HOCO Horeca Equipment

HOCO Horeca Equipment

Professionele horeca apparatuur kopen bij de groothandel uit Zwanenburg!
Bent u een horeca ondernemer? Een restauranteigenaar? Een supermarkteigenaar? Zoekt u professionele horeca apparatuur maar wilt u niet te veel betalen? Bij HOCO Horeca vindt u uitstekende professionele horeca apparatuur tegen een scherpe prijs.

Lidmaatschap per 31-05-2023 stopgezet

7,6
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• gertjan
    Review voor HOCO Horeca Equipment

weken lang bezig met dit bedrijf over kleding van slechte kwaliteit wat na paar werken al allemaal geschuurd is mail zijn zogenaamd niet aangekomen dan naar 2 x opnieuw mailen meerdere keren bellen eindelijk rectie er zou van de broeken een credit nota komen ... op gereageerd dat dat goed was ... weer 3 x over gemaild geen reacktie

• Robert
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Wat een amateuristisch bedrijfje.
    Twee artikelen besteld, geen een op voorraad, geen probleem ik werd keurig gebeld en er werd gevraagd of ik een vervangend artikel wilde. Ik wilde een vervangend artikel en het andere geannuleerd met de vraag of dat ene artikel gecrediteerd kon worden. Helaas meerdere mails gestuurd, maar niet een reactie meer, ook geen geld terug gehad zelfs niet na dreiging van een incassobureau, welke ik nu maar echt in ga zetten al gaat het maar om 350 euro.
    Oplichters zijn het, snel geld willen verdienen met doorverkoop, maar service is er 0,0.

• Professor A.
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Goede en snelle service , persoonlijk kontact.

• Norberto lekkernijen

Alles volgens afspraak 👍

• gerard van geresteijn
    Review voor HOCO Horeca Equipment

snelle levering nette levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

• Priscilla
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Bestelling super snel geleverd, heel goed ingepakt, want het was van glas wat ik had besteld, zat alleen bij pot verkeerde deksel. Heb mailtje gestuurd en kreeg grwoon gelijk een nieuwe opgestuurd, top service

• Jean Dubois

Zeer gemakkelijk te installeren

• bakkerij notermans

het ging snel

• Eric
    Review voor HOCO Horeca Equipment

We hebben de producten keurig op tijd ontvangen...

• E.Hurkman
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Super snel geleverd. Keurig verpakt aan.

• Linda van der Velde

TOP bedrijf!!!!

• Leo
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Duidelijke website, goede prijs. Snelle levering!

• Hans Kerkhof
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Telefonisch contact opgenomen, goed uitleg gehad en geholpen. Daarna heb ik me bestelling geplaatst en geleverd zoals beloofd. Super!!!

• Sadeq
    Review voor HOCO Horeca Equipment

I don't know dutch. The service is very good.

• tonny schuring

mooie spullen

• Sven
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Snel verzonden, helaas artikel defect in doos. Na contact direct geregeld om te ruilen voor een andere. Top geregeld!

• Hicret bakkerij
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Beste prais en grag good helpen

• Koos Jansen

• N.Aydin
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Snelle levering en service!

• Gerard De Bruijn
    Review voor HOCO Horeca Equipment

Dit een mail die ik getuurd heb naar hoco ivm een ontsteking die bij bv Conrad 10 a 15 euro kost Beste goedemorgen.
    Ik zal vandaag u de factuur overmaken.
    Tevens wil ik graag u bedanken voor de onbeschofte hoge rekening ik ben nergens een vergelijkbaar product tegen gekomen die duurder was dan 25 euro.
    Ik begrijp dat iedereen een noterham moet verdienen maar 400% winst is asociaal
    Los van het feit ook nog een 200% op de verzendkosten te verdienen.
    Ik wil u graag bedanken voor de goede service en ga dit bovenstaand dan ook graag in revieuws plaatsen zodat mensen niet maar zomaar iets in goed vertrouwen bij jullie bestellen.
    Gr gerard