Hareco dier en vriend

Hareco dier en vriend

Hareco dier en vriend webshop is de meest uitgebreide webshop voor papegaaien en parkieten.
Daarnaast bieden wij een groot assortiment producten aan voor honden met merken als Hurtta, Rogz for dogs en Lief!
2.061 klantbeoordelingen
Filter 1246 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 825 met beschrijving

• Lilo Wever

UPdate,

Hareco pakt de klacht op en vergoed de voeding die los in de doos lag.
    Had niet gehoeven, maar doen ze wel!!!

Over de webwinkel zeker GEEN klachten echt niet, echter zijn wij niet tevreden over de levering door Onbezorgd Bezorgd.
    Door omstandigheden bij onze domeinnaam provider zagen wij helaas de mailing later, echter werd de levering afgelopen zaterdag in de ochtend gedaan.
    Wij waren weg en onze dochter was thuis helaas niet toen de koerier voor de deur stond, ik sprak hem aan via onze ring deurbel,maar dit was tegen dovenmans oren en hij liep weer weg.
    Er vanuit gaande dat dit bij de buren geleverd zou worden.
    Helaas.....nu zaten onze vogels zonder voeding.
    Mijn dochter is na haar werk (na 23u) bij een kennis voer gaan halen omdat we echt zonder zaten.
    Ik heb deze Onbezorgd Bezorgd gemailt en kreeg een mail terug met dat ik het maandag nog eens moet proberen, op de vraag waarom het niet bij de buren is afgeleverd geen antwoord op gehad.
    Vandaag Maandag 26-9 werd het nogmaals geleverd, ik belde hen en werd.me verteld dat hij net was geweest.
    Maar nu ook net gemist, maar er lag ook geen papiertje met dat het bij de buren ligt ofzo, mijn dochter is toen gaan bellen met onbezord bezorgd hun vertelde dat de koerier het 3 huizen verderop heeft afgeleverd.
    Zonder ook maar een berichtje achter te laten.
    Bij het aan zien van de doos is er niet heel netjes mee om gegaan, de zijkant van de doos was ingedeukt bij het openen was 1 van de emmers open en beschadigd en de helft van het voedsel lag in de doos.
    Kortom ben ik niet heel erg blij met Onbezorgd Bezorgd deze levering heeft me €101 gekost en vind dat darr wel beter mee omgegaan hoort te worden.

wij gaan nog wel even contact opnen met Hareco.

Met de webwinkel hebben we goede ervaringen.

• Manuel Arenales
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Helaas ging de levering wat slordig waardoor ik 3 dagen extra moest wachten.
    Dit staat los van het product en betreft het product, daar ben ik heel erg tevreden over. Wat leuk dat het dit keer is geleverd in emmertjes inplaats van plastic zakjes en een tof kaartje erbij. Leuke ontvangst en mijn vogeltjes genieten er nu van!

• Hoe beoordeel je Hareco dier en vriend?

• L Janssen
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Goede en snelle service en levering

• P.R. Hendriks
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Super service en altijd snelle levering van de bestellingen

• Marina Van Genderen

Lekker snel bezorgd

• Wil Kools

Prima zo als altijd

• Peter de Witte
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Goede kwaliteit en snelle service.

• Cindy Nijns
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Uitstekende service , eindelijk een zo goed als compleet voer voor mijn parkiet dat hij met plezier eet

• Jeroen Van Loo
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Was echt snel in huis netjes afgeleverd en nu in mooie emmertjes

• Dicky Van rijsdam
    Geverifieerde klant van Hareco dier en vriend

Snelle levering en een fantastische winkel met goede service