HOWAT B.V.

HOWAT B.V.

De HOWAT kokend water kraan is door zijn unieke, compacte design een aanwinst voor elk huishouden. Goede kwaliteit én een uitmuntende service, dat is waar wij voor staan.
Filter 251 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 189 met beschrijving

• J.F.
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Voor een kwart van de prijs wat een Quoker kost en de helft van de energie, een kokend water kraan met kraan erbij.

• Debora
    Review voor HOWAT B.V.

Super service! Opstartproblemen binnen een week verholpen door snelle kordate reacties. Dik tevreden over Howat en de kraan. Aanrader!!

• Hoe beoordeel je HOWAT B.V.?

• Evert Jan
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Snelle levering en een uitstekend product en makkelijk aan te sluiten.

• Suzan
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Supersnelle levering is een goed punt, maar de prachtige kraan verdient 5 sterren! Heel makkelijk aan te sluiten, heel fijn in gebruik.

• Andre
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

mooie prijs voor een fijne kraan

• Matthijs - Amsterdam
    Review voor HOWAT B.V.

Ik had enkele vragen en die werden snel en vakkundig beantwoord. Het product werd snel geleverd en was gemakkelijk geinstalleerd. Helaas een kleine beschadiging op de kraan, maar ook daarin reageerde Howat snel en adequaat. We kwamen tot een goede oplossing en aan mij heeft Howat een zeer tevreden klant.
    De kraan werkt erg prettig, de boiler maakte wat meer geluid dan verwacht. Ook dat werd snel en goed opgelost door een extra isolatieplaat, gratis door Howat opgestuurd!

Goedemiddag Matthijs,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Afhankelijk van het materiaal en de opstelling van uw keuken kan de boiler licht hoorbaar zijn als hij gaat opwarmen. Een isolatiedeken of plaat is dan een goede oplossing inderdaad!

• Marieke
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en mooie actie met extra filters snelle levering en goed te installeren kortom aanrader

Goedemorgen Marieke,

• Attila
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Mooie kraan en werkt perfect. Heeft ook voldoende inhoud. We zijn erg tevreden over de kraan.

Goedemorgen Attila,

• A.J.
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Snelle levering en in mijn geval, omdat er een klein onderdeel (buisje) miste, keurig te woord gestaan en volgende dag al in huis. Zeer tevreden....doet het uitstekend en ziet er prachtig uit...veel positieve reacties al gehad!

Goedemorgen A.J.,

• justyna en Alex
    Geverifieerde klant van HOWAT B.V.

Een vlotte levering en de kraan ziet er prachtig uit.

Goedemorgen Justyna,