Happy Paella
Anno 2012 is happypaella.nl gestart met als doelstelling zoveel mogelijk landgenoten te laten genieten van het bijzondere gerecht paella en de gezelligheid die het bereiden ervan met zich meebrengt! Paella bereiden en daarna verorberen is een feest waarmee iedereen zou moeten starten! Happy Paella is de webshop van Nederland waar u alle ingredi├źnten en materialen kunt aanschaffen voor het maken van paella.

Happy Paella importeert zelf alle ingredi├źnten, producten en materialen vanuit Spanje voor de beste paella. Wij hebben een zeer hechte band met de lokale leveranciers in Spanje, daarom weten wij ook zeker dat de producten die wij leveren van topkwaliteit zijn.
De zekerheden van https://www.happypaella.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017