Happy Pyjama's

Happy Pyjama's

Happy Pyjama's - heerlijke pyjama's met leuke designs, quotes en basics. Vul je garderobe aan met onze nachtkleding en joggingpakken. Excellente service | Gratis bezorgd | Snelle retourafhandeling (30 dagen bedenktijd).
9,3
Filter 80 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Jantje
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

De tailleband is te strak waardoor ik sochtends met buikpijn wakker word. En mijn taille is slank en de rest van de maat is goed.

• Nicole Van Eekelen
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Prima product. Fijne pasvorm en leuke, vrolijke kleuren! Ik heb direct weer een bestelling geplaatst!!

Bedankt voor de mooie review! Dream in happiness ✨😀

• Hoe beoordeel je Happy Pyjama's?

• Suzan van Bergen

Leuke
    nachtkleding met blije printjes in vrolijke kleuren en goede kwaliteit stof.
    In slaap vallen met een glimlach op je gezicht ❣️

Antwoord van Happy Pyjama's

Thx voor de mooie feedback. Vrolijke klanten, daar houden we van!

• Els Vrolijk
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Fantastische pyjama, blij mee!

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Snel geleverd en de pyjama is prachtig en draagt heerlijk!

• Henriëtte Browne
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Fantastische winterpyjama’s voor onze kleinkinderen. Goede kwaliteit en snelle service.

• Noorke
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Hele snelle levering, goede communicatie via mail

• Roel
    Review voor Happy Pyjama's

Misverstand over de maat, maar keurig en professioneel opgelost!
    Fijne service, goede producten.

• Hanneke van de Kerkhof
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Snelle verzending, goede kwaliteit.

• Maurice R
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Snelle levering was wat mis gegaan met het huisnummer na contact met de klantenservice alles netjes opgelost en kreeg een nieuwe op gestuurd.

• Riet Schilder

• Ange Borger

Geweldige service.snelle levering

• Peggy Max
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Goede kwaliteit en goede service

• Kim Verheggen
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Super materialen katoen, leuke pyjamas, erg blij

• Massimiliano
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Leuke, vrolijke pyjama's met snelle verzending. Er zit ook een erg fijn team achter! Snel en vriendelijk antwoord, goede oplossingen worden geboden.

• Marloes
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Mooie kwaliteit. Goede service.

• Luisa
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Besteld product maat M is na 1 keer wassen maat S geworden , alles gedaan zoals de labels aangeven . artikel mag in de droger volgens het label echter zoals omschreven maat M word maat S . Klopt het label wel ?? ik ben zeer teleurgesteld het is een mooi jocking pak echter heb ik er nu niks meer aan. hoe staat het met de garantie ??

Sorry dat ik bovenstaand negatief heb gereageerd dat was echt niet de bedoeling , alles is opgelost en jullie verdienen echt een dikke 10 dus 5 sterren.

Antwoord van Happy Pyjama's

Hallo Luisa, fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen en dat we dit terug mogen zien in een mooie waardering!

• Amber
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Netjes geleverd, op tijd. Heeel leuke pyjama!! Zit lekker.

Antwoord van Happy Pyjama's

Wat leuk om te horen dat je bestelling netjes en op tijd is geleverd! We zijn zo blij dat je de pyjama leuk vindt en dat hij comfortabel zit. Bedankt voor je positieve feedback, en we hopen dat je nog veel plezier zult beleven aan je nieuwe pyjama! ✨😊

• Karina Roelofsen
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Geweldige service, er wordt niet moeilijk gedaan en klacht wordt goed opgelost

Antwoord van Happy Pyjama's

Mooi om te horen dat je onze service als geweldig hebt ervaren! We streven ernaar om problemen snel en goed op te lossen en zijn blij dat je tevreden bent met hoe jouw klacht is behandeld. Bij Happy Pyjama's geloven we in een positieve winkelervaring, en jouw feedback betekent veel voor ons. Bedankt voor het delen van jouw ervaring, en als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten! 😊🌟

• J Kuipers
    Geverifieerde klant van Happy Pyjama's

Mooie goed zittende pyama, goede snelle afwikkeling en bezorging en communicatie.

Antwoord van Happy Pyjama's

Wat fijn om te horen dat je blij bent met je mooie en goedzittende pyjama! We zijn ook blij dat je tevreden bent over de snelle afwikkeling, bezorging en communicatie. Bij Happy Pyjama's streven we ernaar om onze klanten een vlekkeloze ervaring te bieden, en jouw positieve feedback is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Dank je wel voor het delen van je tevredenheid, en we hopen dat je heerlijke nachten zult doorbrengen in je nieuwe pyjama! 😊🌙