Haardhoutloods

Haardhoutloods

Is Haardhoutloods veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,5
Filter 372 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 293 met beschrijving

• S. Van Beek
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Pallet kwam aan zonder track&trace van te voren, hierdoor midden op de oprit gezet ipv in ons houthok. Daarnaast is de kwaliteit van het hout zeer slecht, nat en beschimmeld.
    Hier direct contact over opgenomen, dit zouden ze na het weekend oppakken. Helaas tot op heden nog niet opgelost. Ik bestel hier niet nog een keer.

• M Groenendijk-Steur
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Contact was goed, alleen de transporteur was erg onduidelijk over de levering. Ergens tussen half 8 en 5.

• Hoe beoordeel je Haardhoutloods?

• Miranda van Beek
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Mooi schoon, droog hout , stevig gestapeld en een stevige pallet .
    De chauffeur had een goede stevige wagen om de pallet over onze platen heen te rijden vlg. hem bij hun " Heel normaal" ik heb dat wel anders mee gemaakt en voor mij geen andere leverancier meer :-)

• Ron Jong
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Verkeerde (goedkopere) houtsoort geleverd, en reageren daarna niet meer op e-mail.

• HJ Verheijen
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Goede levering. Jammer dat alleen de chauffeur mijn vrouw overtuigde dat de pallet niet door mijn tuinopening pastte. Zelf pallet wagen moeten regelen en de zaak binnen de voortuin moeten rijden. De pallet heeft dus week op stoep gestaan waar veel ouden van dagen langs komen. Was echt sta in de weg

• Caroline

Goede service

• Charlie McManus
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Snel, Makkelijk, redelijk prijs maar alle hout is nu duur.

• Yvro
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Netjes thuis geleverd en goede klantenservices

• Indie van Gemerden
    Geverifieerde klant van Haardhoutloods

Gewoon goed geregeld, netjes weggezet waar ik het graag wilde

• Groen

Het hout bevat schimmel.