Happy Dough & More

Freshly made Cookie Dough & More
8,4

• Fiene Siccama
    Geverifieerde klant van Happy Dough & More

het deeg was in ieder bakje hetzelfde. het enige wat anders was was het bovenste laagje met Lotus koffielootjes en oreo. ook de koekjes die er op zitten waren "taai", niet meer lekker. voor de rest is het deeg ook super suikerig en is het niet zo lekker eetbaar. wij hebben het daarna gebruikt voor koekjes maken en dat lukte wel redelijk dus dat was wel lekker :)

Antwoord van Happy Dough & More

Beste Fiene,
    Wat jammer dat onze producten niet aan je verwachting voldeden.
    Ik weet niet precies waar het is fout gegaan tijdens de bereiding maar je hoort wel duidelijk een verschil te proeven. Het ene deeg is met speculoos koekjes bereid en het andere met oreo koekjes en dan niet alleen bovenop als topping. De koekjes die bovenop zitten worden inderdaad wat zachter omdat ze in aanraking komen met het deeg en toch een dag onderweg zijn. Misschoen moeten wij dan toch gaan overwegen om de koekjes apart geseald meet te sturen zodat ze in ieder geval vers blijven. Graag kom ik met je in contact om samen tot een passende oplossing te komen.
    MvG Janca

• Elke Manders
    Geverifieerde klant van Happy Dough & More

Het was het wachten meer dan waard!! Heerlijke cookie dough! de Daim was hier favoriet!!

Antwoord van Happy Dough & More

Hoi Elke, Bedankt voor je lovende reactie. Graag tot de volgende keer.
    Groetjes Janca

• Hoe beoordeel je Happy Dough & More?

• Sjm Verweij

Altijd super tevreden,
    Koekjes deeg en cake beslag ka

• Lana
    Review voor Happy Dough & More

Ik heb heel lang gezocht naar Lekkere cookie dough en dit is by far de beste

• Anneke
    Review voor Happy Dough & More

De lekkerste cookie dough ever.