Hareco dier en vriend

Hareco dier en vriend

Hareco dier en vriend webshop is de meest uitgebreide webshop voor papegaaien en parkieten.
Daarnaast bieden wij een groot assortiment producten aan voor honden met merken als Hurtta, Rogz for dogs en Lief!
9,3
Filter 1621 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1022 met beschrijving

• Mirella vV
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Fijne service, mooie en goede kwaliteit spullen en nemen tijd voor je wanneer je vragen hebt. Erg tevreden!

• E Carbaat

Zeer snelle levering. Goed ingepakt

• Hoe beoordeel je Hareco dier en vriend?

• Gea mazier
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Leuk speelgoed en grootte keuze.

• Sep
    Review voor Hareco dier en vriend

1 ster is teveel…6 dagen geleden een bonte boer gehaald bij Hareco. Ik heb hierbij vermeld dat ik een pyrrhura thuis heb en maar 1 kooi. Ze zeiden dat ik ze prima samen in 1 kooi kon zetten. De bonte boer viel mijn pyrrhura aan, waardoor ik 2 grote Montana kooien heb aangeschaft. Vervolgens gebeld dat de bonte boer mijn pyrrhura aanvalt buiten de kooi. Ze zeiden dat “vriendschap” kan bloeien. In het weekend heeft de bonte boer mijn pyrrhura ernstig verwond zelfs tijdens speeltijd buiten de kooi. Dit was al binnen 4 dagen!!! Hareco hierover benaderd, ze zeiden we “nemen de bonte boer niet terug”. Schandalig dit… ik heb benoemd dat ze bij een andere klant wel haar geld terug hebben gegeven omdat de vogels niet samengingen, toen zeiden ze “ja soms maken we uitzonderingen”. Belachelijk onbeleefd en onvriendelijk personeel die alleen uit zijn op geld en helemaal niet hun hart bij de dieren hebben. Ze zeiden: “je mag de bonte boer wel gratis teruggeven maar we geven geen geld terug. Dat kunnen we ons financieel niet veroorloven..” Asociaal… de bonte boer kostte 800 euro….

Antwoord van Hareco dier en vriend

Sommige vogels hebben inderdaad wat langer de tijd nodig om te wennen. Wij hebben u een aantal keer telefonisch te woord gestaan en hebben doormiddel van een filmpje via whatsapp kunnen beoordelen dat wij verwachten dat het inderdaad beter zou kunnen gaan, maar de vogel niet direct samen gehuisvest konden worden. De bonte boer van 750,- is bij ons aangeschaft in de winkel, waarbij er een contract is getekend waarin staat dat wij niet verplicht zijn om een vogel terug te nemen. Hier maken wij weleens een uitzondering in, om een klant tegemoet te komen. Wij zijn hier niet toe verplicht. Ook heeft u ervoor gekozen om de vogel te kortwieken, omdat hij achter uw eerste vogeltje aanvloog. Hier staan wij absoluut niet achter. Ons voorstel zou dan ook geweest zijn om hem 2 dagen in de kooi te laten en dit na het weekend telefonisch met ons te bespreken. Op het moment dat wij de vogel terug zouden nemen, zouden wij dus een gekortwiekte vogel aan een klant moeten verkopen, terwijl wij als Hareco hier erg op tegen zijn. Op onze website is over kortwieken ook informatie te vinden. https://www.harecodierenvriend.nl/informatie/ Op deze pagina staat in 3 artikelen uitgebreid beschreven wat kortwieken met en vogel doet, zeker op zo'n jonge leeftijd.

• Tineke Egberts
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

toch nog snel geleverd, alles goed verpakt, ben een tevreden klant.

• Wendy
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Mijn bestelling was dik in orde.

• Annette
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Heel vers voer en snel verstuurd!

• GH Voortman
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Zo als altijd netjes en vlug geleverd

• Dorathé Kuppens
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Geweldige service 1 artikel niet op voorraad maar super mooi ander artikel ervoor bij gedaan. Hierover trouwens goed over geïnformeerd. Een dikke duim en voor herhaling vatbaar.

• M.
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Duurde best lang voordat ik ze kreeg en moest €6,95 verzendkosten betalen terwijl ze gewoon in de brievenbus zaten😢

• NAJ Kuipers

Inderdaad

• Patricia van der Krogt

Snelle levering.
    Goede producten met goede prijzen

• Anja Krapels
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Voer voor de papegaaien besteld,en een ladder..ik hoorde maar niets,dus zelf een bericht gestuurd,wordt er dan gezegd de ladder niet op voorraad is,waarom staat het dan op voorraad op hun webshop? En waarom niet direct een berichtje dat het langer gaat duren? De papegaaien hadden het voer nodig en ik neem aan het dan binnen 7 dagen in huis is..had ze nog gevraagd het voer dan alvast op te sturen,maar kreeg daar geen reactie meer op..de nutrie berries bij bol.com besteld en de dag erna in huis gelukkig..enige voordeel ik nu een voorraad Nutri berries heb...nee bestel in het vervolg wel bij avonturia shop of bol..heb ik het altijd binnen 3 dagen in huis,en altijd direct een berichtje er iets mis gaat..
    Helaas merk je toch ze in deze winkel,de webshop niet goed bijhouden, misschien personeel te kort,geen tijd...ivm hun papegaaien en de vrije vlucht papegaaien... prachtig
    ..maar zorg dan ook er genoeg personeel is voor de webshop en winkel...soms zijn dingen teveel, keuzes maken dan..

• Ellen Roos
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Snelle levering. Alles goed ontvangen. Bezorger had het pakketje netjes voor mijn deurbelcamera gelegd, omdat ik niet thuis was. Hartstikke bedankt👌🏽

• Martin Kessels
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Het voer deed niet aan de verwachtingen

• K. C Van Leusden
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Op zaterdag besteld , maar donderdag pas binnen , geen mail wanneer het zou aangeboden worden , verder een fijne winkel en aardige mensen .

• Wendy Polman Tuin
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Spullen op tijd te leveren

• Mariska Van Soest
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Fantastisch...wat een goed voer. Niet duur voor zoveel afwisseling. Ik kreeg alleen geen melding van bezorging

• C.A. Maigret

Prima levering.