Haargroeispecialist.nl

Haargroeispecialist.nl

De Haargroeispecialist is al sinds 2011 dé specialist voor producten tegen haarverlies. Het is ons doel om mensen te helpen met hun haarproblemen. In onze webwinkel bieden wij een assortiment van haargroeistimulerende producten die streng geselecteerd zijn op hun werking, gebruiksgemak en wetenschap

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij, de twee oprichters van de Haargroeispecialist, hadden zelf ook last van haarverlies. In de afgelopen jaren hebben wij zeer veel kennis opgedaan over haargroei, de bestrijding van haaruitval en de ontwikkeling van haargroeimiddelen. Vele producten hebben we in het verleden geprobeerd. We weten hoe vervelend het kan zijn om last te hebben van haarverlies en niet te weten welke producten je het beste kunt gebruiken. Dé reden om te starten met de Haargroeispecialist is dat er op internet en in winkels veel producten worden aangeboden tegen haarverlies, die onvoldoende wetenschappelijk zijn onderbouwd en een veel te hoog prijskaartje hebben.

Bekijk Manifest