Gyliënne Nails Cosmetics

Gyliënne Nails Cosmetics

Nail Essentials | Gelpolish | Nail Art | Acrylic Products | Nail Care

• Shari Vetters
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Mooie producten Goede levering met een klein geschenkje er gratis bij top 😊

• Yagmur Atar
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Sinds dag 1 ben ik zo tevreden met haar producten. Top kwaliteit en snelle levering!😍 She is the best!

• Hoe beoordeel je Gyliënne Nails Cosmetics?

Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Snelle levering, altijd een cadeautje erbij

• Lusanne van Eunen
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Mooie acryl poeders en de twee keer dat ik hier besteld heb allebei de keren een kleinigheidje bij de bestelling. Dankjewel! ☺️

• MS
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Goede kwaliteit nagelproducten en snelle levering. Altijd een cadeautje of monster meegeleverd. Ik ben zeer tevreden!

• Jacelyn's Beauty
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Gyliënne Nails Cosmetics heeft geweldige producten en goede kwaliteit. GNC bied ook uitstekende service. Super top!!

• Emily Schuurbiers
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Alles snel en in nette orde ontvangen. 1 product perongeluk verkeerd geleverd kreeg direct de volgende dag het juiste product zonder bijkomende kosten , heel tevreden !

• Antoinette Konadu
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Zonet mijn bestelling gekregen ik deed de mijn pakketje open en zag dat een artikel volledig kapot is naar mij gestuurd. Ik bestel meestal bij jullie en deze keer ben ik alles behalve content van mijn bestelling. Dit artikel had ik bestel voor een klant die dat artikel perse wou. Ik heb dan meer dan 5x telefonisch gecontacteerd maar niemand die een poging deed om eens te antwoorden. Dit is niet de eerste keer dat ze niet bereikbaar zijn telefonisch terwijl ik effect bel tijdens de openingsuren. Die artikel kan ik niet terug sturen he’s zien dat het echt wel kapot kapot is en mocht het zelfs nog intact zijn om op te sturen moet ik verzendingskosten van €17 betalen wat ik niet ok vindt. Ik heb een e-mail verstuurd hier omtrent en ik hoop dat ik een antwoord terug krijg voor een oplossing.

Antwoord van Gyliënne Nails Cosmetics

Beste mvr. Konadu,

Uw bestelling hebben wij netjes ingepakt. Deze hebben wij niet kapot naar u toegestuurd (hiervan hebben wij ook een foto als bewijs). Dit is helaas tijdens het transporteren naar België kapot gegaan wat wij niet in handen hebben.

10:32 is uw mail binnengekomen met uw klacht dat het product kapot is aangekomen. Ook gaf u aan dat u het niet gaat betalen. U heeft verder niet aangegeven dat u het terug wilt sturen.

Nadat uw mail binnen is gekomen, hebben wij gezien dat u ook 5x gelijk achter elkaar hebt gebeld. Wij hebben dan besloten om u verder te contacteren via de mail.

10:47 hebben wij u netjes beantwoord, dat u het inderdaad niet hoeft te betalen.

10:47 hebben wij het met u opgelost en 11:27 schrijft u deze review wat wij heel erg jammer vinden.

Snelle levering, goed ingepakt

• Brenda Vanlingen
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Alles zat heel mooi verpakt, snel geleverd. Goede producten! Dankjewel voor de verassingen! ❤️

• Monique Roelfsema

Snelle levering ,

• Roxanne
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Snelle levering, mooi ingepakt en super service. De producten zijn van top kwaliteit

• Mara Pengel-Mackz
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Ze kwam de levering gewoon persoonlijk bezorgen ivm drukte PostNL en het was niet ver. Uitstekende service. Goede en meerdere betaalmogelijkheden. Ook het extraatje was een leuke verrassing.

• Carmelita Kasdiran
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Goede producten en service.

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Snelle levering met leuke kleine verrassing erbij.

• Ashley
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Super snelle levering, producten zijn echt heel goed

• Charissa Zwik
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Geweldige service. En super lief dat er een leuk cadeautje bij zat.

• Akisha Monte
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Goed advies, goede producten en netjes verpakt.

• Samantha Nilsen
    Geverifieerde klant van Gyliënne Nails Cosmetics

Snelle verzending en super leuk verpakt!

Snelle levering, uitstekend verpakt