Gymwebshop Nederland

Gymwebshop Nederland

Gymwebshop Nederland is marktleider in weerstandsbanden en gespecialiseerd in sportartikelen en apparaten. Gevestigd in Amsterdam. Daarnaast zijn wij hét officiële verkooppunt sinds 2017
Gymwebshop is tevens ook groothandel voor sportschoolhouders, personal trainers en webshops.
8,4

• Helena Lier
    Review voor Gymwebshop Nederland

Snelle levering en mijn hometrainer fiets lekker soepel en maakt weinig geluid. Ik train vaak als mijn baby slaapt en dan is het fijn dat het weinig herrie maakt. Hele fijne maar ook prachtige winkel. Snel weer.

• Annemieke
    Geverifieerde klant van Gymwebshop Nederland

Bestelling nooit ontvangen. 1 x een mail ontvangen dat ze het zouden opsturen. Geen probleem kan gebeuren maar wederom nooit ontvangen. Vervolgens nog 3 mails gestuurd naat bootyband.nl waar het bleef maar nooit meer een reactie ontvangen…..

Antwoord van Gymwebshop Nederland

Ik zie net dat je je reactie hebt aangepast. Zoals eerder aangegeven kan je altijd een mail sturen, wij staan voor jou klaar.

• Hoe beoordeel je Gymwebshop Nederland?

• Mia

Leuke sportartikelen, aanrader!

• Cher
    Review voor Gymwebshop Nederland

Ik zie al zoveel verschil door de verstelbare bootyband, mijn billen zijn mooier en ronder. Hele leuke webshop.

• Amanda Huisman
    Geverifieerde klant van Gymwebshop Nederland

Ik koop hier al mijn spullen en ben super blij met de producten en de service.

• Alysha
    Review voor Gymwebshop Nederland

Wauw hele snelle levering , hele goede kwaliteit.
    Ik heb verschillende producten besteld en heb echt meer motivatie gekregen! Nieuwe tevreden klant erbij.

• Valentina
    Review voor Gymwebshop Nederland

Super leuke producten snel geleverd. Ik heb de verstelbaar variant ben er heel blij mee. Fijn dat ik mijn oude kon doneren en een ander blij kan maken. Geweldig initiatief. Dank

• Eliana
    Review voor Gymwebshop Nederland

I hope i will be motivated now to go to the gym with the cute maccessoires. Great quality.

Antwoord van Gymwebshop Nederland

So happy to hear you like our Gym Tools, we try to select only the best tools for you to stay motivated all year long! You can do this!

Team Bootyband Nederland

• B.Hankers
    Review voor Gymwebshop Nederland

Binnenkort heb ik mijn bikini fitness wedstrijd bij IFBB super spannend! Handig om alle spullen te halen bij 1 webshop. De Plassie is ideaal voor mijn wedstrijd. Dank jullie wel!

Antwoord van Gymwebshop Nederland

Wat leuk! Heel veel succes met je prep! Handig hè.. de Plassie laat je tanning in tact! Zorgeloos poseren! You can do this!

• Feyza Eryigit
    Review voor Gymwebshop Nederland

Snelle levering! Ik ben er zo tevreden mee en eigenlijk heb je er zeker genoeg aan 1 omdat het verstelbaar is maar de kleurtjes zijn zo leuk dat ik er nu 2 heb :))

Antwoord van Gymwebshop Nederland

Super leuk om te horen dat je tevreden bent met de verstelbare bootyband. Lekker maar 1 band mee naar de gym! Heel veel sportplezier!

• Lisa
    Review voor Gymwebshop Nederland

Jammer genoeg bestel ik hier nooit niet meer de service kan echt veel beter ik betaal meer of 50 euro krijg ik juist het artikel geleverd dat maar 10 euro kost ik stuur dan een mail dat het niet compleet was achter 2 maand nog altijd niks ontvangen sorry hoor

Hi Lisa,

Bedankt dat je via hier contact met ons hebt opgenomen. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met uw recente ervaring op onze webshop.

