HOCO Horeca Equipment

HOCO Horeca Equipment

Professionele horeca apparatuur kopen bij de groothandel uit Zwanenburg!
Bent u een horeca ondernemer? Een restauranteigenaar? Een supermarkteigenaar? Zoekt u professionele horeca apparatuur maar wilt u niet te veel betalen? Bij HOCO Horeca vindt u uitstekende professionele horeca apparatuur tegen een scherpe prijs.
7,8
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• gertjan
    Review voor HOCO Horeca Equipment

weken lang bezig met dit bedrijf over kleding van slechte kwaliteit wat na paar werken al allemaal geschuurd is mail zijn zogenaamd niet aangekomen dan naar 2 x opnieuw mailen meerdere keren bellen eindelijk rectie er zou van de broeken een credit nota komen ... op gereageerd dat dat goed was ... weer 3 x over gemaild geen reacktie

• Robert
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Wat een amateuristisch bedrijfje.
    Twee artikelen besteld, geen een op voorraad, geen probleem ik werd keurig gebeld en er werd gevraagd of ik een vervangend artikel wilde. Ik wilde een vervangend artikel en het andere geannuleerd met de vraag of dat ene artikel gecrediteerd kon worden. Helaas meerdere mails gestuurd, maar niet een reactie meer, ook geen geld terug gehad zelfs niet na dreiging van een incassobureau, welke ik nu maar echt in ga zetten al gaat het maar om 350 euro.
    Oplichters zijn het, snel geld willen verdienen met doorverkoop, maar service is er 0,0.

• Hoe beoordeel je HOCO Horeca Equipment?

• Professor A.
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Goede en snelle service , persoonlijk kontact.

• Norberto lekkernijen

Alles volgens afspraak 👍

• gerard van geresteijn
    Review voor HOCO Horeca Equipment

snelle levering nette levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

• Priscilla
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Bestelling super snel geleverd, heel goed ingepakt, want het was van glas wat ik had besteld, zat alleen bij pot verkeerde deksel. Heb mailtje gestuurd en kreeg grwoon gelijk een nieuwe opgestuurd, top service

• Jean Dubois

Zeer gemakkelijk te installeren

• bakkerij notermans

het ging snel

• Eric
    Review voor HOCO Horeca Equipment

We hebben de producten keurig op tijd ontvangen...

• E.Hurkman
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Super snel geleverd. Keurig verpakt aan.