Halal Vlees Express

Halal Vlees Express

Wij bieden consumenten via onze webwinkel vers vlees aan van dieren die gegarandeerd halal zijn geslacht. Ons assortiment telt meer dan 70 producten.

Lidmaatschap per 16-04-2020 stopgezet

9,3

• Ali el Makhoukhi
    Review voor Halal Vlees Express

Zeer fijne locatie, ISM offer daar laten doen werd goed gehandeld en precies naar wens. verlopen. schone locatie. een echte aanrader van mij om daar je vlees te halen. helaas jammer dat de webshop niet meer toegankelijk

• Sander van Fulpen
    Geverifieerde klant van Halal Vlees Express

Alles top in orde bij jullie! Het proces ging geautomatiseerd en vloeiend, de bestelling is eenvoudig, de update e-mails zijn duidelijk. Super professioneel!

• Fatiha Zahrou

Volgens verwachting verlopen.

• F. van Keulen

• mimoun Kadi

Goed

• Hoessein Makran
    Geverifieerde klant van Halal Vlees Express

Al jaren klant en zeer tevreden 👍🏻

• Faris
    Review voor Halal Vlees Express

Je kan al maanden niet meer bij hun bestellen zonder enige reden.

• oude klant
    Review voor Halal Vlees Express

Al bijna een jaar staat op de site vermeld dat er geen producten besteld kunnen worden. Wat is dan het nut van een online webshop als de klant geen vlees kan bestellen? Als men dan vraagt naar de reden krijgt men geen antwoord. Daarvoor altijd goede ervaringen gehad. Ik vind het erg jammer want het vlees en het verpakken ervan is erg goed.

• Aicha Ait Rahou
    Review voor Halal Vlees Express

Ik heb geen enkel reden kunnen vinden waar ik ontevreden zou zijn met het eind resultaat

• Karim Ouarghi

Top

• Klant uit Utrecht
    Review voor Halal Vlees Express

Locatie was wel moeilijk te vinden, maa voor de rest was alles goed. Vriendelijke medewerkers en correcte afhandeling.

• Mirjam Laafou
    Review voor Halal Vlees Express

Wij zijn uitermate tevreden. Het vlees was vers en van goede kwaliteit. Volgend jaar bestellen wij weer bij Halal Express.

• Nassir Azaimi
    Review voor Halal Vlees Express

Communicatie omtrent de bestelling verliep prima en netjes op tijd! Het afhalen van de bestelling i.v.m. Eid verliep wat stroef door drukte en stukje mis-organisatie op locatie. Advies zou zijn om in het vervolg bij afhalen met Eid als volgt te werk te gaan:
    1. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt (werken met een kaartjessysteem, zoals bij de bakker);
    2. Mensen dienen ten alle tijden buiten te wachten i.v.m. veiligheid en hygiëne;

• Hassan
    Review voor Halal Vlees Express

Goede service, en vlees is van goede kwaliteit.

• Fouad
    Review voor Halal Vlees Express

Tevreden. Binnen kwartier reed ik alweer weg met mijn schaap. Netjes alles in stukken gesneden.

• jaouad laktami

snelle service en netjes

• Ebraahiem Dahou
    Review voor Halal Vlees Express

Ze wisten niet welke schaap van mij was omdat ik er 3 ophaalde. Van een vriend mij en van mijn vader. Ik vind dat echt niet kunnen. Want het zijn ied offers.

• yasser wakrim
    Review voor Halal Vlees Express

Vriendelijke personeel, je word gelijk geholpen en hun producten wijzen naar proficionaliteit

• Rachid Ouchrif
    Review voor Halal Vlees Express

Med Ied een offerlam besteld. Superidee! Binnen een paar min. 3 lammen besteld en betaald. Met ophalen werd ik ook snel en goed geholpen, alhamdulilâh. Moge Allâh het zegenen en accepteren van hen!

• Khalid Bouzaidi
    Review voor Halal Vlees Express

De levering was conform afspraak en uitstekend