HakoXL
Is HakoXL veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,9

• C van der Burg
    Geverifieerde klant van HakoXL

De kussens waren iets dunner dan verwacht.

Beste C van der Burg,

Hartelijk dank voor uw feedback. De kussens die u ontvangen heeft moeten 7cm dik zijn, zoals aangegeven in de omschrijving hiervan. Als dit niet het geval is dan horen we dat uiteraard graag en hopen we u een passende oplossing te kunnen aanbieden.

• Mariska
    Geverifieerde klant van HakoXL

Na 3 dagen het bestelde item (kweekkas) binnen, kwaliteit was ok, maar zeker voor de prijs goed genoeg.

Beste Mariska,

We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft een review achter te laten!

Team HakoXL

• Hoe beoordeel je HakoXL?

• Peter Reihs
    Geverifieerde klant van HakoXL

Goede prijs goede snelle levering. Zag alleen niet op de site staan dat het een bouwpakket was. Dit zou wel handig zijn om erop te zetten. Koste nog al wat moeite om de summiere handleiding goed te begrijpen.

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Bij het product dat u besteld heeft staat aangegeven dat 'montage vereist' is. Dit wil zeggen dat u het product zelf nog wel in elkaar dient te zetten.

We zijn blij te horen dat u over het algemeen blij bent met onze service!

• Eeyad Al Okla

Top en kwalitatief

Beste Eeyad,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft een review te plaatsen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent!

• Hilde
    Geverifieerde klant van HakoXL

Goede service en snelle levering!

Beste Hilde,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service.