen worden

• Jan Terpstra

2 dezelfde dingen besteld 2 verschillende dingen gekregen

• steve-hyper
    Review voor Growfellas

vanwege de lage prijs en de opgegeven levertijd in de online winkel, heb ik een geheime jardin int480 besteld en betaald.
    Na tien dagen wachten en vele mislukte telefoontjes, bereikte ik eindelijk de verkoper. Hij merkte mijn betaling niet op.
    dan nog eens vier weken wachten, vele vruchteloze telefoontjes tot de levering eindelijk plaats vond. DHL heeft ook een fout gemaakt. helaas werd uiteindelijk de verkeerde tent geleverd. geen int480, maar twee int240. Vanwege de gebeurtenissen heb ik de tenten niet teruggestuurd omdat het geld waarschijnlijk niet zou worden terugbetaald.
    Deze verkoper is absoluut niet te vertrouwen :-((

• Yvon Hölsgens
    Geverifieerde klant van Growfellas

Goede service verkeerd besteld werd direct opgelost dus een tevreden klant

• Nadine
    Geverifieerde klant van Growfellas

Good price for large plastic binnenpotten and fast order fulfilment. Chose picking it up option but was delivered via post. Enjoyed the convenience very much but the cardboard box was mummified in unneeded black plastic wrap...very discreet if you’re into that kind of thing though.

• H De boer
    Geverifieerde klant van Growfellas

Meermaals per email smeken om een review... niet doen als bedrijf. Als de klant tevreden is, komt de 5 sterren van vanzelf.