HappyBear Diapers

HappyBear Diapers

Elke keuze die je maakt bepaalt voor een deel hoe je toekomst eruit gaat zien. Dus ook de toekomst en het milieu van jouw kinderen. Steeds meer ouders kiezen voor HappyBear en daarmee wordt onze impact steeds groter, of beter gezegd, kleiner.
wasbare luiers zwemluiers
1.283 klantbeoordelingen
Filter 845 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 455 met beschrijving

Taal

• Desiree Van alebeek

Waar voor je geld.

• Poki
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Wir waren schon von den Schwimmwindeln begeistert und deshalb werden wir jetzt mal die Hosen beim Üben fürs "Windelfrei" ausprobieren.☺️

• Hoe beoordeel je HappyBear Diapers?

• Agnieszka
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

We zijn nu een week met een volle bak tweedelige luiers aan het gebruiken. Aanvankelijk was ik bezorgd over de grootte van de luiers en de gevolgen voor de heupen en de rug van de baby. Na het bellen met de klantenservice en raadplegen met de verpleegkundige van GGD heb ik bevestiging gekregen dat het de ontwikkeling van zowel heupen als de rug niet gaat beïnvloeden.
    Tweedelige luiers zelfs zonder de booster maken best grote bol aan de achterkant van de baby, we moesten wat groter body's en broekjes begonnen te gebruiken.
    Onze baby is nog heel klein, dus wachten we totdat ze wat groter wordt. Om die redenen gebruiken we 's nachts wegwerpluiers om het ongemak 's nachts te verminderen, voor de kleine.
    Al met al zijn we blij met deze aanschaf. We geloven in het principe van beter voor het milieu te doen en staan we achter het gebruik van die luiers. Het is wel wennen en het is niet altijd ideaal, maar het is ons doel om voor ons milieu nu te gaan zorgen. Dat is wel goed voor de toekomst van ons baby.

• Marjan
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Mooie bijpassende prints zwemtas, zwemluier en hydrofieldoek en snelle levering

• Claudia Schmidt
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Sehr schnelle Lieferung, Dienstag bestellt, Donnerstag geliefert, sehr schöne Verpackung

• Nienke
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle levering, goede kwalitatief mooie zwemluier, erg zacht materiaal.

• Monique
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle service duidelijke beschrijving van het product

• Johanna von Wangenheim

Schnelle Lieferung. Super Produkt

• Esther Hesseling

leuk persoonlijk kaartje

• Karin
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Snelle levering, artikel doet aan verwachting

• Susu
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Helaas veel uitverkocht maar verder rest lief kaartje er bij gekregen , hele snelle levering

• Sanne van Gorkum
    Review voor HappyBear Diapers

Het product is mooi, netjes! Alleen had ik het de woensdag besteld en het zou de volgende dag geleverd worden, de vrijdag zouden wij een weekendje weg waarvoor we dus de zwemluiers hadden besteld, kwam deze helaas pas zaterdag aan. Wij waren niet thuis dus daardoor ook nog apart naar het pakketpunt om af te halen. Jammer genoeg niet op tijd voor ons weekend weg, gelukkig zijn de luiers wel voor langere tijd te gebruiken. Leuke printjes ook, moet zeggen dat die met klittenband zachter en praktischer zijn dan die met alleen drukknoopjes.

• Alexandre Milhovitch
    Geverifieerde klant van HappyBear Diapers

Lovely hand-made product with special attention from the shop!

• Tanja
    Review voor HappyBear Diapers

Snelle levering, hele goede klantenservice

• Donna
    Review voor HappyBear Diapers

Product makkelijk te vinden en te bestelen in de web winkel. Online betalen ging ook soepel. En snelle levering.

• Elie
    Review voor HappyBear Diapers

Fijne kwaliteit producten en goede service. Producten worden snel en netjes geleverd

• Danielle
    Review voor HappyBear Diapers

Mooie zwemluiers en snelle levering

• Joost
    Review voor HappyBear Diapers

Wij zijn heel goed geholpen en hebben goed advies gekregen over de luiers. Geen druk en ze denken goed mee. Dat vinden wij erg prettig. Na lang twijfelen toch de stap gemaakt naar wasbare luiers van Happy Bear en wij zijn erg tevreden

• Mandy Vaes
    Review voor HappyBear Diapers

Goede service en een uitstekend product.

• Anne
    Review voor HappyBear Diapers

Uitkomst bij gebruik wasbare luiers, past goed op rompers van hennes en Maurits