Happyfloors.nl

Happyfloors.nl

De vloeren webshop van Nederland.
Bij ons koopt u uw vloer met alle gemak en voor de juiste prijs.

Service staat bij ons bedrijf voorop, je kan ons 7 dagen per week bereiken voor vloeradvies.
Via LiveChat, mail of telefoon.

Koop uw Laminaat of PVC vloer gemakkelijk online. Van visgraat tot beton-look vloeren.
9,1
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 110 met beschrijving

• Danique.
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Mooie kwalitatieve vloeren, voor mooie prijzen. Service is top! Medewerkers zijn super klantvriendelijk, denken mee en reageren snel. Ik zou happyfloors.nl zeker aanraden!

Antwoord van Happyfloors.nl

Bedankt voor je mooie review! Veel woongenot gewenst op je happy vloer.

• Paul Rijksen
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

2 pakken laminaat, doen er 2,5 week over om afgeleverd te worden. Omdat ze op een pallet werden gelegd met nog een pallet erboven op en krimpfolie. Ja dan accepteert de Primera ze niet. En de chauffeur die had geen mesje bij de hand om de folie eraf te halen. En de legservice werkt ook niet.... gewoon zwaar k*t.

• Hoe beoordeel je Happyfloors.nl?

• Fam. Dronkers

Fijne leverancier!

• Anita
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Uiteindelijk blij met mijn vloer, maar zeker niet happy. Te weinig vloer aangeleverd, zodat we zelf nog naar Zwolle heen en weer moesten rijden om meer te halen. Zou beter zijn als ze echt kwamen meten ipv van een tekening uitgaan. Wij kregen verkeerde informatie over het gebruik van de vloerverwarming vlak na het leggen, en de vloer kwam op veel punten omhoog. Na veel geharrewar over wiens 'schuld' dit was, is de vloer met wat extra kosten hersteld. Zou niet weer naar HappyFloors gaan.

• Loes Hermsen
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

De pvc was mooi op tyd en het is een hele mooie vloer

• Jan V.
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

prima zaak, goed product en uitstekende service

• Azarags
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Bestellen verliep goed en de klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam. Wat wel jammer was, was het feit dat je bij je bestelling niet kon aangeven dat je het zelf zou komen ophalen. In dit geval had ik van te voren contact gezocht en gevraagd of dit kon en dat kon achteraf ook, alleen moest ik er wel zelf aandenken. Anders was het niet gelukt en dat was jammer geweest. Ik zou dan ook de optie zelf ophalen toevoegen aan het online bestelformulier.

• Johan
    Review voor Happyfloors.nl

Erg tevreden met de “online” service. En een erg goede prijs voor mijn Ambiant vloer. Echt top.

• Sven
    Review voor Happyfloors.nl

Heel prettig contact gehad met de klantenservice. Ze reageren daadwerkelijk binnen 1 uur op je mail helemaal top!

• Chantal
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Helemaal tevreden! Onze visgraat vloer is echt top gelegd door happyfloors. Van levering tot het leggen werd goed gecommuniceerd!

• Gonda van de Beek
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

In december mijn visgraatvloer besteld met geen prioriteit op levering. Keurig bevestigingsmail gekregen en een verzoek mail wanneer ze de vloer mochten leveren. Afgesproken op 17 januari en daarvoor vrij genomen. Ook hulp geregeld voor het helpen. Wederom een bevestiging van ontvangen dat het was ingepland. Vervolgens de gehele dag gewacht op het transport bedrijf. Iedere keer werd de tijd verlengd. Toen contact opgenomen met Happyfloors. Fijn dat ze in de avond nog bereikbaar zijn. Helaas konden ze er niets mee. Transportbedrijf was gesloten. Wel werd er een mail richting transportbedrijf gestuurd. Vlak daarna kwam er een melding van levering niet gehaald. Weer contact opgenomen met Happyfloors. Een nieuwe bezorgafspraak ingepland voor de 22e. En wat gebeurd er vervolgens. De volgende dag in de ochtend om ca half negen laat de chauffeur de pallet met vloer voor de deur achter bij mijn jonge zoon die het eerste uur vrij was van school. Er is niets mis met Happyfloors maar ze moeten heel snel een ander transportbedrijf regelen die zich aan afspraken weet te houden. De afspraak is ook dat ze een half uur van te voren bellen. Nou nada niks. Vloer heeft vervolgens uren buiten gestaan.

• Willemijn

Echt goed geholpen. En goede aanbieding voor onze Coretec vloer

• Johannes Steenwijk
    Review voor Happyfloors.nl

Erg goede hulp gehad bij de bestellen via whatssapp.
    ik raad happy floor aan

• Ronald
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Goed en snel contact via de mail. Luisteren goed naar mijn wensen. Prima vloer voor een mooie prijs. Als ik in de toekomst nog eens een vloer nodig heb dan kom ik hier zeker terug.

• C.M Keijzer

Snelle levering, goede service

• Berto Kalkman
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Mijn vragen tussen de bestelling en levering zijn zeer snel en correct beantwoord. Artikelen keurig geleverd conform mijn verwachting.

• Jeroen van Wensen
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

De vloer kwam bijna 2 weken later dan afgesproken, daar was ik totaal niet blij mee. Uiteindelijk wordt die gebracht zitten de plinten er nog niet bij..... Om positief af te sluiten, het is een mooie vloer en bij Happy Floors wel tegen een mooie prijs. Plus nog €100 extra terug gekregen vanwege de te late levering.

• Jaap helder
    Review voor Happyfloors.nl

Tot in de late uren bereikbaar op zaterdag. Beter geholpen dan in de winkel

• George Broeders
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

duidelijke afspraken en uitstekende kwaliteit PVC besteld .alles keurig op tijd geleverd.

• Hans Verbrugge

Super service