Handigly
Handigly is dé online webwinkel voor de handigste hebbedingetjes en uniekste geschenken. Verwen jezelf met onze handige hebbedingetjes en maak je leven compleet. Of verras je naasten met onze unieke en handige producten. Ideaal voor als je geen inspiratie hebt en zoekt naar een origineel en uniek geschenk/cadeau.

Lidmaatschap per 24-01-2024 stopgezet

9,3

• Ina Klootsema
    Geverifieerde klant van Handigly

Antwoord van Handigly

Hoi Ina, bedankt voor je mooie recensie! Het is goed om te horen dat je tevreden was met onze snelle levering. Mochten we je nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag! Mvg Team Handigly.

• Yvon Vroegop
    Geverifieerde klant van Handigly

Ik wil er nog een bestellen

• Lisette Koenders
    Review voor Handigly

Leuke en handige gadgets. Ik had een galaxy lamp aangeschaft en die is prachtig. Ik ben heel blij. Levertijd was 5 dagen zoals aangegeven.

• Ela Bayat
    Review voor Handigly

Site via social media gevonden, ziet er goed uit en bestellen gaat makkelijk. Betaling ook goed en prijzen zijn prima. Levering ging ook goed. Super goed bezig.

• Yakiza Urto
    Review voor Handigly

Transparante en duidelijke communicatie. Goede prijzen. Goede klantenservice. Levertijd redelijk.

• Sylvana Rox
    Review voor Handigly

Ik ben tevreden, goed bezig.

• Ikram Hamdouch
    Review voor Handigly

Goedkope prijze, en snel en makkelijk besteld. Dankjewel🥰

• Mark van Enden

Prima en vertrouwde webwinkel👍

• Frank
    Review voor Handigly

Uitstekende service, goedkope prijzen en fantastisch assortiment. Top, ga zo door.

• Lydia Veerman
    Review voor Handigly

Handige spulletjes ☺️ Prijzen en levering was super! Ik kom zeker terug binnenkort!

• Maria
    Review voor Handigly

Leuke producten en goede klantenservice.

• Maxime Jansen
    Review voor Handigly

Best wel breed assortiment maar super leuke ideeen voor cadeaus en geschenken. Ik was inspiratieloos en had ideeen nodig voor een uniek cadeau. 10 seconden op de website en ik zag al meteen iets perfects! Besteld en zover niks te klagen. Alles verliep verder goed.

• Roos
    Review voor Handigly

Veel beter dan Aliexpress. Snellere verzending, betere kwaliteit en meer zekerheid op het gebied van online winkelen. Product retourneren ging heel simpel en makkelijk. Kwaliteit is verder ook prima. Het beste is het assortiment met allemaal leuke gadgets en geschenkideeen. Mn ouders waren superblij met hun nieuwe galaxy lamp :).

• Nico Verbergen
    Review voor Handigly

Best wel goedkoope prijzen en levering was ook niet slecht. Misschien niet de snelste levering maar alles liep soepel en makkelijk. Kwaliteit is ook prima. Geen klachten.

• Mariëlle Kroon
    Review voor Handigly

Twee producten besteld en had daarna een aantal vragen over de bestelling. Ben op een zeer professionele en vriendelijke manier geholpen wat mij erg gerust heeft gesteld. De producten bevatten overigens uitstekende kwaliteit!

• Ahmet Şahin
    Review voor Handigly

Een uitgebreid assortiment met producten die een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben. Daarnaast ook nog eens een goede service.

• Muberra Durmus
    Review voor Handigly

Voor hele mooie prijzen en alle handige benodigdheden bij elkaar, ben ik super tevreden met mijn bestelling. Het duurde 4 dagen tot ik mijn bestelling binnen had, zoals de site ook aangaf. Pakketje netjes aangekomen. Wat een goede service zeg!

• Gabriel

Handige website

• Cengiz Kurman
    Review voor Handigly

Duidelijk en eerlijk communicatie tegenover de klant.