Haakaa Benelux

Haakaa Benelux

Borstkolven, borstvoeding en milieuvriendelijke babyproducten
8,3

• Iris Antonides
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

Snel verzonden en bezorgd (volgende dag)

• Mira
    Review voor Haakaa Benelux

Mijn bestelling van 11 juni 2024 is nooit aangekomen. Heb dit gemeld via twee mails, eentje op 27 juni, een tweede op 4 juli (geen enkele reactie). Heb verscheidene keren gebeld naar hun 06 nummer (dit telefoonnummer is al helemaal vreemd: geen enkele verwijzing naar het bedrijf. Je krijgt gewoon een algemeen bericht te horen: Het spijt me, maar de persoon die je belt is niet beschikbaar'), via "Cecile" op de Whatsapplink is ook helemaal geen contact mogelijk ("Er is geen WhatsApp- account gelinkt aan het telefoonnummer +63 8089270") Voelt aan als eèn grote fraudeuleuze bende. Om gek van te worden dat je als klant zo in het zak wordt gezet en je ze zelfs niet kan contacteren.

• Hoe beoordeel je Haakaa Benelux?

• N.M. Scholten

Bestelling nooit ontvangen.

• Ilze
    Review voor Haakaa Benelux

Product werkte niet naar behoren. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk contact gekregen en netjes opgelost. Inmiddels heb ik een ander product (generatie 3) en daar ben ik superblij mee. Werkt heel goed voor mij en materiaal is ook heel mooi. Ze zijn iets duurder dan een alieexpreskolf, maar eerlijk waar die alieexpreskolf was na twee weken steriliseren helemaal wazig geworden en de echte Haakaa blijft nu weken verder nog in nieuwstaat en werkt velen malen beter voor mij. Heel blij mee en ook met het contact hoe het is opgelost.

• Claudia Piu
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

PosteNL did not inform me on the date of the delivery, and it did not leave a notice in my letter box (so not even sure they ever passed by my house). Result, it was only thanks of Haakka’s email asking for feedback that I remembered about this delivery, which left me only 3 days to pick it up at the point of delivery. By the way, all communication in Dutch, which I do not speak..if I knew PosteNL was the carrier I would have not made the purchase.

• Peggy

Super!

• Helen Van Laviere-Tjadens
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

Snelle en correcte levering.
    Groot fan van de Haakaa kolf.

• Emily
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

Snelle verzending en goed product

• Eva Pothoven

• somma alkadiri

Product kwam snel binnen

• Silke Beyer
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

Snelle levering en keurig verzorgd

• Susan Kathagen
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

Snelle service, goed product.

• Hale

• Lindsey Rullens - Van dijke

Snelle verzending

• Sietske Lap
    Geverifieerde klant van Haakaa Benelux

Goede communicatie en mooie producten!