HDS Tuinmachines

HDS Tuinmachines

HDS Tuinmachines is gespecialiseerd in alle merken robotmaaiers. Wij kunnen u het volledige ontzorgingspakket bieden, van installatie tot onderhoud!"
9,5

• Richard
    Review voor HDS Tuinmachines

Mooi nette Husvarna automower gekocht bij Hds Tuinmachines.
    Deze werd keurig aangesloten en er werd duidelijke uitleg over gegeven bedankt Hds voor de service

• Erik jan Mestemaker
    Review voor HDS Tuinmachines

Goede service en producten en vriendelijk

• Hoe beoordeel je HDS Tuinmachines?

• Marco
    Review voor HDS Tuinmachines

Eerlijke prijzen en uitstekende service.

• Daniel
    Review voor HDS Tuinmachines

In December een gebruikte robotmaaier gekocht. Werd snel geleverd met alle benodigde materialen. Nu bleken er toch wat dingen sneller kapot te gaan dan gepland. Dit werd door HDS netjes geregeld en alsnog hersteld. Top service. Bedankt HDS

• John

Top service en advies!

• Raymond
    Review voor HDS Tuinmachines

Goede service en komt afspraken na!

• Ilker

Vakmannen uit Lutten.
    Ik ben een zeer tevreden klant. Goede robotmaaier aangeschaft en klantenservice is optimaal. Altijd bereikbaar en geeft eerlijke en oprechte advies.

• Austin van 't Wout
    Review voor HDS Tuinmachines

Mijn oude maaier was kapot, Zondag avond bij HDS besteld en dinsdag ochtend al binnen, bij installatie van mijn automower prima telefonische ondersteuning , zodat dinsdag einde dag gazon er weer top uitzag ! Dank !

• Hans Nieuwenhuis
    Review voor HDS Tuinmachines

Wij zijn zeer tevreden over de service en klantgerichtheid van Ralf. Hij heeft verstand van zaken, is telefonisch goed te bereiken en de tweedehands aangeschafte robot rijdt als een zonnetje op ons gazonnetje😉

• paul baetens
    Review voor HDS Tuinmachines

tweedehands prima toestel! Ralf haat tot het uiterste om ervoor te zorgen dat alles prima werkt!

• Allard
    Review voor HDS Tuinmachines

Afgelopen week mijn 2e robotmaaier door HDS in de tuin geplaatst. Ook meteen de beschadigde kabel in de tuin weer gemaakt. Prima service voor scherpe prijs

• Ruud
    Review voor HDS Tuinmachines

Fijn, goed contact. Jong gebruikte robotmaaiers voor een nette prijs! Ralf dacht mee en heeft de tijd genomen om alles goed aan te sluiten. Hij legde alles duidelijk uit en was zeer belangstellend. Ook na installatie hield hij contact om te checken of alles naar wens was. Absoluut een aanrader om met HDS tuinmachines zaken te doen!

• Paula
    Review voor HDS Tuinmachines

Geweldige vlotte service . Probelemen met storing in mijn motormaaier is snel en direct opgelost .

• Ruud
    Review voor HDS Tuinmachines

Goede en snelle service/communicatie, HDS weet waar hij het over heeft, goed pruduct. Oftewel een tevreden klant.

• Kuilder
    Review voor HDS Tuinmachines

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit

• Bianca van der Laan
    Review voor HDS Tuinmachines

Super service en vriendelijk geholpen.
    Een echte aanrader!

• Jan Lamberink
    Review voor HDS Tuinmachines

Komt afspraken na en uitstekende service

• Marco
    Review voor HDS Tuinmachines

Een gebruikte robotmaaier aangeschaft bij HDS. Omdat ik niet in de buurt woon is de maaier opgestuurd en binnen een paar dagen had ik hem in huis. Top!

• Dennis Hilbink
    Review voor HDS Tuinmachines

Goed overleg en prima alles werkend geïnstalleerd. Super tevreden mee.

Antwoord van HDS Tuinmachines

Bedankt voor de reactie! Groet, HDS Tuinmachines