HOUTvakman
HOUTvakman; De online houtspecialist. Hout kopen doet u bij ons - eenvoudig & voordelig online. Wij bieden een gerichte collectie hout voor binnen & buiten. Altijd de juiste houten balken, houten planken, latten, rabatdelen, terrasplanken & plaatmateriaal voor uw nieuwe project!
8,7
Filter 1356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1354 met beschrijving

• h leeden

Prima levering goede prijs

• E Linnenbank
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Eerste zending was deels conform wens. Na het nodige mailcontact is er overeenstemming gekomen dat het deel wat niet naar wens was omgeruild kon worden. Echter was de tweede zending duidelijk anders van kleur (oké, het is een natuurproduct), maar ook dikker dan de eerste zending waardoor de planken niet pasten in de palen met sleuf. Dus elke plank moest aan beide zijden geschaafd worden om ze passend te maken. Ook waren niet alle planken even mooi. Iets wat voor ons van essentieel belang was vanwege het aangezicht aan beide kanten van de schutting.

• Hoe beoordeel je HOUTvakman?

• stefan croonenbroek
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Hout was verder prima, alleen jammer dat er 2 balken tussen zaten die dikker waren dan 60mm terwijl 50mm besteld was

• cepezedinterieur

• Daniel Brito
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Leverin was in orde, maar niet heel tevreden met het hout. Na dagen plat rusten in huis nog steeds kromming in het hout.

• Erik de Haan
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Snel en compleet geleverd. Uitstekend.

• RCoolen
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Goede service, acceptabele levertijd, vriendelijk bij afhalen van de producten en tevreden met resultaat

• Beer Franken
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Prima prijs en proactief handelen

• David Metzlar
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Hout was smerig met vet vermoedelijk van een heftruck. Ook zaten er beschadigingen op het hout door spanbanden o.i.d. Verder was het hout goed te bewerken op enkele splijtingen rondom de noesten

• Dennie Eitens
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

nette levering en ook bij een afwijking snel het probleem opgelost

• Frank wijnhoven

Alles volgens afspraak.

• Volkan Elibol
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Jammer dat mijn bestelling beschadigd aan is gekomen en retour terug is gestuurd.Nu moet ik nog langer wacht op mijn hout.

• stefan vs
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

leveren op tijd. produkten zoals beschreven op webshop.

• Roy de Jong
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Goede kwaliteit hout, netjes verpakt en snelle response op vragen. Ben een tevreden klant.

• Jan Van den Broeck
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Prima communicatie, prima producten, goeie service! Niets op aan te merken :-)

• Johnny Leeuwis
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Hele goede service en behulpzaam

• Menno van Baalen
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Goede service, prima kwaliteit hout voor een gunstige prijs. Fijn contact over het moment van afhalen. Aanrader!

• ubels dienstverlening
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Zelf achter de bestelling aan moeten bellen, pas toen kreeg ik een leverings mail. Direct contact met de klaten is er niet bij

• M van Veen
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Top geleverd voor top prijzen

• Ron
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Goede service, heldere en snelle communicatie