HCH-Modevakopleidingen

HCH-Modevakopleidingen

Kleding willen leren maken, dit moet je herkennen. Want vaak is het niet de goede maat. Net te klein, net te lang. Te strak, of te wijd. En anders is het wel veel te duur! Met de cursussen en opleidingen van de HCH Modevakschool leer je op een eenvoudige en prettige wijze het tekenen en naaien van allerlei kleding. De kleding die jij wilt maken.

Of ben je al langer bezig met het zelf maken, vermaken en verfraaien, en wil je je verder specialiseren? Je verdiepen in de technieken, de mogelijkheden, de patronen? Kies dan een van onze erkende opleidingen, en… ga zo ver als je zelf wilt.
9,3
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Ronnie Keuben

Goede instructies. Mooi materiaal

• N. van Es

Prettige contacten en sne

• Hoe beoordeel je HCH-Modevakopleidingen?

• Nelleke Kroon
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Niet jullie fout maar heb het pakket nog steeds niet ontvangen!

• Diane Van Campenhout

Snelle correcte levering

• Gerlofke Winia
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Kreeg niet snel bericht van de status van mijn bestelling. Als je een vraag stelt duurt naar mijn idee ook te lang voor je antwoord krijgt.

• Liesbeth Bogert
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Uitgebreide map met de cursus en veel extra benodigheden zoals stof, pen, potlood, liniaal en papier!

• Geke Veldhuizen
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Prettige communicatie, snel verzonden, prachtige leerboeken. Super!

• Sandy

Geweldige service.
    Goed en duidelijk geholpen

• Monique Telgt
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Zeer goede service. Ik werd gebeld over een vraag die ik een dag na mijn bestelling per mail had gesteld.

• Barbera
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Goede begeleiding bij de cursussen

• Shirley Snijders
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Fantastische opleiding met hele fijne begeleiding! Heel goed in je eigen tempo te doen en heel betaalbaar.

• angelique
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

de opleiding afgerond. heb veel geleerd. Is zeker een aanrader. Ooit patroontekenen gedaan via een boek deze had geen goede pasvorm de opleiding hch-modevakopleiding heeft een mooie pasvorm.

• Lydia
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Prima opleiding, goede begeleiding en snelle reacties op ingestuurd huiswerk. Heel erg tevreden!

• Janine
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Bij de costumière opleiding wordt wel van je verwacht dat je enige kennis hebt van het patroon tekenen. Met lessen erbij is het goed te doen, maar als thuisstudie voor de onervaren naaister is hij erg pittig.
    Verder leer ik enorm veel van deze opleiding en vind ik het erg leuk om te doen.

• Ester
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Superleuke cursus om te doen en prima te volgen met uitstekende ondersteuning. Nu eindelijk een bh die mij perfect past en niet meer afhankelijk ben van de standaard collectie die in de winkels te koop is

• Ayfer Metin
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Ik ben blij met de cursussen die ik volg, met name mijn docente die veel aandacht geeft aan kwaliteit en begeleiding. De cursussen zijn makkelijk en praktisch te volgen en je krijgt een diploma als gecertificeerde coupeuse of wat je dan ook volgt. Dat is wel fijn om te hebben.

• Ellen

Lesboek helemaal compleet

• Aimée Roebroeks
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

De cursus werd geleverd met alle benodigde materialen en informatie. De begeleiding vond ik fantastisch, op al mijn vragen heb ik een duidelijk en uitvoerig antwoord gekregen en mijn huiswerk werd goed nagekeken met zelfs nog extra tips vermeld die niet in de boekjes stonden. Zeer aan te bevelen!

• Irma Van Wijnbergen
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Snel bezorgd, maar vooral een mooie map met heldere instructies en materialen die je nodig hebt. Ik was blij verrast!

• Addy de Graaf
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Snelle levering. Helemaal compleet.