HOUTvakman
HOUTvakman.nl; Eiken, Douglas, Vuren, Steigerhout, Plaatmateriaal & Barnwood. Eigen houtzagerij & team vakmannen voor balken & planken op maat!
8,9
Filter 791 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 789 met beschrijving

• Hans Hoogervorst

Prima kwaliteit

• Guy Rutten

TAFELBLAD EIK FOUTVRIJ BESTELD EN FOUTVRIJ GELEVERD

• Hoe beoordeel je HOUTvakman?

• S. Laarmans
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

De webwinkel was gebruikersvriendelijk, de medewerker die ik aan de telefoon kreeg was erg behulpzaam. Ik had hulp nodig omdat ik bij de omschrijving niet kon achterhalen we de minimale afname lengte was van een houtenbalk. De geleverde balk had op sommige plaatsen inktvlekken die ik niet volledig kon wegschuren. Vandaar een matige beoordeling, de rest was wel goed.

• Henk Kammeraat
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Goede informatie, snel en eikenhouten planken zie er mooi uit!

• Mark Veldt
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Mooi product, niet duur en snel.
    Transportschade netjes opgelost

• Arjo Arjo Nederveen

Leveren wat ze beloven

• Lenny
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Geweldig product, keurig geleverd, vlotte reaktie op vragen via email. Jammer dat de geplande aflever week niet gehaald werd (op de maandag de week erna wel geleverd). Er wordt gecommuniceerd in weeknummers die niet met de weeknummers in je google calendar overeenkomen! Week 6 betekende week 7 in mijn Google calendar, een beetje verwarrend voor de leek.

• Stephan Engelmann
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Prima maatwerk en, ondanks de barre weersomstandigheden, keurig op de afgesproken tijd geleverd.

• faroald kox
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

goede service, correcte levering, juiste prijs. Duidelijk en overzichtelijke webshop

• MS
    Geverifieerde klant van HOUTvakman

Snelle levering, uitstekende service en kwalitatief een hoogstaand product!