HCH-Modevakopleidingen

HCH-Modevakopleidingen

Kleding willen leren maken, dit moet je herkennen. Want vaak is het niet de goede maat. Net te klein, net te lang. Te strak, of te wijd. En anders is het wel veel te duur! Met de cursussen en opleidingen van de HCH Modevakschool leer je op een eenvoudige en prettige wijze het tekenen en naaien van allerlei kleding. De kleding die jij wilt maken.

Of ben je al langer bezig met het zelf maken, vermaken en verfraaien, en wil je je verder specialiseren? Je verdiepen in de technieken, de mogelijkheden, de patronen? Kies dan een van onze erkende opleidingen, en… ga zo ver als je zelf wilt.
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Irma Van Wijnbergen
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Snel bezorgd, maar vooral een mooie map met heldere instructies en materialen die je nodig hebt. Ik was blij verrast!

• Addy de Graaf
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Snelle levering. Helemaal compleet.

• Hoe beoordeel je HCH-Modevakopleidingen?

• angelique
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Enthousiast begonnen. Had een vraag over de beha tekenen. Kreeg de volgende dag antwoord dat ze van de week op vakantie was volgende week werd de vraag beantwoord dat was voor mij een minpuntje. Kon ik een week wachten om met de cursus verder te gaan

• Barbera Snijders
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Snelle levering en goede service

• inge zwolsman
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

snelle levering, lessen zien er goed en duidelijk uit

• M.J. Vlaardingerbroek
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

snelle service, attent gehandeld Alleen jammer dat de vervolgcursussen niet in een map zitten. Er lag een kaartje van HCH bij ons op straat mijn man herkende het, was niet belangrijk maar toch slordig dat het uit de verpakking was gegleden

• Marjan
    Review voor HCH-Modevakopleidingen

Het ziet er allemaal netjes uit en ze reageren heel snel.

• Wenda Bouwhuis
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

goede service en snelle levering

• Marjan Van der Sluis
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Alles is goed verzorgd en geregeld

• Mariëtte Brasser
    Geverifieerde klant van HCH-Modevakopleidingen

Het lesmateriaal is goed verzorgd