Happy Gamer
Happy Gamer is dé specialist in Refurbished Video Games & Consoles.

Ons doel is om de Europese videogameindustrie te verduurzamen door via onze webshop een goedkoper en duurzamer alternatief voor gaming aan te bieden.

Wij zijn tevens actief op meerdere verkoopplatformen in heel Europa!

7,8

• Lindy
    Review voor Happy Gamer

Super snelle en goede service. Had een game besteld maar die deed het helaas niet contact met happy gamer gehad en de volgende dag een nieuw spel gekregen echt top service

• Peter Wijnbergen
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden

• Hoe beoordeel je Happy Gamer?

• Jesse
    Review voor Happy Gamer

Bij happygamer besteld omdat de website aangaf dat de bestelling de volgende dag bezorgd zou worden. Na 1 dag nog niet ontvangen, pakketjes kunnen natuurlijk wat langer duren dan verwacht. In plaats daarvan 2 dagen na de bestelling krijg ik bericht dat deze geannuleerd is via een automatische mail. Wel netjes dat ik mijn geld terug ga krijgen uiteraard, alleen jammer dat dat weer meerder werkdagen gaat duren.
    Ik snap dat bankzaken tijd kosten maar frustrerend dat ik zo een week geld kwijt ben aan 1 bestelling die niet door kan gaan.

Maar vrij teleurstellend dat er producten worden aangeboden die al verkocht zijn of niet op voorraad zijn en dat het 2 werkdagen duurt voordat ik daarover wordt geïnformeerd.

• William
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Het was niet duidelijk in de beschrijving dat de opdruk op de game beschadigd was, dit is erg lelijk

• Marina Alexander
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

kwam redelijk snel binnen, goede prijs, goed product

• Cristelle Meunier
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Snelle levering, easy communicatie. Spel moest echter nog wat gepoetst want viel uit, is nu OK!

• Gustavo Pertile Perini

Simple and fast

• Marith
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Netjes geleverd, zeer tevreden!

• Betty Smit
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Snelle levering en goede prijs

• Mike
    Review voor Happy Gamer

Game "Def Jam fight for NY" gekocht voor 49€. Aangekomen maar game disc stond vol krassen. De game uiteindelijk opgestart maar werkte niet. Dit gemeld en kreeg in eerste instantie excuses en dat ze mn geld gingen terug storten, helaas was geen andere exemplaar beschikbaar. Een dag later kreeg ik te horen dat ze niets gingen terug betalen omdat ze denken dat ik de disc omruilde! Uiteraard deed ik dit niet en na enige discussie stelde ze voor om de disc te polijsten. Na bijna een maand heb ik mn exemplaar terug gekregen.... Werkt alsnog niet. Is mijn eerste ervaring met hun, maar eerste klas oplichters als je het mij vraagt.

Antwoord van Happy Gamer

Beste Mike,

Jammer dat je een negatieve review achterlaat nadat wij niet in deze poging tot fraude getrapt zijn. De game die wij je in eerste instantie hebben opgestuurd was krasvrij en in nette staat. Dit is door 2 verschillende medewerkers waargenomen en ook voor het verzenden nog nagecheckt.

Desbetreffend artikel lag namelijk per toeval niet opgeslagen in ons magazijn, waardoor een collega deze game na de bestelling nog expliciet van een andere opslagplek is gaan halen, en bij het halen meteen even naar de staat heeft gekeken. Dit is de reden dat wij dit met zekerheid kunnen zeggen, en het dus niet mogelijk zou kunnen zijn geweest dat deze er toevallig doorheen is geglipt zonder kwaliteitscheck.

Als wij vervolgens bij de retour een totaal ander exemplaar van je terugkrijgen, wat duidelijk ongepolijst is (Dit kan nooit onze disc zijn geweest, aangezien artikelen bij ons pas op voorraad kunnen worden gezet nadat deze gepolijst zijn), dan kunnen we je daar helaas geen geld voor teruggeven.

Wij hebben geprobeerd om dit netjes met je op te lossen, door je de optie te bieden om ons oorspronkelijke exemplaar netjes terug te sturen voor een terugbetaling, of door de ongepolijste game waarvoor je ons exemplaar hebt omgewisseld voor je te polijsten en deze vervolgens weer naar je terug te sturen.

Helaas moeten wij onszelf in bescherming nemen tegen frauduleuze kopers.

Klantenservice Happy Gamer

• Familie PvtZ
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Bij een eerdere bestelling ontvangen wij een spelletje zonder bijbehorende kaart. Dit werd snel opgelost door het geld terug te storten, een kortingsbon en een excuses. Daarom een nieuw spelletje uitgekozen en de bon te gebruiken. Service is top en snel!

• Benjamin caspar
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

My game still hasn't arrived.

Antwoord van Happy Gamer

Hi Benjamin, sorry to hear that your item hasn't arrived yet.

Your item has been sent out with PostNL on the day you have made the order.

Unfortunatly packages to Belgium are currently slightly delayed by PostNL. It's a shame that we don't have any influence on the performance of PostNL.

If the item does not arrive in the next few days, please contact us at info@happygamer.nl, and we will find a fitting solution to resolve the issue.

Sorry for the inconvenience!

- Team Happy Gamer

• Benjamin Buwalda

Was binnen 2 dagen geleverd

• Paul de Jonge
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Prima deal. Onderdeel snel binnen en werkt perfect

• G. Schipper
    Geverifieerde klant van Happy Gamer

Ondanks de feestdagen een snelle levering.

• Pascal Goossens

Prima