Harswinkel.nl

Harswinkel.nl

Harswinkel jouw online waxing shop, uitgegroeid van wax shop tot groothandel in wax producten en Beauty producten. Naast onze hars groothandel, kun je bij ons ook terecht voor La Femme Nailstyling of Intensive Lash & Brow styling. zelf je bovenlip waxen, je neus ontharen, benen waxen of harsen of je brazilian wax zelf doen? Naast cursus harsen hebben wij alles in huis: Harde wax, Hot wax, Elastische wax, Neus wax, Warm wax, Sugarwax, parafinne wax. Wax of Hars kopen voor ontharen, hars strips, harspatronen of wax apparaat kopen, Bekijk ons aanbod, professionele Italiaanse Holiday wax: Body Waxing of Body Sugaring producten. ook voor colo powder, wax kopen ontharen en brazilian wax zelf doen
Beauty, huidverzorging, haarverwijdering
Filter 522 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 513 met beschrijving

• Olga Meka

goede service

• Wil Veldkamp
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Duidelijke website, snelle levering en goede verpakking

• Hoe beoordeel je Harswinkel.nl?

• Elwira Graczyk
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Duidelijker aangeven dat de webshop tijdens hun vakantie zich niet kan houden aan de reguliere levertijden. Ik had mijn bestelling gedaan en kwam pas na het lezen van de bevestigingsmail erachter dat ik 2 weken moest wachten op mijn producten. Als ik dit van ter voren wist, zou ik ze namelijk niet hier hebben besteld. In mijn beleving is dit hoe het hoort bij verkopen via een webshop. Ben je als bedrijf dicht ivm vakantie dan hoor je dit duidelijk op je homepage aan te geven!

Hi Elwira,

Jammer dat je het bericht op onze homepage niet hebt opgemerkt, het stond er namelijk 2x op. Een banner direct bovenaan de pagina, in het midden van de pagina, compleet met kortingscode voor het langere wachten en bovendien in de winkelwagen bij het afrekenproces.

je bestelde op 15 juli en het werd op 25 juli verzonden, gelukkig heb je geen twee weken hoeven wachten en is het binnen 10 dagen verzonden.

Veel plezier met de producten!

• Kokland Schoemaker

Ja zeker 👍

Hi,

Ik wil je nog even bedankt voor je mooie review, daar wordt ons team blij van

• Silvia Van Laethem
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

snelle levering, er was iets misgelopen maar ook dit is snel weer rechtgezet

Hi Silvia,

Het blijft mensenwerk en gelukkig maar. Fouten kunnen door drukte ontstaan. Fijn dat we het konden herstellen.

Veel plezier met de producten en graag tot een volgende keer

• Kathleen Lopes
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Ondanks dat het met de levering niet goed liep. Handelde medewerker het super snel en fijn af.

Hi Kathleen,

Dank voor je review, vervelend dat de bezorging niet naar behoren ging. Gelukkig konden we snel oplossen.

• Fiona Van der Zweep
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Ja absoluut snelle levering en nog een gratis item erbij gekregen. Toppers

Hoi Fiona,

Dank voor je mooie review, daar wordt ons team elke keer weer blij van.

Veel plezier met de producten en graag tot een volgende keer!

• Barbara Zweers
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. DPD alleen verkeerd adres bezorgd en gewoon voor de deur gezet. Ik zou om deze reden hier niet meer bestellen! Jammer.

Hi Barbara,

Fijn dat je ons een goede beoordeling hebt gegeven, uiteraard over hetgeen wij invloed hebben.
    Wel vervelend om te vernemen dat de DPD bezorger het pakket op een ander adres voor de deur heeft gezet. Dit hebben wij natuurlijk direct besproken en DPD en de Bezorger wordt hierop aangesproken.

Dit helpt om de service van ons en DPD verder te verbeteren, het blijft tenslotte mensenwerk.

In ieder geval wensen wij je veel plezier met de producten

We zien je graag terug in onze shop en verloopt de bezorging dan een stuk beter.

• Mitra Elveili
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Super snelle verzending en zo leuk verpakt! Love ittt

Hoi Mitra,

Fijn om te horen dat het ook weer snel is bezorgd en dat je de verpakking waardeert.
    Veel pleziere met de bestelde producten en graag tot een volgende keer

• Virgil Goudmijn

Hi Virgil,

Bedankt voor je positieve review, fijn on te horen dat het snel is bezorgd, daar wordt ons team blij van!
    veel plezier met de producten..