Guardenza
Ik hoef jullie niet te vertellen dat baarden tegenwoordig erg in zijn, maar wat de meeste van jullie misschien niet weten is dat een baard heel goed onderhouden moet worden. Daar zorgt Guardenza voor met als doel om de levensstijl van een “beardsmen” te bevorderen. Guardenza is gevestigd, vervaardigd en ontworpen in Nederland. Door middel van wetenschappelijk onderzoek en diverse studies hebben wij een zeer effectieve en kwalitatieve verzorgingslijn ontwikkeld dat speciaal gericht is op de specifieke eisen en behoefte van de man.

Guardenza werd geïnspireerd door mannen die dagelijks hun baard goed verzorgen en hun baard een nette, verzorgde en gezonde “look & feel” willen geven. Daarom was het voor ons belangrijk om zeer effectieve producten te ontwikkelen en het ook betaalbaar te maken. Al onze producten worden daarom zorgvuldig met de hand gemaakt en bevatten hoogwaardige en natuurlijke ingrediënten. Onze producten hebben we echter zodanig ontworpen waarbij de gebruiker zeer snel resultaat ervaart. Dit is de reden waarom we gebruik maken van ongeraffineerde ingrediënten in onze producten. De ingrediënten worden verkregen zonder het gebruik van hoge temperatuur of chemische stoffen en dus hun subtiele geur, kleur en voedingswaarde maximaal behouden. Onze gehele lijn is getest en persoonlijk ontwikkeld om de prestaties en de kwaliteit te waarborgen.

We zijn regelmatig bezig met het nieuwe ontwikkelen en innovatie. Dus bezoek onze website dus regelmatig om op de hoogte te blijven!
8,9
Filter 353 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 226 met beschrijving

• Jochem Jean van de Groep
    Geverifieerde klant van Guardenza

Goed spul en snel geleverd.

• Jeroen Heuzinkveld
    Geverifieerde klant van Guardenza

Mooie producten, 1 bestellingbis nirt helemaal goed aangekkmen, maar dat is netjes en prettig

• Hoe beoordeel je Guardenza?

• Jarn Meesters
    Geverifieerde klant van Guardenza

Mooie prijzen en goed geholpen via een simpel mailtje. Ik had gemaild omdat ik een code voor een gratis soapbar vergeten was, deze hebben ze er dan simpelweg aan toegevoegd.

• Kevin
    Geverifieerde klant van Guardenza

Mooie prijs, goede kwaliteit.

• M. Walkier
    Geverifieerde klant van Guardenza

Goede service! Pakket was zoekgeraakt door transportbedrijf. Er werd een nieuw pakket toegestuurd en de levering was vrij snel

• Sara
    Geverifieerde klant van Guardenza

Goede service en kwaliteitsvolle producten!

• Hans Docter
    Geverifieerde klant van Guardenza

Goed product voor een redelijke prijs

• Karel Vanhooren

Snel en betrouwbaar

• Mischa Bleijlevens
    Geverifieerde klant van Guardenza

Goed producten, natuurlijke ingrediënten spreekt me zeer aan. Product was later verzonden, zonder daar over te communiceren… Dat punt zou beter mogen…

• Ingrid van den Hoven

Snelle levering.

• Koen Van Oosten
    Geverifieerde klant van Guardenza

Snelle levering en top kwaliteit

• Daisy
    Geverifieerde klant van Guardenza

Reageerden snel op mijn vraag via social media. Fijne website, toffe producten. Ik zou er vaker bestellen.

• Jeffrey
    Review voor Guardenza

zeer snel geleverd, Kwaliteit is goed

• Marcel stouten

Kwaliteit is goed.

• Hugo Anchelon

Mooi product

• Eric

Goede producten

• Armando
    Geverifieerde klant van Guardenza

Ik was geschokt hoe snel mijn bestelling bezorgd werd. Tussen het bestellen en bezorgen heeft nog geen 12uur gezeten. Toppers!

• Peter Timmerman

Leuke en goede producten

• CJS Alberts
    Geverifieerde klant van Guardenza

De klantenservice houd ik in het midden omdat ik geen klantenservice nodig heb gehad. Verder goed product, verzorgde site en uitstekende prijs!

• Gennavive Wijnhoven
    Geverifieerde klant van Guardenza

Snelle levering, alleen jammer dat de notification die ik er bij wou vanwege het een cadeautje was, er niet bij zat