Haxha Trading

Haxha Trading

Haxha Trading levert nieuwe en gebruikte Car Audio direct uit eigen voorraad. Wij hebben aanbiedingen van de beste prijs kwaliteit verhouding en hechten daarbij ontzettend veel waarde aan de selectie van onze producten.
Filter 187 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 186 met beschrijving

• Arjan Gerrits

Perfect

• Paul Kikkert
    Review voor Haxha Trading

Snel geleverd goed verpakt duidelijk beschreven dat het om een demo ging kon je zien aan de doos maar versterker zelf was nog weer extra goed verpakt

• Hoe beoordeel je Haxha Trading?

• Johannes Morre

Goeie aanbiedingen fijne service

• michael
    Review voor Haxha Trading

super service ook snel geleverd.ook snelle mail reacties terug, echt top
    bedankt nog voor de goede berichten zeker aan te raden,

• Max B
    Review voor Haxha Trading

Eerlijk over product, redelijk snelle levering.

• Ab Trovato

Goed en snel

• Rico Dammers
    Review voor Haxha Trading

snelle levering en mooie prijs

• Gert-Jan Kingma
    Review voor Haxha Trading

Mooie speakers voor een zeer goede prijs en snel in huis.

• Hans Van der linde
    Review voor Haxha Trading

Redelijke levering kon wel wat sneller

• Nils
    Review voor Haxha Trading

Fantastische service en altijd bereid om je te helpen!

• Timo Heeringa

Goede service

• Marcel

Geen negative dingen ervaren

• Dico isberta
    Review voor Haxha Trading

Alles is prima goed behulpzaam en uitleg.

• O.P.L. Timm

Super shop

• Emile van Beek
    Review voor Haxha Trading

Snelle verzending en reactie op vragen

• Ies Verhage
    Review voor Haxha Trading

Hoewel het een outlet product was wat ik kocht was de staat boven verwachting. Daarnaast ook erg snelle levering. Zeer tevreden.

• E. M Czarnecki- van der Boom

• D
    Review voor Haxha Trading

Verzending in gebruikte dozen, geen factuur bij zending, onnodige troep in dozen

Antwoord van Haxha Trading

Beste Dennis,

Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de verzendwijze. Wij moeten in sommige gevallen producten extra beschermen om schade te voorkomen. Dit doen we o.a. met natronkraftpapier ,noppenfolie of extra karton. In jouw geval hebben we een extra doos gebruikt met daarin een leuk cadeau, namelijk een gratis Pioneer zonnebril :) Hoe gaaf is dat ? Wij begrijpen dat de extra doos in jouw ogen als "troep" wordt gezien echter heeft een veilig transport bij ons prioriteit. Wat betreft het factuur, deze sturen wij altijd digitaal via email. Mogelijk is deze bij jou terecht gekomen in de map ongewenst dus hebben wij het nogmaals opgestuurd. Als laatste klopt het dat wij dozen hergebruiken. Dit doen wij om verschillende redenen. 1) voor een beter milieu. 2) om kosten te besparen. De hergebruikte dozen zijn altijd van goede kwaliteit en worden extra beschermd. Los van de verzenddoos hopen wij wel dat je heel veel plezier hebt met de Pioneer luidsprekers.

• FCH Mol
    Review voor Haxha Trading

Het artikel is zoals het in de advertentie beschreven stond. Goed verpakt en snel verzonden.

• Rick Batterman

Snel geleverd duidelijke e-mails