Hakevo
Hakevo.nl is een leverancier van Barbecues, houtskool, haardhout en alles wat hier bij komt kijken. Wij houden van tevreden klanten, die met veel plezier weer terug komen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 23-02-2023 ingetrokken

9,4

• ap wenneker

Snelle correcte levering

• Ourdia
    Review voor Hakevo

Product beschadigd aangekomen. Probeer jullie al hele dag te bereiken maar helemaal niks. Nergens wordt op gereageerd. Erg slecht dit!!!!!!!!!!

Beste Ourdia,

Dank voor uw review. Het spijt ons zeer te horen dat u niet tevreden bent. U heeft afgelopen nacht een email naar ons gestuurd, dit is juist en die hebben wij ook goed ontvangen. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren op binnen gekomen e-mails, zoals beschreven.

Daarnaast heeft u geprobeerd contact op te nemen met ons via de chat. We hebben u binnen 5 minuten een antwoordt toegestuurd, maar helaas had u de chat gesloten. Dit kan komen doordat u de website alweer verlaten heeft. Hierdoor heeft u ons antwoordt waarschijnlijk ook niet ontvangen.

Ondertussen heeft u een reactie ontvangen op uw email, en gaan we uiteraard opzoek naar de best passende oplossing.

In afwachting van uw reactie op de email.

Hartelijke groet,
    Team HakoXL

• Maartje
    Geverifieerde klant van Hakevo

Prima, snelle service en goed betaalbaar

Beste Maartje,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze te plaatsen.

Hartelijke groet,
    Team Hakevo

• Koos
    Geverifieerde klant van Hakevo

Om dat het gewoon een prettig bedrijf is vriendelijk en begripvol zijn
    Fijne communicatie en vooral goede producten

Beste Koos,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het word gewaardeerd dat u hier de tijd voor heeft genomen. Fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met uw bestelling!

Hartelijke Groet,
    Team Hakevo

• G. Geurtsen

Gewoon goed

Beste G. Geurtsen,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Het is fijn te horen dat het 'gewoon goed' is. Veel plezier van uw bestelling!

Groetjes, Team Hakevo

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Hakevo

Vlug geleverd, mooi droog hout

Antwoord van Hakevo

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Fijn om te horen dat het naar wens is. Veel plezier met uw bestelling toegewenst!
    Groetjes, Team Hakevo

• Guido Verduijn
    Review voor Hakevo

Snel en adequaat. Bij een klacht over defecte verpakking en daardoor vermissing van inhoud, is direct een nieuw pak opgestuurd.

Beste Guido,
    Bedankt voor uw review! We zijn blij dat we dit incident voor u hebben mogen oplossen naar tevredenheid. Nogmaals veel plezier met uw bestelling toegewenst.
    Groetjes, Kees