Happypack

Ontdek onze vrolijke giftboxes met sokken en snoepgoed bij Happypack.nl! Geef een dosis vreugde en zoete lekkernijen cadeau voor elke gelegenheid. Perfect voor verjaardagen, feestdagen en speciale momenten.
9,0

• Jo
    Geverifieerde klant van Happypack

Gezellige verpakking en prima op tijd!

• Joanne Tardito
    Geverifieerde klant van Happypack

Lovely products, great value for money and fast delivery.

• Hoe beoordeel je Happypack?

• Inge
    Geverifieerde klant van Happypack

Leuke doos ik had ze alleen wat groter verwacht

• Daisy
    Review voor Happypack

Super leuke pakketjes! Er mogen wat mij betreft meer dingen in die mannen wat leuker vinden maar vooral de klantenservice was top! Ik had mijn pakketje een week te vroeg besteld. Ik mailde ze meteen en ik had de volgende dag al een reactie. Ze deden er alles aan om hem als nog een weekje later te verzenden. En dat is gelukt! Mijn tante is er super blij mee! Ik zal er zo weer bestellen.

• Jolanda Bosveld
    Geverifieerde klant van Happypack

Het is niet bezorgd op de afgesproken dag, en het is er nog niet.

Beste Jolanda,

We hebben het pakketje op 4 april aan PostNL overhandigd zoals afgesproken. Het is belangrijk op te merken dat hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat onze zendingen op tijd aankomen, er soms onvoorziene vertragingen kunnen optreden bij de bezorgdienst waar wij helaas geen controle over hebben.

We begrijpen volledig dat dit teleurstellend is en we willen je verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je pakketje zo snel mogelijk bij jou aankomt. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Lena hoorn
    Happypack.nl

• Katrien Zizek

Gewoon top.

• Melanie van Dijk
    Geverifieerde klant van Happypack

Bestelling werd een dag later geleverd dan aangegeven. Dat is voor een verjaardag erg jammer. Op mijn mail hierover tot nu toe geen reactie ontvangen. Het was mijn eerste bestelling, dat maakt dat ik niet nog een keer bestel.

Beste Melanie,

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons, en mijn oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. Ik begrijp dat dit bijzonder vervelend was, vooral gezien de gelegenheid van een verjaardag.

We werken inderdaad met externe verzendpartners, zoals PostNL, en hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat bestellingen op tijd aankomen, kunnen er soms factoren zijn die buiten onze controle liggen en tot vertragingen leiden.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen via WhatsApp voor een snellere reactie.

• Martine Visser

Helemaal goed

• Nicole
    Geverifieerde klant van Happypack

Leuke boxen voor een leuke prijs en optijd bezorgd👍

• Ritania
    Geverifieerde klant van Happypack

Snelle levering! Leuke pakket! Ik zal weer via hier bestellen in de toekomst!

• Judith
    Geverifieerde klant van Happypack

Donderdag besteld, verzending vrijdag aangegeven, nu woensdag, nog steeds niets bezorgd, drama want de bedoeling van de Happypack was voor een verjaardag afgelopen zaterdag

Beste Judith,

Het spijt ons dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen, ondanks dat het al afgelopen vrijdag is verstuurd. We begrijpen de impact, vooral voor een speciale gelegenheid.

Neem alsjeblieft direct contact op met info@happypack.nl voor verdere hulp.

Lena Hoorn
    Happypack.nl

• esther
    Geverifieerde klant van Happypack

Leuk om te versturen ,om kind op te beuren als je zelf niet om de hoek bent ! Nette prijs leuke verrassing tevens snel bezorgd

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Happypack

Ik ben erg tevreden. Doosje was netjes bezorgd en groter dan verwacht. Het ziet er heel leuk uit als je het open doet (en ook van buiten). Erg blij mee en een leuk cadeau. Door de bezorging was de inhoud een beetje verschoven, maar dat is logisch, ik heb het zelf even goed gelegd en daarna cadeau gegeven.

• Lieven Bekaert
    Geverifieerde klant van Happypack

alles vlot verlopen, snelle verzending etc...
    Enkel de maten van de kousen zijn aan de kleine kant. De manier waarop de sleutelhanger vastgemaakt is aan het haakwerkje is niet ok, zal snel kapot gaan.

• Inge Denoo
    Geverifieerde klant van Happypack

De persoon voor wie het was was aangenaam verrast dus dat is volgens mij de beste reclame

• Els

Makkelijk

• I De Zeeuw

Goede service, mooie prijs

• Lune Pattyn
    Geverifieerde klant van Happypack

Mooie Verassing voor de ontvanger ,bestelling bij het open doen heel verrassend mooi .bestelling na enkele dagen al geleverd,top ,top ,top meer kan ik niet zeggen .

• Miranda Grinwis
    Geverifieerde klant van Happypack

De ontvangster was er heel blij mee, voor mij prima te volgen, leuk betaalbaar pakket en perfect te personaliseren door de ruime keuze.

• Anja Hofman
    Geverifieerde klant van Happypack

Snelle service en een prachtig pakket