HappyBear Diapers

HappyBear Diapers

Elke keuze die je maakt bepaalt voor een deel hoe je toekomst eruit gaat zien. Dus ook de toekomst en het milieu van jouw kinderen. Met onze duurzame productie kiezen we voor een betere toekomst. Steeds meer ouders kiezen voor HappyBear en daarmee wordt onze impact steeds groter, of beter gezegd, kleiner.
Wasbare luiers, Zwemluiers, Oefenbroekjes
Filter 269 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 177 met beschrijving

Taal

• Laetitia Coppejans
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Zeer snelle levering. De zwemluiers zien er niet alleen leuk uit, maar doen wat je verwacht.

• Stefanie
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle levering, alles netjes verpakt. Hele mooie broekjes!

• Hoe beoordeel je HappyBear Diapers?

• Karin
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Eenvoudig bestellen, snel geleverd. Mooie producten - ik moet ze nog testen dus kan nog niks zeggen over t gebruik.

• Amber van Dalen

Fijne site, goede producten

• Claudia Wennekes
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Goede deal, snel bezorgd!

• Michelle Boeren
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Fijne en snelle levering. Fijn product!

• Jenna Fay Schraa
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Zien er mooi uit binnen kort de zwemluier testen als het bevalt bestellen wij zeker weer bij jullie.

• Manon
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Super snelle levering! Luiers nog niet gebruikt maar voelen zacht aan en zien er mooi uit.

• Ellen Dijkstra

Snelle levering, goede kwaliteit

• Evi
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Dubbele lekgootjes en de opening aan zowel de voor- als achterzijde van de pocketluiers, waardoor je de inleggers helemaal goed er in krijgt, en de wasmachine er weer uit, zijn top!
    Als ik nog geen pakket had, had ik nu waarschijnlijk voor een compleet Happy Bear pakket gekozen.