Harswinkel.nl

Harswinkel.nl

Harsen, Waxen of Body Sugaring. Harswinkel biedt alles voor ontharen met Hars, wax of Body Sugaring voor in uw salon of thuis.
Ook voor workshops, trainingen en concepten voor je salon.
Filter 461 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 452 met beschrijving

• Philine Rouwen
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Snelle levering. Heb geen ervaring met de service achteraf want heb nooit wat teruggestuurd

• Ineke de Jong

Heb (nog) niets ontvangen , zojuist op de deurmat

• Hoe beoordeel je Harswinkel.nl?

• Selda Inanbil
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Geweldige service, vragen werden goed beantwoord. Advies gekregen welke producten ik het best kon nemen,vond ik alleen maar fijn .

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

• L Douma
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Snel geleverd, persoonlijk afgeleverd, goede kwaliteit

• Anja Boot
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Super snelle service en een cadeautje voor de kerst erbij zo leuk.

• Mari
    Review voor Harswinkel.nl

De verzending is ok . Ik ben helaas niet tevreden met de product van wimperlifting, best duur maar geen kwaliteit , dat pakt de wimpers niet terwijl ik gebruikte ander merk, was prima. Ik zal nooit en nooit raden eye pearl ( bio cosmetics producten) . Ik wilde het terugsturen maar helaas ze accepteren niet. Ik zal nooit iets bestellen. Zonde van geld. Daarom geef ik 1 ster.

• Amber Edens
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Snelle levering, ondanks de kersdrukte! En de service is goed! Goed bereikbaar via whatsapp ook en geen probleem om mee te denken, toen ik vergeten was een product in mn winkelwagen te stoppen en wel al afgerekend had.

• Oznur Namli

• Roya Zakeri
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Eerste keer dat ik wat heb besteld hier, ben heel erg tevreden! Ik zal Hier vaker wat bestellen geweldige service