Harris Tweed Shop

Harris Tweed Shop

Webwinkel in Harris Tweed en Englisch outdoor kleding en artikelen.
Bovendien hebben wij een fysieke winkel in het centrum van 's-Hertogenbosch.

• Jean Van Rintel
    Review voor Harris Tweed Shop

Mooie winkel, goede ontvangst, een aanrader.

• stefanie Norbart-Vanvinckenroye
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Fijn verpakt en snelle levering!

• Hoe beoordeel je Harris Tweed Shop?

• Jos Burgwal

Snelle levering.perfecte service

• Boris
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Goede service. Mooie winkel.

• Harm van der Werf
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

De kwaliteit van het aanbod is wat de tweed gilets betreft uitstekend, dat ten eerste. Daarbij verloopt de levering snel en correct.
    Nu wilde het geval dat mijn gilet niet meteen goed paste: ik had zelf de maat gegokt. Het artikel heb ik vier keer retour gestuurd, en zonder problemen steeds weer een andere maat/model retour gekregen. Tussendoor telefonisch ook steeds zeer vriendelijke mensen gesproken. Ik ben blij dat ik mijn maat nu weet, zodat ik ook in de toekomst zeker bij deze webwinkel zal bestellen.
    Echt een aanrader!

• Andreas
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Sehr guter Service, die Ware hatte sich verspätet, aber der Kundenservice hat mich mehrfach informiert- sehr hilfsbereit und engagiert! Der Pullover ist super, tolle Qualität, sitzt perfekt! Kann den Harris Tweed Shop jedem nur weiterempfehlen! Insgesamt sehr zufrieden mit allem!

• Maarten Schoon
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Service die persoonlijk en goed is, Klantvriendelijkheid met een hoofdletter K en prachtige kleding. Hier voel je je als klant meer dan thuis

• erik reurekas
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Prettig contact en er werd gebeld om advies uit te brengen. Mooie kwaliteit rugbyshirts!

• Frank Koenders
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Snel geleverd en top kwaliteit jas!

• Erwin Hoorn
    Geverifieerde klant van Harris Tweed Shop

Snelle levering. Betreft echter geen Harris Tweed. Hetgeen de naam van de webshop wel doet vermoeden.

Antwoord van Harris Tweed Shop

Beste Erwin,
    Wij zijn gespecialiseerd in Harris Tweed, maar ook andere Tweeds en Britse stoffen. Bij onze producten staat juist goed omschreven wat voor tweed het is. Zo ook bij de pet die u bestelde.
    "Flat Cap in Navy Visgraat.
    Mooi gemaakte pet van Shetland Wool uit de Hertitage collectie van Moon.'

Wij wensen u heel veel pleziet met de cap! Dank voor uw beoordeling!