Guardenza
Ik hoef jullie niet te vertellen dat baarden tegenwoordig erg in zijn, maar wat de meeste van jullie misschien niet weten is dat een baard heel goed onderhouden moet worden. Daar zorgt Guardenza voor met als doel om de levensstijl van een “beardsmen” te bevorderen. Guardenza is gevestigd, vervaardigd en ontworpen in Nederland. Door middel van wetenschappelijk onderzoek en diverse studies hebben wij een zeer effectieve en kwalitatieve verzorgingslijn ontwikkeld dat speciaal gericht is op de specifieke eisen en behoefte van de man.

Guardenza werd geïnspireerd door mannen die dagelijks hun baard goed verzorgen en hun baard een nette, verzorgde en gezonde “look & feel” willen geven. Daarom was het voor ons belangrijk om zeer effectieve producten te ontwikkelen en het ook betaalbaar te maken. Al onze producten worden daarom zorgvuldig met de hand gemaakt en bevatten hoogwaardige en natuurlijke ingrediënten. Onze producten hebben we echter zodanig ontworpen waarbij de gebruiker zeer snel resultaat ervaart. Dit is de reden waarom we gebruik maken van ongeraffineerde ingrediënten in onze producten. De ingrediënten worden verkregen zonder het gebruik van hoge temperatuur of chemische stoffen en dus hun subtiele geur, kleur en voedingswaarde maximaal behouden. Onze gehele lijn is getest en persoonlijk ontwikkeld om de prestaties en de kwaliteit te waarborgen.

We zijn regelmatig bezig met het nieuwe ontwikkelen en innovatie. Dus bezoek onze website dus regelmatig om op de hoogte te blijven!
9,2
Filter 493 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 293 met beschrijving

• G.
    Geverifieerde klant van Guardenza

Heerlijk ruikende shampoo. Gaat makkelijk 3 maanden mee bij dagelijks gebruik. Ook nog eens gemaakt met allemaal natuurlijke ingrediënten, zonder rotzooi. Bestelling werd snel verzonden en was netjes verpakt.

• Michel Velthuizen

Toppie

• Hoe beoordeel je Guardenza?

• Jorge Nunes
    Geverifieerde klant van Guardenza

Quality products! Love them!

• Marc Mekhail
    Geverifieerde klant van Guardenza

Lekkerste baardolie die ik tot nu toe geprobeerd heb! En de borstel is heerlijk

• Pascal van der Schoot
    Geverifieerde klant van Guardenza

Snelle levering, goede kwaliteits producten.

• Arseny
    Review voor Guardenza

Fijne producten en snelle service!

• Dennis

Snelle service!

• Menno
    Geverifieerde klant van Guardenza

Prima service, product is snel geleverd

• Noud Ockeloen
    Geverifieerde klant van Guardenza

Goede service snelle levering. Goede producten.

• Sanne
    Geverifieerde klant van Guardenza

Heerlijke kwalitatieve producten en een snelle levering! Mijn man is erg blij met de set.

• Leah Van Gemert
    Geverifieerde klant van Guardenza

Bestelling was niet compleet, direct actie op ondernomen. Mooie producten en goede service.

• geen
    Geverifieerde klant van Guardenza

Heel irritant dat je na je aankoop constant lastig gevallen word met emails terwijl ik mij daar niet voor heb aangemeld.

• SS.
    Geverifieerde klant van Guardenza

Mijn man helemaal tevreden. De olieset ruikt amazing. Snelle levering en je krijgt waar voor je geld!

• Jelle Mulder
    Geverifieerde klant van Guardenza

Snelle levering en na foutieve levering , weigering postpunt gelijk opgelost en nieuwe pakket opgestuurd gekregen

• Ties Timmers

Goed spul

• Bastiaan Vaartjes

Heerlijke producten, snelle levering

• Bart Tuts

Snelle levering. Kwaliteitsvol

• A
    Geverifieerde klant van Guardenza

Snelle levering en erg mooi verpakt. Blij met de service.

• Hendrik
    Geverifieerde klant van Guardenza

Leider hat die Post für die Lieferung sehr lange gebraucht.
    Die beard Butter finde ich super. Das Öl entspricht vom Geruch leider nicht meinen Erwartungen.

• Dennis
    Geverifieerde klant van Guardenza

Snelle levering, en de producten zijn van goede kwaliteit!