Happyfloors.nl

Happyfloors.nl

De vloeren webshop van Nederland.
Bij ons koopt u uw vloer met alle gemak en voor de juiste prijs.

Service staat bij ons bedrijf voorop, je kan ons 7 dagen per week bereiken voor vloeradvies.
Via LiveChat, mail of telefoon.

Koop uw Laminaat of PVC vloer gemakkelijk online. Van visgraat tot beton-look vloeren.
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Jacob Schot
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Goede afspraken en correcte levering

• Michele
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Goed geregeld! Online besteld en bezorgd op de dag die ik zelf kon bepalen. Top!

• Hoe beoordeel je Happyfloors.nl?

• Erik H
    Review voor Happyfloors.nl

Ik ben echt super tevreden met de communicatie en service! Wij zijn geholpen door Daniël. Daniël reageerde heel snel op de vele vragen die wij hadden. De vloer is uitstekend geleverd en geïnstalleerd. Het ging bij ons om ca. 180 vierkante meter. Ik raad happyfloors zeker aan! Bedankt!

• Peter Nibbelke
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Goede prijs en snelle levering

• Steven Marks
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Great service , went that extra mile to help me choose the right options and recommendations for what is needed. Also the delivery was on time, brilliant and highly recommend this service and company.

• Rudy
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Niets op aan te merken. Prima service en super snel geleverd :-)

• Mevr Dekker
    Review voor Happyfloors.nl

Geweldige communicatie! Ook in de avond.
    Erg goed advies gekregen en vervolgens onze order geplaatst. We zijn erg tevreden met het eind resultaat! Heel persoonlijk en net bedrijf.

• Samanta Hoogenboom
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

Super mooie vloer vanuit de
    vanuit de webshop besteld en het zag er precies hetzelfde uit netjes verpakt en snel geleverd

• Jeroen Augustinus
    Geverifieerde klant van Happyfloors.nl

service goed, levering prima, pvc in visgraad zelf leggen wat een drama, zelfs nu na 2 kamers en een gang als je de slag te pakken hebt als je op 1 plank een te harde klap geeft om het aan te tikken ontstaat er verderop een kier. Heel frustrerend om mee te werken. Tip, doe geen klick pvc in visgraad leggen als je het rechts toe recht aan legt is het helemaal prima spul.

• Salah
    Review voor Happyfloors.nl

We are moving in to the Netherlands :)
    There a so many thinks to think about by purchasing a floor in our rental appartment in Amsterdam.

Aron was helping us me very fast en excelent! Many thanks Happyfloors.nl

Salah