HappyBear Diapers

HappyBear Diapers

Elke keuze die je maakt bepaalt voor een deel hoe je toekomst eruit gaat zien. Dus ook de toekomst en het milieu van jouw kinderen. Steeds meer ouders kiezen voor HappyBear en daarmee wordt onze impact steeds groter, of beter gezegd, kleiner.
wasbare luiers zwemluiers
9,3
Filter 760 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 417 met beschrijving

Taal

• Ineke
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Heel fijne luiers en boosters. Ze sluiten goed aan en mijn kindje heeft nooit meer last van luieruitslag. Bestelling werd snel en netjes bezorgd.

• Martine
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Goed bereikbaar, denken met je mee, snel geleverd, goede communicatie. En heel goed product!

• Hoe beoordeel je HappyBear Diapers?

• Kelly
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle verzending en mooie kwaliteit

• ND De Jong-Tukker
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snel en netjes door de brievenbus bezorgd!

• Christine Vanhoutte
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Geweldige service en prima kwaliteit van de zwemluiers!

• Aukje Bosma
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Heel fijn product (zwemluier)

• Tahnee
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Zeer tevreden. Artikel meteen de volgende dag ontvangen. Helaas een verkeerd artikel ontvangen, super snelle en goede service. Ik heb meteen mijn bestelde artikel alsnog ontvangen en mocht het verkeerd geleverde artikel houden voor het ongemak.

• Anne Bonneveld
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Goeie kwaliteit, snelle levering. Duidelijke informatie op de website

• Britt Van elslander

Mooi proefpakketje!

• Sanne Vos-van Galen
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

De wasbare babydoekjes zijn een goede uitkomst. Tijdens het verschonen gebruiken we de doekjes om te voorkomen dat als ons zoontje plast alles nat wordt. Ook gebruiken we het om na een plasluier de liezen goed droog te houden en bespaart het wegwerp doekjes. De doekjes adsorberen veel vocht. De was draait toch wel dus wat extra doekjes maakt geen verschil, maar scheelt wel veel omkleedbeurten
    We gebruiken ook een all in onr luier over een wegwerpluier snachts om te voorkomen dat bij een lekkage niet de winterslaapzak steeds nat wordt. Goede uitkomst gezien de luier in de droger kan en de slaapzak niet. De luier zorgt er ook voor dat er minder lekkages zijn
    De wasbare doekjes kunnen ook in de droger

• Samantha
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Mooie prijs en zeer goede producten. De zwemluier is echt perfect! En super fijn dat je hem kan verstellen zo kan hij nog langer mee!

• Melissa Bouwman
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Ik heb niks ontvangen. Volgens de track and trace is het bezorgd op 19 jan om 18.52 in de brievenbus. Maar heb niks gehad.

Antwoord van HappyBear Diapers

Bedankt voor je bericht en we waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen, ondanks de informatie van de track and trace. We hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om dit probleem te bespreken, maar helaas geen gehoor gekregen. Ook hebben wij je een mail gestuurd.

Helaas zijn wij helaas steeds vaker bij PostNL brievenbuszendingen dat een bestelling is geleverd, terwijl dat niet zo is. Vaak krijg je dan alsnog 1-2 later binnen. Door drukte bij PostNL kan dit misschien iets langer duren.

Wij hebben verder niks meer van je vernomen, dus wij gaan er vanuit dat je bestelling alsnog (met enige vertraging) is binnen gekomen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• Denice Hop
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle levering. Super fijn materiaal. De zwemluier zit echt super. Makkelijk in gebruik.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Weinig keuze betreft zwemluier voor jongens. Maar erg handig en werkt prima

• Orderchamp B.V.
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Goede producten en snelle service!

• Mariska Verkaaik
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Twee zwem luiers besteld en twee hele verschillende luiers binnen gekregen

• Céline Van Onacker
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Super kwaliteit, snelle levering en enorm goede service zowel vooraf als na aankoop.

• Amber
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Goede kwaliteit, mooi en ecologisch.

• Mieke Van Impe
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle levering, mijn bestelling was de dag erna al hier.

• Lianne

Geweldig service, zeer tevreden