Happy Mineral Visagie

Happy Mineral Visagie

Mijn webwinkel heeft minerale make-up te koop van het merk Mintenz en Mineralissima. Ook zijn er make-up benodigdheden te koop.
  • Miranda
    Review voor Happy Mineral Visagie

Netjes verpakt altijd een paar leuke verrassingen erbij met een kaartje!!
    Ga zo door Maike

• Sis
    Review voor Happy Mineral Visagie

Wat een fijne service, fijn dat je testers kunt kopen. Zodat je kunt kiezen welke kleuren bij je passen. Happy Mineral geeft hierover ook eerlijk antwoord hierover, zodat jij bij de juiste kleuren uitkomt. Snelle levering, en super leuk ingepakt. En er zit altijd een leuk cadeautje bij.

• Hoe beoordeel je Happy Mineral Visagie?

• I.h
    Review voor Happy Mineral Visagie

Zo fijn dat je testers in een potje kunt krijgen, snelle levering en altijd een verrassing erbij👍

• Sylvia
    Review voor Happy Mineral Visagie

Super webshop, snelle afhandeling en verzending en goede service! Als bestelling komt is het een cadeautje: mooi verpakt, leuk om uit te pakken en mee aan de slag te gaan en altijd extra cadeautjes erbij. Kortom aanrader!

• Kitty
    Review voor Happy Mineral Visagie

Ik ben zeer tevreden, fijne site. Maike is een lieve dame. Pakketjes zijn altijd mooi verzorgd met lieve kaootjes van maike erbij. Wordt je echt blij van. Maike leverd ook goeie sevice. Ik had een keer een potlood wat ik niet goed kon slijpen, brokkelde helemaal af, kreeg van maike zo een nieuwe, top!! Ook de live's van maike zijn leuk en leerzaam,elke vraag wordt kundig beantwoord. Mintenz produkte zijn super fijn. Als je eenmaal begint met deze produkten wil je niet anders. Het is een gezonde verslaving!!

• Carola Stevens

Perfecte service. 👌

• Wilma van Poppel
    Review voor Happy Mineral Visagie

Het is zeker de moeite waard om een make up workshop bij Maike te volgen. Super lieve vrouw, legt alles goed uit en neemt alle tijd voor je. Ook bestellen in haar web shop is top. Altijd snelle levering ( als de post meewerkt) goed verpakt en voorzien van een presentje.

• An
    Review voor Happy Mineral Visagie

Zeer tevreden over dit verkooppunt, Maike is een lieve dame, die luistert en meezoekt naar oplossingen. Haar pakketjes zijn altijd mooi verpakt en de extra kadootjes erbij zijn super leuk! Ik had de eer een tijdje geleden op samen met men mams vanuit België naar haar te rijden in Nederland voor een workshop van Mintenz. Online was ze al vriendelijk en hulpvaardig, maar haar in het echt zien maakte het plaatje af. Het was de rit meer dan waard, we mochten alles vragen en proberen, ze was heel duidelijk, nam haar tijd, was zeer gastvrij met lekkers en drinken. Men moeder en ik kwamen echt blij en voldaan terug thuis. Maike is een blijvertje voor ons❤️

• Jacqueline Onck-Arends
    Review voor Happy Mineral Visagie

Sinds Maike verkooppunt is bij haar besteld en ik wil niet anders meer. Fijne service en altijd bereid om mee te denken en in voor ontwikkeling.

• Esther
    Review voor Happy Mineral Visagie

Ik volg Maike al vanaf het begin met haar live’s en heb ook een aantal bestellingen bij haar gedaan. Ze is professioneel en verkoopt mooie producten voor een betaalbare prijs. Voor vragen kan je ook altijd bij haar terecht. Happy Mineral Visagie is echt een aanrader!

• Janette
    Review voor Happy Mineral Visagie

Heel snelle levering, mooi verpakt, echt een cadeautje voor jezelf! Top!

• Willy
    Review voor Happy Mineral Visagie

Onlangs, samen met een vriendin, een leuke workshop bij Maike gevolgd: ze neemt alle tijd voor je. Was leerzaam.
    Ik bestel producten altijd bij Maike: snelle levering en het zit in handige potjes, leuk ingepakt met altijd een leuk cadeautje erbij!

• Mia

Geweldig fijne service.
    Maike is vriendelijk en behulpzaam.
    De pakjes worden snel en mooi verpakt verzonden.
    Altijd zit er een bijpassend kadootje bij.

• Janneke
    Review voor Happy Mineral Visagie

Ik heb al meerdere keren bij Maike besteld; hele goede service en altijd leuke extra cadeautjes; verslavend!😱

• Monique
    Review voor Happy Mineral Visagie

Ik heb 2 workshops gehad van maike.
    Maike is kundig,rustig,neemt de tijd,luisterd naar je vraag en legt goed en duidelijk uit.Het is heel fijn om van maike te leren

• Miranda
    Review voor Happy Mineral Visagie

Geweldige service, al heel veel besteld bij Maike alles keurig geleverd. Met leuke extra's. Wat weer leid tot een bestelling haha. Maar voor mij geen andere merk meer

• Janneke
    Review voor Happy Mineral Visagie

Ik heb een workshop bij haar mogen volgen. Ze is heel kundig en neemt alle tijd en stelt je op je gemak. Zou het iedereen aanbevelen om een keer bij haar af te spreken voor goed advies en alle make up en verzorgingsproducten te testen. Ook het online bestellen van producten is top geregeld!

• Jannie
    Review voor Happy Mineral Visagie

N fijne webshop om te winkelen ,snelle levering vd producten ,mooi en verzorgd ingepakt en altijd n presentje erbij,fijne producten om te gebruiken ,het sluit mijn huid niet af en is verzorgend,ik ben fan !!

• Manja Mulder
    Review voor Happy Mineral Visagie

Maike reageert altijd snel op vragen, geeft goede adviezen, denkt actief met je mee. Bestellingen worden snel en zorgvuldig geleverd, en tot nu toe altijd een extraatje erbij geleverd

• Leila
    Review voor Happy Mineral Visagie

Snelle service, duidelijke web-site, leuk extraatje bij je bestelling 😁