Wij hebben contact met elkaar gehad per mail. Daar gaf je aan dat je alleen de Surprise Bootyband mist ter waarde van 10.- en de rest wel hebt ontvangen. Echter geef je hier wat anders aan.

Wij zijn een onderzoek gestart met PostNL en daar staat nav het gewicht dat de bestelling compleet was. Ik wil je graag helpen. Echt.
    Echter heb ik wel de juiste info van je nodig. Wij zijn niet de beroerdste:) Lekker sporten en terugkerende tevreden klanten zijn echt belangrijker dan 10.-

Mocht je dit niet doen, wij weten je te vinden met een leuk presentje!

Neem gewoon contact met ons op per mail met je bestelgegevens naar:

info@bootyband.nl incl. bestelnummer, klantnaam, e-mailadres, factuuradres, postcode.

• Amanda
    Review voor Gymwebshop Nederland

Product fantastisch en scherp geprijsd. ( koopje met de billen die je er voor terug krijgt )

Hi Amanda,

Bedankt voor de mooie 5 sterren review beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en services. Haha wij helpen voor 5% mee en de rest doe je echt zelf... respect!

We wensen je veel plezier van alle bestellingen en zien je graag een volgende keer op onze webshop!

• Jasmien
    Review voor Gymwebshop Nederland

De levering was erg snel ik had ze binnen 1 dag binnen. De banden zitten super fijn ben er erg tevreden mee zeker een aanrader.

Hi Jasmien,

Bedankt voor de 5 sterren review! Wij horen dit graag en zijn ook verheugd te horen dat je tevreden bent over de services en de banden.

• Jantina
    Review voor Gymwebshop Nederland

Super blij met mijn band, snelle service

Hi Jantina,

Bedankt voor de mooie beoordeling Jantina! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en services.

• Naima
    Review voor Gymwebshop Nederland

Ik ben een grote FAN van Bootyband nl!
    Ik heb twee booty bands, waaronder een verstelbare en de curvy edition😍
    Daarnaast heb ik ook de hiptruster band. Mijn banden gaan altijd mee, naar de sportschool, een buiten training en zelfs mee naar het buitenland. Het materiaal is zo fijn en je voelt meteen dat je workout zwaarder wordt door de Bootyband te gebruiken. De service is top, producten worden snel geleverd en vragen worden binnen no time beantwoord. De eigenaresse denkt graag met je mee om voor jou het geschikte product te vinden. Dames de zomer is er bijna dus als je nog twijfelt over de aanschaf van een Bootyband… niet nadenken maar gewoon doen 🍑

Hi Naima,

Bedankt voor de mooie en uitgebreide 5-sterren review! We zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent met de bestelling en met onze producten. Wij doen ons uiterste best om sporten makkelijker en toegankelijker te maken voor iedereen, waar je ook bent!

Veel plezier gewenst met de bestelling en we zien je graag nog een keer op onze webshop!

• Jolien
    Review voor Gymwebshop Nederland

Super blij met het fitness kaart spel, nu krijg ik mijn dochter mee om samen te fitnessen. Echt een aanrader!

Hi Jolien,

Dank je wel voor je review. Wat fijn om te lezen dat jullie op een leuke manier samen sporten!
    Heel veel plezier met je aankoop en tot snel weer!

• Daniëlla Samhoe
    Review voor Gymwebshop Nederland

Ik heb 50 bootybands besteld met de logo van mijn Personal Training. Mijn klanten zijn heel erg tevreden over de verstelbare banden omdat ik beginners en ook gevorderden in mijn les heb. Snelle levering. Dank!

Hi Daniella,

Bedankt voor je review!
    Wat ontzettend fijn om te horen dat jij en je klanten zeer tevreden zijn met BootyBand. Het was een fijne samenwerking. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid op maat te helpen.
    Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of in de showroom!

Met sportieve groet,