Guardenza
Ik hoef jullie niet te vertellen dat baarden tegenwoordig erg in zijn, maar wat de meeste van jullie misschien niet weten is dat een baard heel goed onderhouden moet worden. Daar zorgt Guardenza voor met als doel om de levensstijl van een “beardsmen” te bevorderen. Guardenza is gevestigd, vervaardigd en ontworpen in Nederland. Door middel van wetenschappelijk onderzoek en diverse studies hebben wij een zeer effectieve en kwalitatieve verzorgingslijn ontwikkeld dat speciaal gericht is op de specifieke eisen en behoefte van de man.

Guardenza werd geïnspireerd door mannen die dagelijks hun baard goed verzorgen en hun baard een nette, verzorgde en gezonde “look & feel” willen geven. Daarom was het voor ons belangrijk om zeer effectieve producten te ontwikkelen en het ook betaalbaar te maken. Al onze producten worden daarom zorgvuldig met de hand gemaakt en bevatten hoogwaardige en natuurlijke ingrediënten. Onze producten hebben we echter zodanig ontworpen waarbij de gebruiker zeer snel resultaat ervaart. Dit is de reden waarom we gebruik maken van ongeraffineerde ingrediënten in onze producten. De ingrediënten worden verkregen zonder het gebruik van hoge temperatuur of chemische stoffen en dus hun subtiele geur, kleur en voedingswaarde maximaal behouden. Onze gehele lijn is getest en persoonlijk ontwikkeld om de prestaties en de kwaliteit te waarborgen.

We zijn regelmatig bezig met het nieuwe ontwikkelen en innovatie. Dus bezoek onze website dus regelmatig om op de hoogte te blijven!
9,0
Filter 263 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 185 met beschrijving

• Bram Loose

snel, duidelijke communicatie.

• Claudiu-Catalin Tame
    Geverifieerde klant van Guardenza

The products are really nice and the smell is amazing

• Hoe beoordeel je Guardenza?

• Brenda van Osch

Mooie producten!

• Christophe Jacobs
    Geverifieerde klant van Guardenza

Uitstekende producten en keurig verzonden

• Jan van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Guardenza

Bezorging was niet goed, pakketje is voor de deur gelegd en heeft zeker 4 uur in de regen gelegen, ook was er geen briefje in de brievenbus gedaan.

• Patrick
    Review voor Guardenza

Flesjes baardolie beter verpakken en er daadwerkelijk 30ml in doen.
    Ik heb bij mijn recente bestelling ontdekt dat de flesjes niet vol zijn. Met een maatbekertje en een oud flesje kon ik dit nameten. Met 30cc is een flesje Guardenza tot boven toe gevuld. Mijn flesjes waren 3 tot 4cc minder gevuld, wat neerkomt op een afwijking van 10% (>3 EUR voor 2 flesjes)!

• Jan Toussaint
    Geverifieerde klant van Guardenza

Mooie producten voor je baard en gezicht, natuurlijke grondstoffen, en het ruikt lekker

• Giovanni
    Review voor Guardenza

Super producten en top service!

• Albert
    Geverifieerde klant van Guardenza

Mooi assortiment. Ze breiden het steeds verder uit met lekkere producten voor haar en body. Snelle levering

• Noppon Pakphian
    Geverifieerde klant van Guardenza

Echt een goed product, geweldige service