Hartkeks

Hartkeks

Hartkeks, ook wel legerbiscuits genoemd, zijn een volwaardige vervanger van een broodmaaltijd onderweg.
Ze zijn voedzaam en door de neutrale smaak prima te beleggen met zoet of hartig beleg.
Hartkeks bevatten voldoende energie en zijn makkelijk te besmeren. De ideale voedingsbiscuit voor de sporter. Buitensportvoeding welke handig en compact is mee te nemen. Voor tijdens lange wandeling, op survival of bij het bushcraften.
De zekerheden van https://hartkeks.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021