Harswinkel.nl

Harswinkel.nl

Harswinkel jouw online waxing shop, uitgegroeid van wax shop tot groothandel in wax producten en Beauty producten. Naast onze hars groothandel, kun je bij ons ook terecht voor La Femme Nailstyling of Intensive Lash & Brow styling. zelf je bovenlip waxen, je neus ontharen, benen waxen of harsen of je brazilian wax zelf doen? Naast cursus harsen hebben wij alles in huis: Harde wax, Hot wax, Elastische wax, Neus wax, Warm wax, Sugarwax, parafinne wax. Wax of Hars kopen voor ontharen, hars strips, harspatronen of wax apparaat kopen, Bekijk ons aanbod, professionele Italiaanse Holiday wax: Body Waxing of Body Sugaring producten. ook voor colo powder, wax kopen ontharen en brazilian wax zelf doen
Beauty, huidverzorging, haarverwijdering
Filter 664 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 588 met beschrijving

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Wimperverf en peroxide netjes ingepakt en snel geleverd als brievenbuspakketje. Niets op
    aan te merken!

• Tessa
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Mijn bestelling kwam niet helemaal overeen kwam met de site beschrijving. Na contact met Janny is dit helemaal netjes opgelost. Superfijn! Verder goede producten en netjes ingepakt.

• Hoe beoordeel je Harswinkel.nl?

• Eric Mateijsen

alles was goed verlopen

• Nicoline Matser
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Een deel van de bestelling ontbrak

• Cindy Pisa

• Yasmine Yusuf
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Goede producten en prijzen, gebruik al jaren in mijn salon. Heel tevreden!

• Marissa

Goede en snelle levering

• Tomm Fonville

Goede

• Sam
    Geverifieerde klant van Harswinkel.nl

Netjes geleverd, maar duurde ruim 10 werkdagen voordat het pakket werd opgestuurd.

• Trienke Nicolai

Vlot en fijne producten

Antwoord van Harswinkel.nl

Hoi Trienke, dank voor je review. Daar wordt ons team altijd weer happy van. Fijn dat je zo tevreden bent over de bestelde producten en dat je het vlot hebt ontvangen.

Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer.