Hänsömn
Groothandel in overige consumentenartikelen
Het produceren van buitensauna`s en hottubs, het vermarkten en verhandelen daarvan, alsmede het importeren en exporteren van aanverwante artikelen.

• Karien
    Review voor Hänsömn

Hoge kwaliteit, fijne communicatie, snelheid

• Jolanda
    Review voor Hänsömn

Goede service erg fijn en goed geholpen met het uitzoeken van onze hot tub. Ook met het helpen om het zandfilter te installeren zijn wij goed geholpen. Dit lukte ons niet gelijk. Ook stond er een fout op de website met de prijs, hot tub was duurder dan op de website. Dit was geen enkel probleem wij mochten onze hot tub van Hans kopen voor de prijs die op de website stond. Waar wij heel erg blij mee zijn. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

• Hoe beoordeel je Hänsömn?

• Ronny Weckx
    Geverifieerde klant van Hänsömn

Vragen werden goed beantwoord en levering volgens afspraak top

• Danielle van Kilsdonk-Docter
    Geverifieerde klant van Hänsömn

Wij zijn nu de trotse eigenaar van een geweldige hottub met een hele goede houtkachel! Zelfs het maken van een inwendige aansluiting voor de pomp was voor Hansomn geen probleem. Tevens raadde zij ons een thermo deksel aan en hier zijn wij nog steeds erg blij mee.

• Marc Coene

Correct leverancier

• Bart Blom
    Geverifieerde klant van Hänsömn

Prima prijs en vooral een rop service

• luc Derwae
    Review voor Hänsömn

Super vriendelijk en perfecte service! En dat voor een heel concurrentiële prijs.

Antwoord van Hänsömn

Dank je wel Luc!

• Sandra Jansen
    Geverifieerde klant van Hänsömn

Goede service. Wij zijn superblij met onze aankoop!

• Marcel Martherus
    Geverifieerde klant van Hänsömn

Prettige en klantgerichte benadering door Hans Brouwer. Goede service en een prachtige hottub zoals afgesproken, waar wij heel blij mee zijn. Zeker een aanwinst in onze tuin.

• H.W. Hoefakker- de Groot
    Geverifieerde klant van Hänsömn

Een hele goede service. Maak je niet veel meer mee