HappySwimmer.nl

HappySwimmer.nl

Voel je vrij en blij met de HappySwimmer! De combinatie tussen zwembandjes en een zwemvest, waardoor uw kleine spetteraar optimaal blijft drijven. Keuze uit verschillende frisse en vrolijke designs!

Een perfecte en veilige oplossing om uw kindje zelfstandig te laten zwemmen. Door de HappySwimmer is uw kindje in staat zelfstandig te leren zwemmen. Dankzij de perfecte pasvorm is deze zeer comfortabel te dragen en heeft je kindje nog steeds alle bewegingsvrijheid in het water en op de kant.

De HappySwimmer is veilig omdat de zwembandjes niet hoeven worden opgeblazen en daardoor niet lek kunnen gaan. Deze zijn vervaardigd uit duurzaam nylon materiaal en hebben een voering van PE schuim. Door het verstelbare kliksysteem op de rug, kan het niet zelf worden losgemaakt door het kindje.
Filter 413 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 196 met beschrijving

• Roxanne Wijkhuizen

Snel bezorgd!

• Anja de Jong

Super snelle leveting

• Hoe beoordeel je HappySwimmer.nl?

• Nick
    Geverifieerde klant van HappySwimmer.nl

Super snelle verzending en vest helemaal naar verwachting. Zeker een aanrader!

• Grietsje Ruiter

Bestelling is nooit

Antwoord van HappySwimmer.nl

Beste Grietsje,

Wat een bijzondere manier van communiceren dat wij hier moeten lezen dat u denkt uw HappySwimmer niet te hebben ontvangen (in het verzendsysteem staat deze als afgeleverd 1 dag na bestelling en getekend door Ruiter).
    Het is gebruikelijk om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken waar het probleem ligt. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk contact op te nemen via klantenservice@happyswimmer.nl.

Maja van HappySwimmer.nl

• Ellen
    Geverifieerde klant van HappySwimmer.nl

Leuke designs en heel fijn in gebruik! Makkelijk aan en uit, kinderen blijven goed drijven en hebben daardoor veel zelfvertrouwen gekregen in het water.

• CK

Goede pasvorm. Stoer design. Snelle levering. Helemaal tevreden

• Jennifer Venema-Eefting
    Geverifieerde klant van HappySwimmer.nl

Prima kwaliteit voor deze prijs.

• Astrid Rutenfrans
    Geverifieerde klant van HappySwimmer.nl

prima product onze kleindochter is er erg blij mee

• Semmy de graaf
    Geverifieerde klant van HappySwimmer.nl

Goede service! Snelle reactie en goede communicatie.

• L.

Snelle levering, goed product