Happy Signs
Bij Happy Signs vind je altijd een origineel geboortebord voor in de tuin of aan het raam. Maar ook voor geboorte raamstickers en speenkoorden ben je bij ons aan het juiste adres.
9,5
Filter 1375 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 712 met beschrijving

• Marieke Roelen-van Haren
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Snelle levering, super goede kwaliteit. Erg leuk!

• Jessica Schenfeld
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Great assistance to customers! Support team helped me to fix an issue with my purchase super quickly. The sign was delivered on the next day - very good!

• Hoe beoordeel je Happy Signs?

• Rosanna Vermeulen
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Snelle levering en fijn om het ontwerp te ontvangen via mail!

• Nicole Vonk
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Prachtig bord en super snelle levering, vriendelijk !

• Jacky T
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Het begon heel slecht maar bleek weer is door DHL te komen, hadden een raamsticker Besteld. En die had vertraging. Wat niet handig was want het is een geboorte raam sticker, en aangezien ik bijna ga bevallen was ik bang dat het niet op tijd ging komen want de datum veranderden ook steeds naar nog later.

Maar heb de raamsticker binnen en erg mooi! Wij zijn tevreden

Antwoord van Happy Signs

Bedankt voor je review. Wat vervelend en jammer dat de bestelling nog niet is bezorgd. DHL heeft een landelijke storing gehad waardoor er vertragingen zijn ontstaan. De bestelling wordt vandaag alsnog met 1 werkdag vertraging bezorgd. We hebben n.a.v. deze review contact met je opgenomen. Namens DHL excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet Team Happy Signs.

• Kelly Dejevij
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Super bedrijf. Vakkundig en mooie persoonlijke spullen

• Jaelle
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Snelle levering en top kwaliteit. Wij zijn super tevreden.

• Gab Havermans
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Ondanks dat het geleverde geboortebord niet de juiste kleur had.
    Werd dit netjes door een uiterst vriendelijke medewerker opgelost.

• Johan Veth
    Geverifieerde klant van Happy Signs

30 maart besteld en heb door de bezorgdiensten 7 dagen moeten wachten, op het geboorte bord, al met al is het goed gekomen en staat het bord in de voortuin, dank daarom aan happysigns “Jerermy Westenberg” die achter de postorder bedrijven heb aan gezeten 👍👍

Antwoord van Happy Signs

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd. De track & trace van DHL geeft aan dat er twee keer vertraging is ontstaan. Erg vervelend. Zowel DHL als PostNL bezorgen in 97% van de gevallen pakketten netjes op tijd. De vertraging is te wijten aan een landelijke storing bij DHL. Naar aanleiding van deze review hebben wij contact met je opgenomen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet Team Happy Signs.

• Marjon Bredero
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Levering en bestelling is goed. Na enige onduidelijkheid na levering werd dit heel goed en snel opgepikt en afgehandeld. Super goede service!!

Antwoord van Happy Signs

Bedankt voor je review. De kleurstelling en het product zijn in principe correct, maar bij het product ontbrak de productafbeelding die dit weergeeft. We lossen dit snel en netjes voor je op. We hebben n.a.v. deze review direct contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet Team Happy Signs.

• Farah El Ouazzani

Heel erg tevreden

• Bram Onno Hanegraaf
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Heel mooi bord van goede kwaliteit (100 cm)

• Marja van den Endert
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Uitstekende service, snelle levering en een heel mooi bord. Ik ben happy.

• Nicole Janssen
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Supermooi geworden en fijne levering!! Dank je wel

• Julien De la Haije

Ziet er top uit!

• Marjo
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Top geboortebord! Stevig verpakt en snel verzonden.

• Sander Snippe

.....

• M

Mooie geboortebord

• Stephan
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Snelle levering en prima kwaliteit. Heel goede en duidelijke terugkoppeling voor levering. Extra alert op bestelling

• Sophie
    Geverifieerde klant van Happy Signs

Het ziet eruit zoals op de site! Leuk bord!